کد مطلب: 32165

بسته معیشتی | بسته معیشتی جدید | بسته معیشتی ایثارگران

دهک 1 تا 5 غافلگیر شدند؛ بسته معیشتی 900 هزارتومانی عید فطر توزیع شد | برای استعلام واریزی جدید دولت کد دستوری زیر را چک کنید + کد دستوری

دور جدید توزیع بسته معیشنی 900 هزارتومانی بین برخی از دهک ها از امروز آغاز شد.

دهک 1 تا 5 غافلگیر شدند؛ بسته معیشتی 900 هزارتومانی عید فطر توزیع شد | برای استعلام واریزی جدید دولت کد دستوری زیر را چک کنید + کد دستوری

دولت برای کمک به دهک های پایین و اقشار کم درامد جامعه کمک های مالی و کالایی در قالب بسته معیشتی به سرپرستان آن خانوارها اهدا می کند. این بسته معیشتی در ارزش و مبالغ مختلفی می باشند. جزئیات پرداخت بسته معیشتی دولتی اسفندماه را در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

۲۵۰۵ بسته معیشتی 900 هزارتومانی توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد گفت: ماه مبارک رمضان امسال ۲ هزار و ۵۰۵ بسته معیشتی در نقاط مختلف استان بین نیازمندان توزیع شد.

کاظم فلاحی دوست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته‌ها با هدف حمایت از امنیت غذایی اقشار آسیب‌پذیر و ساکنان مناطق محروم روستایی، محلات کمتر برخوردار و حاشیه‌نشین شهری در سراسر کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بسته‌های توزیع شده شامل برنج، روغن، رب گوجه، چای، قند و ماکارونی و به ارزش هر بسته ۹ میلیون ریال تهیه شده است.

وی همچنین از گسترده شدن ۲۴۳ سفر افطاری همزمان با ماه مبارک رمضان امسال در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: ۱۱ هزار نفر بر سر سفره های مذکور از بسته های غذایی اسفاده کردند.

فلاحی دوست تصریح کرد: در پویش بشردوستی نیز با استقرار پنج پایگاه در سراسر کهگیلویه وبویراحمد، کمک های نقدی به میزان ۶۷۰میلیون ریال از سوی شهروندان استان به مردم مظلوم غزه اهدا شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه وبویراحمد نیز تاکید کرد:داوطلبان جمعیت هلال احمر استان با استقرار ۱۲ایستگاه پایش سلامت، بیش از چهار هزار نفر در ایام نوروز از خدمات غربالگری عمومی سلامت بهره مند شدند.

سید محمود رزمجو نیز با اشاره به مشارکت ۱۴۵ نفر از داوطلبان این جمعیت در ارائه خدمات نوروزی، خاطرنشان کرد: در طول مدت زمان اجرای طرح نوروزی، در مجموع ۳۰هزارنفر از خدمات حوزه داوطلبان بهره مند شدند.

توزبع حدود ۴۰۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار

سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: حدود چهار هزار بسته معیشتی همزمان با ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های کم برخوردار این استان توزیع شد.

سیدمحمد مهدی سجادی دوشنبه(۲۰ فروردین) افزود: در قالب پویش هلال "رحمت" با تأسی از سیره امیرالمومنین حضرت علی(ع) با هدف کمک به معیشت خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار توزیع بسته‌های معیشتی و برپایی سفره‌های ساده افطار در حال انجام است.

وی بیان کرد: در این راستا به همت خیران و خانه‌های هلال در تمامی‌شهرستان‌ها و در برخی پست های نوروزی که در جوار محل اسکان مسافران استقرار دارند ۲۴ سفره افطاری برپا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به همکاری اعضای داوطلب خانه‌های هلال اظهار کرد: در این طرح بیش از ۴۰۰ داوطلب هلال احمر در توزیع و برپایی سفره های افطاری مشارکت داشته اند.

بسته معیشتی 500 هزارتومانی توزیع شد

یکهزار بسته معیشتی به ارزش پنج میلیارد ریال تهیه و روز دوشنبه طی آیینی بین مددجویان بهزیستی دزفول توزیع شد.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دزفول در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: این بسته‌های معیشتی شامل هفت قلم از جمله برنج، روغن، چای، سویا، ماکارونی، قند و رب گوجه فرنگی هستند که با همت خیرین تهیه شده‌اند.

نورمحمد پیلوار با بیان اینکه دزفول جزو شهرستان‌های شاخص از نظر کمک‌های خیران است، افزود: اداره بهزیستی شهرستان دزفول در راستای کمک‌های معیشتی و ارتقای سطح خدماتی به مددجویان خود نیاز به کمک نیکوکاران دارد.

بسته معیشتی

وی ارزش هر بسته معیشتی را پنج میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: هفت قلم کالا و توزیع گوشت قرمز در میان مددجویان این سازمان نیز در دستور کار است که با توجه به رعایت شرایط بهداشتی، توزیع این گوشت‌ها به طور جداگانه انجام می‌شود.

سرپرست اداره بهزیستی دزفول گفت: دزفول از نظر کمک‌های مردمی به بهزیستی اگرچه در رتبه نخست خوزستان قرار دارد ولی با توجه به طیف مختلف خدمات اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری به مددجویان، افزایش همراهی خیران با این سازمان مورد انتظار است.

وی افزود: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کل کمک‌های نقدی خیران دزفول در سال گذشته بوده است که ضمن تجلیل از این خیران، از شهروندان و سایر خیران نیز برای کمک به این سازمان دعوت می‌شود.

در حال حاضر ۹ هزار و ۵۰۰ نفر زیر پوشش بهزیستی دزفول هستند و از خدمات این سازمان خدماتی بهره‌مند می‌شوند.

جاماندگان بسته معیشتی دولت چگونه ثبت نام کنند؟

ستاد شناسایی مشمولین بسته حمایت معیشتی دولت اعلام کرده که جاماندگان طی یک مهلت ۱۰ روزه می‌توانند درخواست خود را ثبت نمایند و تاکید کرده که نیازی به مراجعه حضوری مردم به هیچ دستگاه و ارگانی نیست.

خانوار‌های جامانده در طرح بسته حمایت معیشتی دولت برای ثبت نام، باید مطابق مراحل ذیل عمل کنند.

مرحله اول: برای ثبت نام در بسته حمایت معیشتی دولت، سرپرست خانوار با تلفن همراه کد دستوری «#۶۳۶۹*» شماره گیری نماید.

مرحله دوم: با وارد کردن عدد ۱ در پاسخ دستور آمده به صفحه‌ای فرستاده می‌شویم که باید شخص کد ملی سرپرست خانوار را وارد کند.

مرحله سوم: پس از ارسال کد ملی سرپرست خانوار (طبق اطلاعیه وزارت رفاه باید خط به نام سرپرست خانوار باشد) در صورتی که سامانه پاسخگو باشد پیامی مبنی بر ثبت اطلاعات ارسال شده و ارسال کد پیگیری ظرف ۲۴ ساعت آینده برای شما نمایش داده خواهد شد.

مرحله چهارم: فرد ۴۸ ساعت بعد از دریافت کدرهگیری باید به سامانه‌ای که اعلام خواهد شد، مراجعه کند. اطلاع رسانی درباره سامانه متعاقبا صورت خواهد گرفت.

بسته معیشتی 1 میلیون و 400 هزارتومانی بین این دهک ها توزیع شد

رییس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان کاشمر گفت: در آستانه عید سعید فطر ۶۰ بسته معیشتی با حمایت آستان قدس رضوی بین خانواده‌های زندانی کاشمر توزیع شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل بلوچ‌زاده صبح دوشنبه در مراسم توزیع بسته‌های حمایتی که در حسینیه رزمندگان کاشمر با حضور خیرین برگزار شد، اظهار کرد: در این مرحله ۶۰ سبد معیشتی شامل ۱۹ قلم کالا و ۳ قلم بسته فرهنگی به قیمت هر سبد یک میلیون و چهارصد هزار تومان آماده توزیع است.

رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان کاشمر با بیان اینکه این اقلام با تخفیف ۵۰ درصدی توسط آستان مقدس رضوی تهیه شده گفت: در این مرحله جمعاً مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با تقدیر و تشکر از خیرین و نیکوکاران و نهادی‌های حمایتی که همیشه نسبت به محرومین و نیازمندان عنایت ویژه داشته‌اند گفت: انجمن حمایت زندانیان شهرستان کاشمر ۲۴۰ خانواده نیازمند زندانی را تحت حمایت خود قرار دارد.

بلوچ‌زاده افزود: خدمات ارزنده‌ای از قبیل آزادی زندانیان، اشتغال و توانمندسازی مددجویان، امور فرهنگی و آموزشی، عمران و تعمیرات منزل، درمان و بهداشت، تأمین جهیزیه، کمک‌های نقدی و غیر نقدی، پرداخت وام قرض الحسنه و اهدای لوازم کار و اشتغال از جمله خدماتی است که سال گذشته توسط انجمن حمایت از زندانیان انجام شده است.

توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی 364 هزارتومانی از امروز

ایسنا/کردستان فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: تاکنون ۲۲ هزار بسته معیشتی، کالای خانگی و جهیزیه بین نیازمندان استان توزیع شده و این جدای از خدمات آبرسانی و محرومیت‌زدایی در روستاها و مناطق محروم استان ست.

سردار امان‌اله گشتاسبی، امروز دوشنبه(۲۰ فروردین) در رزمایش همدلی و کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس کردستان در سنندج اظهار کرد: یکی از راهبردهای اساسی سپاه و ماموریت‌های مهم و حساس سپاه در کنار سایر ماموریت‌های خطیر صیانت و حفاظت از انقلاب، توجه به مردم و قشر آسیب‌پذیر است.

وی افزود: سپاه امروز در کنار سایر نیروهای خدمت‌رسان و مسلح، به عنوان یکی از وظایف خودش و بنا به تاکید فرمانده کل سپاه و در تبعیت از اجرای فرامین رهبری، توجه به محرومان جامعه است که به خوبی این ماموریت در حال انجام است.

به گفته سردار گشتاسبی، سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، سال گذشته ۸۰ میلیارد تومان در حوزه‌های محرومیت‌زدایی استان هزینه کرده است.

وی عنوان کرد: برای اینکه کمک‌ها واقعی شود و به دست نیازمندان واقعی برسد با استفاده از توان فرماندهان، نیازمندان شناسایی و احصا شده‌اند.

فرمانده سپاه کردستان افزود: تاکنون ۲۲ هزار بسته معیشتی، کالای خانگی و جهیزیه بین نیازمندان استان توزیع شده و این جدای از خدمات آبرسانی و محرومیت‌زدایی در روستاها و مناطق محروم استان ست.

وی اضافه کرد: در شهرستان‌های تابعه کردستان تلاش شده علاوه بر آب‌رسانی روستایی، در جاده و سایر مولفه‌های عمران روستاها در کنار دولت نقش‌آفرینی داشته‌ایم که این مساله به خوبی انجام شده است.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: امروز به مناسبت ماه مبارک رمضان ۸ میلیارد تومان بسته معیشتی، هزار قلم لوازم خانگی و کمک‌های بلاعوض توزیع می‌شود.( ارزش هر بسته در حدود 364 هزارتومان می باشد)

وی ادامه داد: با تمام توان دنبال حل مشکلات مردم هستیم چون امروز مردم مهم‌ترین و رکن رکین، حمایت قاطع از انقلاب و اجرای فرامین رهبری هستند چرا که مردم همیشه پای کار دفاع از انقلاب و کشور بوده و هستند.

منبع: ایرنا
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی