کد مطلب: 32113

وام قرض الحسنه |وام یارانه | وام قرض الحسنه فرزند آوری | وام قرض الحسنه مهر ایران

آغاز واریز 50 میلیون تومان وام قرض الحسنه عید فطر به همه اقشار جامعه | با سود 1 درصد و بدون ضامن و آنی وام بگیرید

شرایط دریافت وام قرض الحسنه 1403 برای همه اقشار جامعه با بازپرداخت بلند مدت و سود 1 درصد به مناسبت عید فطر اعلام شد.

آغاز واریز 50 میلیون تومان وام قرض الحسنه عید فطر به همه اقشار جامعه | با سود 1 درصد و بدون ضامن و آنی وام بگیرید

وام قرض الحسنه وامی است که بانک ها در جهت کمک به اقشار کم درآمد جامعه در نظر گرفته است. وام قرض الحسنه از محبوب ترین وام ها در بین مردم است چون همانطور که از نام آن پیداست وام قرض الحسنه وامی با نرخ سود کمتری نسبت به دیگر وام هاست. در ادامه اخبار جدید از وام قرض الحسنه را بخوانید.

شرایط پرداخت وام قرض الحسنه بانک مهر ایران 

وام بانک مهر ایران با توجه به شرایطی که دارد توجه خیلی از افراد را به خود جلب کرده و توانسته در دل مردم جا باز کند.

شرایط وام گرفتن از بانک مهر ایران چیست ؟ انواع وام های این بانک چی هستند ؟ اطلاعاتی درباره نحوه دریافت وام از بانک مهر ایران ؟ برای جزئیات بیشتر درباره دریافت وام از بانک مهر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

انواع وام‌ قرض الحسنه بانک مهر ایران

مهم‌ترین هدف بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و وام است. بنابراین، اگر مشتری این بانک باشید یا حساب جاری و پس‌انداز داشته باشید، می‌توانید از وام بانک مهر ایران استفاده کنید. در این بخش، انواع وام در این بانک را توضیح می‌دهیم. اطلاعات و شرایط وام‌ بانک مهر با توجه به آخرین اطلاعات در سال ۱۴۰۲ است.

وام قرض الحسنه ۳ در ۱ بانک مهر ایران

با استفاده از این طرح، با یک بار افتتاح حساب می‌توانید از ۳ نمونه از تسهیلات بانکی استفاده کنید و ۳ بار وام بگیرید. مبلغ وام اول معادل مبلغ واریزی شما به بانک است و ۱ درصد کارمزد دارد. مبلغ دوم به اندازه‌ی ۵۰ درصد از مبلغ واریزی به حساب شما واریز می‌شود و حداکثر ۵۰ میلیون تومان است.

مبلغ وام سوم با توجه به امتیازهای شما از قسط‌های وام اول و سقف مجاز بانک پرداخت می‌شود و کارمزدش ۴ درصد است. مثلا، اگر ۱۰۰ میلیون تومان به سپرده‌ی ویژه‌ی بانک مهر ایران واریز کنید، بعد از تشکیل پرونده می‌توانید ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرید. وام دوم همزمان با وام اول و تا سقف ۵۰ میلیون تومان به شما داده می‌شود. همچنین، می‌توانید امتیاز هر دو وام را به یکی از بستگان خودتان هم واگذار کنید. بعد از اینکه وام اول و دوم را تسویه کردید، می‌توانید وام سوم را بگیرید

وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی طرح مهریار

وام ۳۰۰میلیون تومانی طرح مهریار  با افتتاح حساب قرض الحسنه در این بانک و خواب سپرده‌ی حداقل ۳ماه، اعطا می‌شود. بانک مهر ایران برای این وام سودی درنظر نگرفته است اما کارمزد ۴درصدی برای تأمین هزینه‌های خود تعیین کرده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط ۳۶ماهه است و برای ضمانت نیاز به ۳ضامن رسمی است.

شرکت‌هایی که تمایل به ارائه‌ی خدمات وام برای کارکنان خود را دارند، با استفاده از این طرح این خدمت را عملی می‌کنند. این شرکت‌ها با ارائه‌ی سندهای اساسنامه‌ی شرکت، پروانه‌ی فعالیت، چک برای ضمانت و روزنامه‌ی رسمی امکان دریافت وام برای کارکنان خود را ایجاد می‌کنند. همچنین کارمندان این شرکت‌ها با استفاده‌ از برگه‌ی کسر از حقوق و معرفی‌نامه وام خود را دریافت می‌کنند.

از دیگر مزایای طرح مهریار بانک مهر برای کارمندانی که شرکت آن‌ها با بانک قرارداد دارد این است که به‌صورت ضربدری می‌توانند ضامن یکدیگر شوند.

وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه بانک مهر ایران تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان

وام بانک مهر ایران تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان، با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه اعطا می‌شود. یعنی شما در هر ماه تقریبا مبلغی معادل ۳ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان می‌پردازید.

شرط دریافت این نوع از تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران، این است که حداقل ۳ ماه از خواب سپرده شما در بانک بگذرد و همچنین سه ضامن رسمی به بانک معرفی کنید.

همچنین حتما حواستان باشد که برای دریافت این وام نباید چک برگشتی یا بدهی به سیستم بانکی داشته باشید.

این طرح برای کسانی است که به تازگی ازدواج کرده‌اند و می‌خواهند نیازهای زندگی خودشان را تامین کنند. با طرح پیوند می‌توانید وسایل موردنیاز شروع زندگی را تهیه کنید. در تسهیلات پیوند مهر، مبلغ ۴۰ میلیون تومان با سود ۴ درصد به شما داده می‌شود. برای دریافت این وام باید سپرده را به مدت یک سال در بانک بگذارید و ضامن رسمی داشته باشید. همچنین، حداکثر ۳۶ ماه برای بازپرداخت این تسهیلات وقت دارید.

وام قرض الحسنه خرید کالا

وام خرید کالا یا کالا کارت با هدف خرید مایحتاج خانه و کالاهای ضروری زندگی داده می‌شود. سقف تسهیلات قرض‌الحسنه خرید کالا ۱۵۰ میلیون تومان و سود آن ۴ درصد است. با دریافت کالا کارت می‌توانید وسایل موردنیازتان را از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک خریداری کنید. این فروشگاه‌ها با نام گلدیران در شهرهای تهران، شیراز، اهواز، نور، اصفهان، تبریز، ساری و رشت فعالیت می‌کنند. حداکثر زمان بازپرداخت وام خرید کالا ۲۴ ماه است و برای گرفتن آن به یک ضامن رسمی احتیاج دارید.

وام قرض الحسنه ۱۵۰ میلیونی طرح ۲ در ۱

در طرح ۲ در یک بانک قرض‌الحسنه‌ با افتتاح یک حساب قرض‌الحسنه دو بار تسهیلات دریافت می‌کنید. در تسهیلات اول، یک روز بعد از افتتاح حساب، تا ۹۵درصد سپرده‌ی حساب خود (تا سقف ۱۵۰میلیون تومان) اعتبار دریافت می‌کنید. وام اول سود یک درصدی دارد و حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط ۶۰ماهه است.

خوب است بدانید بعد از دریافت وام اول، سپرده‌ی شما تا زمان تسویه‌ی کامل اقساط، نزد بانک باقی خواهد ماند. همچنین برای دریافت تسهیلات اول نیاز به ضامن رسمی نیست. (سپرده‌ی شما به‌عنوان ضمانت در نظر گرفته می شود.)

بعد از تسویه‌ی کامل تسهیلات اول (حداقل ۶ماه از دریافت وام اول گذشته باشد)، می‌توانید برای دربافت تسهیلات دوم اقدام کنید. میزان اعتباری که در تسهیلات دوم اعطا می‌شود به میانگین باقی‌مانده‌ی سپرده‌ی شما و بازپرداخت اقساط ماهانه‌ی وام اول، وابسته است. مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ماهه و سود وام دوم ۴درصدی است. برای گرفتن وام دوم باید یک ضامن رسمی معرفی کنید.

وام قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک مهر ایران

وام ۱۰۰میلیون تومانی بدون ضامن بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران برای کسانی که حساب واریز حقوق آن‌ها در بانک مهر هست، در نظر گرفته شده است. در این طرح؛ بدون ضامن، به شرط اعتبارسنجی بانک مرکزی (داشتن رتبه‌ی اعتباری B ،A یا C) و نامه‌ی کسر از حقوق، تا سقف ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنید.

این بانک ۱۰۹ هزار و ۵۰۶ میلیارد تومان به مردم تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده و به کارمندان خود نیز ۳ هزار و ۱۵۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است. این بانک در مجموع در سال گذشته ۱۱۲ هزار و ۶۵۹ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است. ۹۴ درصد از منابع خود را تسهیلات پرداخت کرده است.

سید سعید شمسی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امسال میزان اعتبارات ۲۰۵ همت بوده که این میزان در سال گذشته ۱۱۴ همت بوده که رشد ۸۵ درصدی را نشان می‌دهد.

تسهیلات تکلیفی بانک مهر ایران، ۱۱ همت بوده و مابقی نیز غیرتکلیفی بوده که ۳ میلیون فقره وام در سال گذشته و به میزان ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار وام در سال جاری بوده است.

میزان متوسط پرداختی ۵۵ میلیون تومان بوده و کمترین معوقات را بین بانک‌ها داشته‌اند، وام قرض الحسنه بر اساس تصمیم هیأت مدیره به کارکنان داده نمی‌شود. منتهی طبق مصوبه شورای هماهنگی بانک‌ها، کارکنان بانک مهر می‌توانند به صورت شخص حقیقی درخواست وام دهند، این وام قرض الحسنه نبوده و با نرخ ۱۸ درصد به متقاضی پرداخت می‌شود.

منبع: مهر
آنچه دیگران میخوانند
  • شهروند ارسالی در

    واقعا اینها خودشون نمفهمن خیال میکنن که مردم هم نمیفهمن آخه الان کجا استخدام رسمی هست در ثانی سه تا ضامن معتبر برا 200میلون تومان حالت خوش بود وقتی این طرح رو میگفتی اعو

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی