کد مطلب: 32116

وام یارانه | وام یارانه جدید | ثبت نام وام یارانه ۱۴۰۳

آغاز ثبت نام وام یارانه 5 میلیونی با کارت کمک هزینه برای همه مردم | از وام بدون ضامن 80 میلیونی عیدی فطر جا نمانید + آدرس سایت

خبرهای خوشی از واریز وام یارانه ویژه دولتی به مردم و یارانه بگیران منتشر شده است که در ادامه شرایط دریافت و آدرس سایت برای ثبت نام را با هم می خوانیم.

آغاز ثبت نام وام یارانه 5 میلیونی با کارت کمک هزینه برای همه مردم | از وام بدون ضامن 80 میلیونی عیدی فطر جا نمانید + آدرس سایت

وام یارانه از جدیدترین وام های دولت برای اقشار کم درآمد جامعه محسوب میشود. وام یارانه قرض الحسنه بوده و ضمانت آن کارت یارانه سرپرست خانوار می باشد. جدیدترین شرایط دریافت وام یارانه را در ادامه با هم می خوانیم.

با نزدیک شدن به عید فطر، برخی منابع خبری از ارائه وام تضمینی یارانه ای خبر دادند. اما آیا این خبر صحت دارد؟ در زیر به این موضوع می پردازیم و در عین حال توضیح می دهیم که وام یارانه ای چیست.

واریز وام یارانه 1403 برای تمام دهک‌ها از امروز

افرادی که مایل به ایجاد مشاغل خانگی هستند یا تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار دارند، در صورتی که در بانک توسعه تعاون حساب داشته باشند، امکان درخواست برای طرح تسهیلاتی «مائده» را دارند.

افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون هستند، ملزم به ارائه سپرده قرض الحسنه بوده و به ایجاد میانگین حساب سه تا شش ماهه احتیاج دارند. بعد از ایجاد میانگین حساب مناسب، باید ضامن رسمی به بانک ارائه شود. البته داشتن اعتبار شغلی نیز برای دریافت این تسهیلات ضروری است.

این تسهیلات به صورت قرض الحسنه ارائه می‌شود و کارمزد آن بین صفر تا چهار درصد تغییر می‌کند. افراد فرصت دارند ظرف حداکثر 60 ماه اقساط این وام را پرداخت کنند. لازم به ذکر است که شرکت‌های دانش بنیان نیز امکان دریافت چنین تسهیلاتی را دارند و سقف این وام برای آن‌ها تا 750 میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

با توجه به شرایط اعلامی، نرخ کارمزد چهار درصدی و مدت زمان پرداخت اقساط پنج ساله، هر فرد بعد از دریافت این وام باید ماهیانه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان قسط بپردازد. کل سود تسهیلات مذکور به 36 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 336 میلیون و 300 هزار تومان است.

بانک توسعه تعاون با هدف‌هایی نظیر تشویق و تقویت اشخاص حقیقی و حقوقی برای سرمایه گذاری به شکل تعاونی و نوآوری و ابداع در زمینه نهادسازی مالی تعاونی و توسعه فرآیندهای شغلی و حرفه‌ای، حمایت مالی و اعتباری از انتقال فعالیت‌ها و کاهش تصدی‌های بخش دولتی اقتصاد به بخش غیردولتی با اولویت داده به تعاونی‌ها و … فعالیت خود را آغاز کرد.

شرایط دریافت وام یارانه 80 میلیون تومانی دولتی

وام فرزندآوری در سال ۱۴۰۳ در مقایسه با سال گذشته، تغییراتی مانند افزایش مبلغ و حذف کارت پایان خدمت به عنوان یکی از شروط دریافت وام را دارد.

طبق اعلام بانک مرکزی، مشمولان وام فرزندآوری، والدین فرزندان متولدین یکم فروردین ۱۴۰۰ به بعد هستند و شروع اقساط آن با شش ماه دوره تنفس آغاز می‌شود. همچنین کارمزد این وام چهار درصد به صورت سالانه است.

وثیقه مورد نیاز برای دریافت این وام شامل یکی از موارد داشتن حساب یارانه، سهام عدالت، سفته یک نفر ضامن و یک نفر بستگان درجه اول می‌شود.

همچنین داشتن کارت پایان خدمت برای دریافت این وام الزامی نیست.

مبلغ وام یارانه و مدت بازپرداخت آن

بازپرداخت اقساط وام فرزندآوری ۱۴۰۳ متناسب با حجم مبلغ دریافتی محاسبه می‌شود.

بر این اساس، مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ به‌ازای فرزند اول ۴۰ میلیون تومان (سه ساله)، فرزند دوم ۸۰ میلیون تومان (چهار ساله)، فرزند سوم ۱۲۰ میلیون تومان (پنج ساله)، فرزند چهارم ۱۵۰ میلیون تومان (شش ساله) و برای فرزند پنجم به بعد ۲۰۰ میلیون با بازپرداخت هفت ساله درنظر گرفته شده است.

وام یارانه

والدین می‌توانند برای دریافت این وام ابتدا با مراجه به آدرس www.ve.cbi.ir، در سامانه بانک مرکزی ثبت نام کرده و در مرحله دوم کد رهگیری از سامانه را دریافت کنند.

پس از دریافت کد رهگیری، ۱۲ روز فرصت دارند به بانک مراجعه کرده و پس از مراجعه به بانک متقاضیات برای تکمیل مدارک ۶۰ روز فرصت دارند تا مدارک مورد نیاز را ارائه دهند.

وام یارانه ای یکی از وام هایی است که بانک ها به مشمولان یارانه اعطا می کنند. بنابراین، همه دریافت کنندگان بودجه با کارت سرمایه می توانند برای درخواست وام آنلاین اقدام کنند. وام یارانه ای نیاز به ضامن ندارد و شما می توانید با کمک هزینه نقدی سرپرست خانوار این وام را دریافت کنید. این وام ها به تایید بانک مرکزی رسیده است. ثبت نام اینترنتی وام یارانه ای انواع مختلفی دارد که از آن جمله می توان به وام 5 میلیونی یارانه ای، وام قرض الحسنه اشاره کرد. 200 میلیون، 10 میلیون وام یارانه ای و … که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

انواع مختلفی از وام های یارانه ای وجود دارد. در زیر با انواع وام با کارت یارانه ای آشنا می شوید:

انواع وام یارانه ای:

وام 5 میلیونی

10 میلیون وام

وام 2 میلیونی

200 میلیون وام

وام یارانه ای اربعین

ثبت نام وام یارانه 5 میلیونی با کارت کمک هزینه

قاعدتاً برای وام هایی که تحت عنوان وام توسعه پرداخت می شود، نیازی به قرارداد با بانک نیست. کافی بود متقاضیان کد کشوری خود را به همراه شماره تلفن همراه اصلی خود به شماره 6369 وزارت امور اجتماعی ارسال کنند. پس از ارسال کد کشور به شماره ذکر شده، پیامکی با عنوان «عملیات با موفقیت انجام شد» دریافت کردند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی، تمامی بانک ها می توانند وام های کم بهره را برای مشتریان خود در نظر بگیرند. هر یک از بانک ها بسته به شرایط و گزینه های خود به مشتریان خود و کسانی که حساب بانکی دارند وام های کم بهره ارائه می دهند. بنابراین برای اطلاع از نحوه دریافت وام با کارت تبلیغاتی با بانک خود تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

برای ثبت نام اینترنتی وام با کارت یارانه به سامانه بانک مورد نظر خود و یا سایت refahi.ir مراجعه کنید و در آنجا باید اطلاعات لازم برای ثبت آنلاین وام با کارت یارانه را دریافت کنید.

منبع: ايسنا
آنچه دیگران میخوانند
  • کریم مرادی باریس ارسالی در

    وام ۲۰ میلیون نیاز ضروری دارم واجب واجبه

    • ناشناس ارسالی در

      اگر این. وام یارانه راست است شما را به خدا وند ۲۰۰ میلیون تومان بدین بهم تا خانم ببرم دکتر یارانه ۵نفر

  • جلال سالار ی ارسالی در

    احتیاج وام 20ملیونی دارم کولر یخچال ندارم

  • ام البنین حداد بلوچی ارسالی در

    وام ۸۰ ملیونی با ملی که یارانه بانگ ملی واریز میشه ما با نگ ملژ مهرفی کنید از بانگ ملی واریز یارانه شود برداشت کنید. سر پرست بچهام خودم هستم

  • مجید حاجیوند رحیمی ارسالی در

    با سلام خدمت همه معسولا به خدا وند سوگند نیاز به وام دارم

  • مجید حاجیوند رحیمی ارسالی در

    با سلام خدمت همه مسوولان از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از رئیس جمهور از تمام شیعیان جهان اجزان درخواست وام و کمک دارم خودم مريض از کارافتاد خانم ۱۰ تا مريض دارد با ۳ فرزند به خدا وند دروغ نمیگم برجی ۸میلیون مستمری میگیرم به هیجا نمی‌رسد به خدا بعضی از روزها نون خالی هم نداریم

  • علی ارسالی در

    عزیزانم اینا همشون دروغه بیخیال شید بابا .من هر وقت میرم بانک میگم تو انترنت نوشته وام میدن بهم میگن برو از انترنت بگیر

  • نادر ارسالی در

    خوبه

  • ناشناس ارسالی در

    من اهل بابل هستم .برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کردم و کلی خرج کردم رفتم بانک اما رئیس بانک گفت برو چند روز دیگه بیا و رفتم و دوباره هم گفت برای ماه بعد بیا.خواستم بگم اگر وام نمیدین پس چرا میگین برو ثبت نام کن و این همه خرج کنم و آخرش هیچی.بانک ملی شعبه غدیر .خیابان کشاورز

  • حسین ارسالی در

    گفتن برین ثبت نام اینترنتی انجام بدین برای وام ودیعه مسکن بعدش رفتم بانک اما رئیس بانک چندماهه که منو گذاشت سرکار.اگر وام نمیدین پس چرا میگین برو ثبت نام کن و این وقت و خرج کنم.بانک ملی شعبه غدیر. خیابان کشاورز بابل

  • حسین امینی ارسالی در

    باسلام و درود به رهبرکبیر انقلاب و درودبه خون پاک شهدا، بنده و همسرم و پسرم در این دنیا غیر از خدا هیچ نداریم به شکلی که حتی ۲۰ سال پیش بخاطر نداشتن ضامن وام ازدواج رو نتونستیم بگیریم فقط خدا میدونه تا بحال سرسوزنی از هیچ کجا به ما نه کمکی تا استارتی برای پیش افتادن هیچ هیچ هیچ نمیدونم ما مستحق حقی از این کشوری که در ان به وجود امدیم داریم نداریم نمیدانم ما فقط از خدا میخواهیم راهی هم برای ما بی کس و کارها باز کند هرچند خیلی سال هست تلاش کردم اما هیچ کس تا بحال نشینده اما من ناامید از خدا نمیشوم و میدانم بلاخره روزی برای ما هم دربها باز میشود .توکل برخدا

  • سوگند ارسالی در

    سلام انشالله مشکلات حل میشه این روزهای سخت هم میگذره چه بخوای چه نخوای فقط باید تحمل کرد مثله من که سرپرست خونه و زندگی هستم و مثله مرد دارم ۳ تا بچه هام بزرگ میکنم
    فقط از خدا میخوام تو مسیر سخت زندگی تنهام نزاره و کمکم کنه ان شالله

  • نعمت الله ارسالی در

    سلام بر رییس جمهوری بنده وام 10میلیونی بایارانه لازم دارم

  • malih ارسالی در

    من رفتم بانک صادرات چون بازنشسته هستم حقوقم اونجاست گفتم که تو اینترنت نوشته طبق دستور رئیس‌جمهور به حقوق بگیران وام بدین هرچقدر میشه وام میخام گفت سپرده نداری اولا و ثانیا رئیس جمهور برای خودش یه چیزی گفته و محل نداد .

  • فرهاد ارسالی در

    این وام ها همش دروغ مثل همه دروغهایی که تابه حال به مابندگان خداگفتن

  • غریبه ارسالی در

    واقعان‌باخواندن‌دیدگاه‌تان‌اشکم‌درامدوازخودم‌یادم‌رفت واقعان‌چه‌انسانهایی‌ایرانیماداردهمه‌محتاج‌همه‌به‌سختی‌دارن‌میگذرانن‌شرمندهم‌اگرمیتوانستم‌کمک‌میکردم‌امابازم‌شرمنده‌خداوندلعنط‌بکوندکسهای‌که‌دارن‌میخورن‌امابه‌فکرمردم‌نیستن

  • غریبه ارسالی در

    اقایه‌امینی‌بخدااشک‌منودراوردی‌فقط‌میتونم‌بگم‌من‌ازخداهیچی‌برایه‌خودم‌نمیخوام‌فقط‌دعامیکونم‌که‌برایه‌شمافرجی‌بشه

  • سهیل ویس کرمی ارسالی در

    با سلام این تبلیغات مجازی وام با کارت یارانه و وام به مددجوی بهزیستی کمیته برای واقعیت مجازی هستش که بدونن که مسعولان محترم ایران چقدر به فکر مردم فقط در فضای مجازی هستن نه فضای واقعیه جامعه که خود من یکی از مددجویان با68 درصد از کار افتادگی هستم برا10ملیون وام از یک ماه قبل از عید اول از دفتر امام جمعه بعدش از فرمانداری بعدش از بانکی که چندین ساله حساب دارم که نتیجه نداد رفتم استانداری وتا درخواستم رو دادم بعد از هزار سفارش گفتن بعد از تعطیلات اومدم سوار ماشینم بشم دیدم نیستش خدایا به کی وکجا پناه ببرم دیدم یه آقایی اومد گفت آقا اومدم بگم تا سکته نکردی ماشینت رو پلیس برد پارکینگ گفتم خدایا شکرت اینم برای دولت عزیزم دیگه نری دنبال حتی1ملییون وام چون تا اینوریا اعراب عزیزمون موندن ما هیچ کجا نام ونشانی نداریم خیالتون راحته راحت

  • احمد امیری ارسالی در

    سلام. من ایران هستم چند تا وام میخواسنم بگیرم مشکلاتی گه داشتم تو زندگیم وام میخواستم ضامن نداشتم زنم از زندگیم رفت کنو با دوبچه ول کرد رفت گفتن وام یارانه بودن ضامن هی الان میخوام زندگی جدید درست کنم به این وام احتیاج دارم

  • بی نام ارسالی در

    واقعا خودتون خسته نشدین بسکه دروغ تحویل این مردم بدبخت میدین؟ درد وجدان نمیگیرین ؟ چطور میتونید به این ملت بدبخت ساده و قانع اینقد امید واهی بدین من 15 سال زن سرپرستم با ماشینی که قصدی گرفتم دارم ‌کار میکنم خرج زندگیمو بچمو بدم جزء دهک بالاهستم مسکن ملی بهم تعلق نمیگیره چرا؟چون یه ماشین مدل پایین دارم با کلی مدرک و....دارم با گریه وقایم کردن خودم با ماسک وعینک که کسی منو نشناسه مسافرجابجا میکنم چون داروندارمو دولت بادروغ تو بورس بالا کشید تورو خدا داغ دلمونو تازه نکنیدبدبختی هربارخودکشی کردم نجاتم دادن یه زن جوان وبا آبرو رو به چه روزی انداختتید امثال من زیادن نمیبخشمتون یه روزی تاوان اشکای ماآبرومندان رو خواهید داد

  • رضا کریمی ارسالی در

    این چه جور وامی است اول میگن نه سپرده می خواد نه ضامن ، نه چک،وقتی می خوای وام بگیری ، هم ضامن می خواد و هم همه چیزای دیگه ،

  • مجید دادگر ارسالی در

    خدا خدا خدا خدا اگر این صدايم بگوش مسئولان رسید فقط یک روز خدایا طلب وردن تا با حال روز من و خانواده ام را بچشان بهشون ۵۴ سالمه هیچ بیمه و هیچ باز نشستگی و هیچ امیدی به باز شدن راهی ندارم خجالت زده دخترم که در جوانی پیر شده و پسرم که حسرت بدل و پاهای لرزان چشمانم دیگر طاقت تعمير سیار رفتن ندارم خدایا آرزوی مرگ هم ترسناک است خانواده من بیچاره تر میشن و این همه میلیارد ها در جیب فرعون ها ریختی خدایا کجایی خدایا برای من وصیت نامه ای بفرست تا بعد مرگ آسوده باشم

  • ناشناس ارسالی در

    یه خانم تنها هستم هیچ کس و کاری ندارم سه ماهه قسط منزلم عقب افتاده شبها نون ندارم بخورم شکمم از گرسنگی به قاروقور می افته فقط فکر ضامن هستم که جلوی چکش بسته میشه چکار کنم فوق دیپلم دارم نه کاری هست همه جا هم جوان میخوان به خانم ۵۶ ساله کار نمیدن خدایا صدای ما رو میشنوی

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام تورو خدا با کارت یارانه قبلا وام میدادین دوباره اوت وامو البته میزان بالاتر ببرید بودید من خودم یه وام بیست میلیونی با حساب یارانه میخوام خیلی بهش نیاز دارم .منظورم اون وامی که زمان کرونا میدادین .لطفآ دوباره اون وام بدید ممنونم

  • ناشناس ارسالی در

    همش دروغ دروغ خوش باور نباشبد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی