کد مطلب: 32111

بسته معیشتی | بسته معیشتی جدید | بسته معیشتی ایثارگران

بسته معیشتی 1/296/000 تومان عید فطر برای این دهک‌ها توزیع شد | واریز بسته معیشتی 756 هزارتومانی رئیسی با کد دستوری زیر + کد دستوری

دولت به مناسبت ماه رمضان با کمک مردم اقدام به توزیع بسته معیشتی 500 هزار تومان تا 1 میلیون و 296 هزارتومان کرده است که جزئیات آن را در ادامه با هم می خوانیم.

بسته معیشتی 1/296/000 تومان عید فطر برای این دهک‌ها توزیع شد | واریز بسته معیشتی 756 هزارتومانی رئیسی با کد دستوری زیر + کد دستوری

دولت برای کمک به دهک های پایین و اقشار کم درامد جامعه کمک های مالی و کالایی در قالب بسته معیشتی به سرپرستان آن خانوارها اهدا می کند. این بسته معیشتی در ارزش و مبالغ مختلفی می باشند. جزئیات پرداخت بسته معیشتی دولتی اسفندماه را در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

بسته معیشتی 500 هزارتومانی رمضان توزیع شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی گفت: ۱۶۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۲ هزار سبد معیشتی در قالب طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه رمضان در این استان توزیع شده است.

عبدالرحیم لطفی روز سه شنبه اظهار کرد: طرح اطعام مهدوی با هدف تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری اجرا می‌شود.

وی افزود: اجرای این طرح زمینه مشارکت بیشتر خیران نیک‌اندیش و بهره‌گیری از فیض اطعام به نیازمندان در ماه رمضان را فراهم می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: در طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه رمضان تاکنون، ۱۶۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۸۰ میلیارد ریال و ۱۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شده است.( ارزش هر بسته معیشتی 500 هزارتومان می باشد)

وی ادامه داد: ۸۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در استان خراسان جنوبی فعال شده که برای نیازمندان و مددجویان غذا پخت می‌کنند و پیش بینی می‌شود تا پایان ماه رمضان این تعداد به ۱۷۵ آشپزخانه برسد.

لطفی با دعوت از مردم استان برای کمک به نیازمندان در ماه رمضان گفت: عموم هم‌استانی‌ها می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۲۲۵ نسبت به ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود و مشارکت در طرح اطعام مهدوی اقدام کنند.

بسته معیشتی 1/296/000 تومانی به این خانوارها توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از توزیع دو هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان استان در قالب طرح «هلال رحمت» خبر داد.

محمد قدمی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: طرح توزیع بسته‌های معیشتی و غذایی میان نیازمندان در قالب طرح هلال رحمت به تأسی از مولای متقیان (ع) با کمک خیرین داوطلب هلال‌احمر در حال اجرا است.

بسته معیشتی

وی افزود: دو هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با کمک خیّران و داوطلبان میان نیازمندان لرستان توزیع شده است.( ارزش هر بسته در حدود 1 میلیون و 296 هزارتومان می باشد)

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان، یادآور شد: کالاهایی همچون روغن، برنج، ماکارونی، سویا، قند، چای، رب گوجه‌فرنگی، کنسرو لوبیا و ماهی از جمله اقلامی است که در ماه رمضان در قالب طرح هلال بین نیازمندان توزیع می‌شود.

قدمی، بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر لرستان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون به ۱۳۴ هزار نفر در راستای امدادرسانی، راهنمای مسافرین نوروزی، ایستگاه‌های آموزشی و ایستگاه‌های سلامت خدمت‌رسانی کرده است.

وی گفت: ۶۰ ایستگاه در لرستان ایام نوروز به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کند.

توزیع بسته معیشتی 756 هزارتومانی بین این سرپرستان خانوارها

معاون اجتماعی ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره) در چهارمحال و بختیاری از توزیع ۲ هزار و ۲۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان با همکاری بنیاد احسان خبر داد.

محمدکریمی گفت: ۲ هزار و ۲۵۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۱۷ میلیارد ریال به صورت مسجدمحور در استان تهیه و توزیع شد. ( ارزش هر بسته معیشتی در حدود 756 هزارتومان می باشد )

وی گفت: این بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند دهک یک تا چهارم به مناسبت شب‌های قدر توزیع شد.

کریمی افزود: پارسال چهار هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.

تاکنون مبلغ ۱۴ هزار میلیارد ریال کمک در قالب رزمایش‌های کمک‌های مومنانه جمع‌آوری و بین نیازمندان استان توزیع شده است.

توزیع بیش از یک میلیون غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان هرمزگان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان از توزیع یک میلیون و ۴۱ هزار و ۵۵ وعده غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان استان در نیمه نخست ماه مبارک رمضان خبر داد.

عیسی زارعی روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان در قالب پویش اطعام مهدوی یک میلیون و ۳۶ هزار و ۹۲۲ بسته غذایی به میزان یک هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی بیان کرد: کمک‌های مردمی و خیرخواهانه مراکز نیکوکاری، هیات‌های مذهبی و گروه‌های جهادی شامل ۴۶۹ هزار و ۹۵۹ وعده غذای گرم، ۵۷۱ هزار و ۹۶ افطاری ساده و ۲۲ هزار و ۸۶۷ سبد معیشتی است.

زارعی با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، یادآور شد: در ماه مبارک رمضان مردم نوع دوست می‌توانند از طریق درگاه های کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و یا شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ در طرح پویش اطعام مهدوی مشارکت کنند و همچنین در این ماه خیر و برکت با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ در طرح اکرام ایتام و محسنین حامی یا چند فرزند یتیم و محسنین شوند.

گفتنی است؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان، ۲۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی برای کمک به نیازمندان در استان هرمزگان راه‌اندازی شده است.

منبع: ایرنا
آنچه دیگران میخوانند
  • سیدحسن شهیدی زاده ارسالی در

    من توطبقه اولم وهیچی ندارم چرادولت منوحمایت نمیکنه

  • ناشناس ارسالی در

    کد دستوری واریزی گجا ثبت شده ماکه پیدانکردیم.دهک ۳هستیم هیچ خبری نیست.متاسفانه

    • نادرتاجدار ارسالی در

      کددستوری *۸۸۷۷*۰۷۶#جهت فهمیدن واریز مبلغ یارانه بحساب سرپرست

  • موسی بادپا ارسالی در

    من ۲ساله تحت پوشش کمیته امدادایرانشهرم بخاطردیسک کمرشدید۳ساله خونه نشین شدم وقادرب انجام هیچکاری نمیباشم وازطرف کمیته فقط مستمری ماهیانه ۷۷۰هزارواریزمیشه که اين مبلغ پول اجاره خونه ام نمیشه ودیگه هیچ کمکی من ندیدم مثل سبدغذایی یاچیزی دیگه ۲ساله درخواست یخچالی دادم مددکارهیچ اقدامی نمیکنه به کی بگیم اين مشکلاتمون رو

  • زینب ارسالی در

    من الان ۴ سال تحت پوشش کمیته هستم وهیچگونه حمایتی نشدم به جز مستمری
    چندین باررفتم برایه وام کمیته وبابدترین رفتارهربارمیگفتن اعتبارنیست که انگارمیخواستن ازجیب پدرشون بهمون بدن
    الان خوخبرندارن شب گرسنه هستیم یاسیر ولی مثل عقاب بالاسرمون هستن اگر ازدواج کنیم فورا ازپوشش حذفمون کنن
    خدایا خودت منجیت رو برسون


دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی