کد مطلب: 31951

اینترنت رایگان | اینترنت رایگان همراه اول | کد فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

دریافت دو بسته 12 و 5 گیگ اینترنت رایگان با این روش ساده | کد فعال سازی اینترنت رایگان دولتی اعلام شد + آدرس سایت

نحوه گرفتن اینترنت رایگان را در ادامه با هم می بینیم.

دریافت دو بسته 12 و 5 گیگ اینترنت رایگان با این روش ساده | کد فعال سازی اینترنت رایگان دولتی اعلام شد + آدرس سایت

نحوه فعالسازی اینترنت هدیه عیدانه دولت - 12 گیگ اینترنت رایگان

اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل اقدام به اعطای بسته اینترنت رایگان و بسته های مکالمه ویژه کرده اند. در ادامه جزئیات دریافت اینترنت رایگان را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

برای فعال سازی اینترنت هدیه عیدانه دولت کافیه وارد سایت دولت هوشمند بشید :

https://my.gov.ir

مهلت استفاده از این بسته از 1 فروردین 1403 تا 22 فروردین

فعال سازیشم از طریق پیامک بهتون اطلاع داده میشه

وقتی درخواست رو ثبت کنید باید 24 الی 48 ساعت صبر کنید تا براتون پیامک تایید بیاد

توی این ویدیو قراره که آموزش گرفتن10 گیگ اینترنت رایگان همراه اول رو به شما نشان دهم.

بسته اینترنت ۵ گیگابایتی به مناسبت ماه مبارک رمضان از سوی دولت به تمامی مردم عزیز هدیه داده می‌شود.

بسته اینترنت ۵ گیگابایتی (۱۲ گیگ برای سایت‌های داخلی) به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان از سوی دولت به تمامی مردم عزیز هدیه داده می‌شود.

برای دریافت کافی‌ است به پنل کاربری خود در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند(اینجا) مراجعه و به راحتی ثبت نام کنید.

مهلت استفاده از این هدیه تا عید سعید فطر خواهد بود.

وی ادامه داد: سال گذشته در چنین روزهایی فیبرنوری در کشور ۲.۵ میلیون نفر را پوشش می داد در حال حاضر این عدد سه برابر شده و به بیش از ۷ میلیون رسیده است. اینترنت پرسرعت ۱۰۰۰ مگ بر ثانیه برای ۳۵ درصد مردم فراهم شده است. الان حدود ۶۰ درصد خدمات از طریق پنجره هوشمند دولت انجام می شود و بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم از این امکان استفاده می کنند.

اینترنت رایگان

بسته 5 اینترنت رایگان برای مردم به مناسبت ماه رمضان

«عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان، بسته اینترنت رایگان برای مردم در نظر گرفته‌ایم که حجم آن ۵ گیگ معادل ۱۲ گیگ ترافیک داخل است.

وی افزود: مردم با مراجعه به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند، می‌توانند این بسته را دریافت کنند.

زارع‌پور تاکید کرد: کسانی که تمایل دارند می‌توانند به سایت my.gov.ir مراجعه کنند و یکی از شماره‌تلفن‌های خود را در آنجا وارد کنند و ما اینترنت هدیه را روی آن شماره تلفن، برایشان فعال خواهیم کرد و تا عید فطر امکان استفاده از این بسته را خواهند داشت.

وی ادامه داد: سال گذشته در چنین روزهایی فیبر نوری در کشور ۲.۵ میلیون نفر را پوشش می‌داد اما در حال حاضر این عدد حدود ۳ برابر شده و به بیش از ۷ میلیون رسیده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینترنت پُر سرعت ۱۰۰۰ مگابایت بر ثانیه برای ۳۵ درصد مردم فراهم شده است و در حال حاضر حدود ۶۰ درصد خدمات از طریق پنجره هوشمند دولت انجام می‌شود و بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم از این امکان استفاده می‌کنند.

بسته اینترنت رایگان 7 روزه ویژه عید فطر با این کد دستوری

بسته نوروزی تدارک دیده شده، «اینترنت نامحدود ۷ روزه» است که ارائه می شود.

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با توجه به دغدغه های مردم، «کمپین نوروزی ۱۴۰۳» را نیز مانند کمپین سال گذشته با ایجاد بهترین تجربه ارتباطی در قالب قراردادهای تجاری با اپراتورهای مختلف دنیا در حوزه «سرویس رومینگ بین الملل» طراحی و پیاده سازی کرده است.

مسافران می توانند با خرید بسته های اینترنت بین المللی و مکالمه رومینگ همراه اول، علاوه بر صرفه جویی در هزینه های سفر، از طریق شبکه های اجتماعی به صورت نامحدود با نزدیکان خود در ارتباط باشند. یکی از مزیت‌های دیگر استفاده از بسته های رومینگ، علاوه بر دسترسی به کلیه وب سایت های بانکی و دولتی ایرانی، عدم نیاز به هزینه ارزی برای خرید سیم کارت و بسته های اپراتورهای خارجی است.  گردشگران ایرانی با استفاده از سرویس دیتای رومینگ، دسترسی رایگان به پرتال، فروشگاه و اپلیکیشن همراه اول خواهند داشت. 

ایرانسل با هدف تسهیل ارتباطات در طول سفرهای نوروزی ۱۴۰۳، بسته‌های رومینگ متنوع و مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای همه مشترکان اعتباری و دائمی خود در نظر گرفته است.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف تسهیل ارتباطات و دسترسی به اینترنت، مکالمه و پیامک برای مسافران نوروزی خارج از کشور، بسته‌های رومینگ ویژه خود را که تا ۱۶ فروردین ۱۴۰۳، قابل خرید و فعال‌سازی‌اند، معرفی کرد. این بسته‌های رومینگ، برای سفر به کشور عراق و کشور ترکیه به صورت جداگانه درنظر گرفته شده است. همچنین مسافران نوروزی کشور امارات یا دیگر کشورها، می‌توانند از بسته‌های جامع و تخفیفی رومینگ ایرانسل، ویژه این ایام استفاده کنند.

بسته‌های اینترنت رومینگ ارائه شده توسط ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳، شامل سه بسته هفت روزه و دو بسته ۱۴ روزه، برای سفر به کشور عراق با اتصال به یکی از اپراتورهای Zain و Asiacell است. به این ترتیب، مشترکان می‌توانند از بین بسته‌های ۷روزه، بسته ۳۰۰مگابایت اینترنت با قیمت ۱۲۰هزار تومان، بسته ۱گیگابایت اینترنت با قیمت ۲۹۰هزار تومان و بسته ترکیبی ۲گیگابایت اینترنت به همراه ۲۰ دقیقه مکالمه و ۲۰ پیامک با قیمت ۴۵۰ هزار تومان را انتخاب یا از بین بسته‌های ۱۴ روزه، بسته ۵گیگابایت اینترنت به قیمت ۵۹۰ هزار تومان یا بسته ترکیبی ۷ گیگابایت اینترنت به همراه ۷۰ دقیقه مکالمه و ۷۰ پیامک با قیمت ۷۷۷هزار تومان را انتخاب کنند.

اینترنت رایگان

همچنین ایرانسل برای مسافران کشور ترکیه در ایام سفرهای نوروز ۱۴۰۳، پنج بسته‌ رومینگ ویژه  هفت و ۱۴ روزه، با اتصال به یکی از اپراتورهای Turkcell و Turktelecom در نظر گرفته است. به این ترتیب، مشترکان می‌توانند از بین بسته‌های ۷روزه، بسته ۱ گیگابایت اینترنت با قیمت ۱۳۰ هزار تومان، بسته ۳گیگابایت اینترنت با قیمت ۲۸۰هزار تومان و بسته ترکیبی ۶۰دقیقه مکالمه و ۶۰ پیامک با قیمت ۴۹۰هزار تومان را انتخاب یا از بین بسته‌های ۱۴ روزه، بسته ۵گیگابایت اینترنت به قیمت ۳۸۰ هزار تومان یا بسته ۷ گیگابایت اینترنت به قیمت ۵۰۰ هزار تومان را انتخاب کنند.

اینترنت رایگان

ایرانسل علاوه بر بسته‌های ویژه برای مسافران مقصدهای عراق و ترکیه، برای مسافران امارات، چین، ارمنستان، آذربایجان، عمان، فرانسه، آلمان، تایلند، گرجستان و همچنین مسافران سایر کشورها که تمایل دارند از خدمات سیم‌کارت در بیش از ۶۰ اپراتور و ۳۰ کشور بهره‌مند شوند نیز، بسته‌های رومینگ نوروزی تدارک دیده است.

اینترنت رایگان

این بسته‌ها شامل ۵ بسته ۷ روزه، یک بسته ۱۴ روزه و یک بسته ۳۰ روزه است. مشترکان ایرانسل می‌توانند در طول سفرهای خارجی خود در این ایام، با سرویس رومینگ ایرانسل، به بسته‌های هفت روزه به ترتیب با حجم ۷۵ مگابایت و قیمت ۵۰ هزار تومان، ۱۵۰ مگابایت و ۹۰هزار تومان، ۳۰۰مگابایت و ۱۷۰هزار تومان، ۶۰۰مگابایت و ۲۹۰هزار تومان و ۱۰۲۴مگابایت و ۴۱۰هزارتومان، دسترسی داشته باشند. بسته ۱۴ روزه با حجم ۳۰۷۲مگابایت و قیمت ۶۰۰ هزار تومان و بسته ۳۰ روزه با حجم ۵۱۲۰مگابایت و قیمت ۹۰۰هزار تومان، دیگر  بسته‌های رومینگ نوروزی ایرانسل برای مشترکان سفرهای خارجی نوروز ۱۴۰۳ است.

معرفی بسته‌های رومینگ نوروزی ۱۴۰۳ ایرانسل و اینترنت رایگان

تمامی مشترکان ایرانسل لازم است برای فعال‌سازی خدمات رومینگ، پیش از خروج از کشور، کد دستوری #۱۱۱۱* را شماره گیری یا به سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من مراجعه کنند.

بسته‌های اینترنت رومینگ، ویژه نوروز ۱۴۰۳، از طریق کد دستوری #۳*۱۱۱۱* ، سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من و وب‌سایت ایرانسل، قابل خرید و فعال‌سازی هستند.

منبع: آپارات
آنچه دیگران میخوانند
  • ابراهیم ارسالی در

    رایگان میدن همراه اول اینترنت

  • حمید رضوی کشکولی ارسالی در

    کارخوبی است

  • حجت ارسالی در

    هزار وعده خوبان یکی وفا نکند

  • اسکندر ارسالی در

    چجوری میده رایگان همراه اول؟🤔

    • ناشناس ارسالی در

      برای من زد پیامک به زودی ارسال می‌شود ولی فعال نشد

    • خودم ارسالی در

      چرااینقد زود باورید، هنوز دولت و نشناختید،، وای برشماها

  • شقایق احمدی ارسالی در

    واقعا باور نکردنیه ؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      daghighan

    • هیوا ارسالی در

      برید ۵ گیگ اینترنت رایگان هدیه نوروزی دولت رو بگیرید سرچ کنید پنجره دولت هوشمند اونایی که تا ۲۹ اسفند شماره همراهشون رو ثبت کنند از اول فروردین تا عیدفطر میتونند استفاده کنند

    • ناشناس ارسالی در

      مال بعد اون مراحل کدملی واینا میخواد میزنم میگه صحیح نیس

  • به تو چه ارسالی در

    این چه هدیه‌ای که ازت پول میگیرن 😂

    • ناصر ارسالی در

      پول نمیگیرن.یک شماره بنام خودتون را تو سایت my.gov.irثبت کنید بعدمشخصاتتون میادتاییدش کنیدازاول فروردین فعال میشه اعتبارشم تااخرعیدفطرهستش.من هدیه نت ۵ گیگی ۱۲گیک داخل ۵ بین المللی را ثبت نام کردم ۵روزدیگ فعال شد.

    • نیما ارسالی در

      حضرت عباسی واسه اینترنت رایگانی که میگن بهمون میدن پول هم میخاان؟؟
      بعد تازه ۵روز دیگه فعال میشه؟
      چه بلایی سر ایران آوردین !

  • مهدی ارسالی در

    فقط مسافران خارج... ما هیچی

    • علی ارسالی در

      بجایی که بگن رایگان می گفتند اینطور بسته ای نبود خیالمون راحت بود

  • ناشناس ارسالی در

    شماره گیری همراه اول .چطوری

  • چمنعلی ارسالی در

    ممنون

  • chmnlywahydy@gmail.com ارسالی در

    ممنون ازاین بسته انترنت

  • ناشناس ارسالی در

    اخه مگه رایگان این کشورودولت به خودش دیده ک ماهاببینیم نه نه خدایی دیدی؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      من گرفتم استفاده می کنم دروغ نگین بنزینی که استفاده می کنی نسبت به کشورهای دیگه تقریبا رایگانه یارانه، برق و گازی که استفاده می کنی هفتاد درصد با دولت و ۳۰ درصد با تو انقدز بی منطق نباشین

    • ناشناس ارسالی در

      پولدارها بفکرانترنت ارزان نیست بیاید بی پول ها کمگ کنید

  • Saeed ارسالی در

    فقط رومینگ؟!

    • فاطمه ارسالی در

      میتونید تو سامانه خدمات هوشمند ثبت نام نت رایگان انجام بدین

  • Mahta123 ارسالی در

    منو این همه خوشبختی محاله😜😜😜

  • Naruto ارسالی در

    چه کدی رو وارد کنیم

  • هدایتی ارسالی در

    خدایی ما الان اب معدنی گرانتر از بنزین میخریم سوخت تو کشور ما رایگانه منتهی اگر دست به قیمت سوخت بزنند تورم پدر همه را میاره

    • معین ارسالی در

      داداش چرا همش میگید بنزین مفت هست...اب معدنی از بنزین گرون تره...اره این درسته اما بنزین ارزان نیست قیمت اب معدنی و مواد غذایی خیلی گرانه.اونارو گرون کردن که همین حرف بهونه گرانی بنزین باشه

    • ناشناس ارسالی در

      شماهایی که همش قیمت بنزینو میکشین وسط مگه درامدت با دلاره یا با کشورهای دیگه یکیه که قیمت بنزین با اونا یکی باشه،هر چند جای نگرانی نداره به فکرشن بنزین رو هم گرون کنن...

    • ناشناس ارسالی در

      شرمنده حتما بنزین واسه تو رایگانه اگه تو کشورای دیگه گرونتره درامدشون هم به همون نرخه نمیدونی حرف نزن

    • ناشناس ارسالی در

      اگه اونجا سوخت گرونه خیلی چیزای دیگه اگه رایگان نباشه حداقل وجود داره وارزون اینجا نفس که میکشی راه که میری داری واسش پول میدی

    • حسین ارسالی در

      نه گرون که هست اگه می گید کشورهای دیگه گرون تره کاری نداره درآمدها و ارزش پولاشون رو هم ببینید بعد می فهمید برای اونا خیلی خیلی ارزون تره

  • بهمن فدائی ارسالی در

    کدتخفیف روبراهمراه اول انجام گیرد

  • علی اوسط آملی ارسالی در

    سلام همراه اول هم ثابت کرد فقط فکر منافع خودسه وبس مرد مومن مدیر اپراتور یا هرچیزی که ولژه ندارم بگم آخه خداییس کسی که داره میره ترکیه اتریس ووو نیازی به اینترنت شما ندلره رومینگ گرون شما رو بگیره تو قلب اروپا با روبیکا کار کنه . این نت رو رده به بدبخت بیچاره ها مصرف کنن براتون دعا کنن همراه اود هم ثابت کرد طرفدار فقرا نیست مثل سابق نفری یه بسته مکالمه دوهزارتومنی تا 5تومنی بدید بره قشروسط وپایینه که پشتتون وایمیسته یه ساله تماگ اپداتورها سدن مثل میوه فروشهای خیابون گرد میزننم کیلو 50هزار میای جلو میبینی زده باخط ریز نیم کیلو ندارید هدیه ندید سنگینترید یاحق

  • خوب ارسالی در

    خوب

  • ناشناس ارسالی در

    یک گیگ ۲۹ هزار چند برابر حساب کرده تا رایگان

  • ایرانی گرسنه ارسالی در

    مرغ کیلویی جند گوشت کیلویی چند وووووووچنذ

  • حمید ارسالی در

    هرکی دنبال کد رایگانه بکوبه لایک رو😂😂

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی شماره رو وارد میکنی چند تا گزینه میاد باید کدومو بزنی تا وارد صفحه اصلی بشی؟

    • ناشناس ارسالی در

      اره کدوم گزینه رو باید بزنیم الان؟

    • ناشناس ارسالی در

      کی میده که ما بگیریم سنار بده آش به همین خیال باش😔😔😔

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا مردم بیچاره و بیگناه ما دنبال چین!👁باز کنید

  • Matin ارسالی در

    نمیشهههههههههه

    • علی ارسالی در

      کی گفته دولت اینترنت رایگان میده شما هم باور کردید اینا پول ملت را به بچه های خودشون میدن

  • akbar ارسالی در

    هنوز اینترنت رایگان نگرفتم

  • akbar ارسالی در

    هنوز برای من فعال نشده بسته اینترنت از کجا فعالش کنم

  • البرز ارسالی در

    من وارد درگاه دولت شدم. فقط یک کد برام آمد.
    راست و دروغش با خداست. من که قضاوت نمیکنم.

  • ناشناس ارسالی در

    فقط ثبت نام میشه ولی اینترنتی پیامکش نیومد که فعال بشه!

  • حمید ارسالی در

    عید می دهند نه نه باید از هفت خان رستم گذر بعد دویا پنج .گیک ارزانی خودتان

  • ناشناس ارسالی در

    چی بگم

  • ناشناس ارسالی در

    مگه کشورهای دیگه ایران بادنیای ثروت منابع طبیعی دارند که ما خبرنداریم ایران تنها کشوری هستش خدا ازلحاظ ثروت منابع طبیعی بی همتا به ایرانیان هدیه داده

  • Amir ارسالی در

    کاری به دولت ندارم اینکه اینترنت رایگان میدن خیلی خوبه اما سر بحثم با ایرانسله
    همراه اول هدیه های رایگان زیادی میده یه بارم برای بروزرسانی برنامه ۱۰ گیگ اینترنت سه روزه داده بودن همینطور اگه بسته بخری بهت امتیاز میده با اون امتیازات میتونی یه بسته رایگان بخری
    اما ایرانسل
    تو نوروزم بسته های هدیش پولیه یعنی مثلا تو بهترین شرایطش باید ۱۰ هزارتومن بدی تا ۵ گیگ بگیری یدونم تخم مرغ شانسی داره تاحالا هیچکی ازش هدیه ای برنداشته یه بارم ندیدیم اینترنت رایگان بده به مردم

    • ناشناس ارسالی در

      واسه همراه اول چ کدی بزنیم

  • مصیب نجفی ارسالی در

    خوبه

  • ناشناس ارسالی در

    شارژ ما را نزنید چیزی نمیخوایم هر بار که شارژ وارد کردم روز بعدش میبینم شارژم صفره جایی هم زنگ نمیزنم خدا لعتتان کند خجالت بکشید🤮

  • ناشناس ارسالی در

    همش طبلیقات میکنن یه چیز دیگه شارژ وارد میکنی ولی خوش نباش پس داده میشه چطور وقتی بخوای شارژ اینترنت بزنی کامل میبرنش دقیقا مثل شارژ اضطراری میشه

  • مهدی ارسالی در

    برای من ۵ گیگ رایگان فعال شده

  • Amir ارسالی در

    با چه کدی فعال کنیم خوپ😐

  • امین خالدیان ارسالی در

    هنوز اینترنت رایگان نگرفتم

  • Vahid ارسالی در

    سالهای قبل حداقل یه گیگ رایگان عیدی میدادن الان که هیچ

  • Zeus ارسالی در

    درود نوروز باستانی مبارک
    در جواب بعضیها که بنزین مقایسه کردن شعری از فرودسی رو یادآوری میکنم که دقیقا شرایط امروز هست
    از آنروز دشمن بما چیره گشت

    که ما را روان و خرد تیره گشت

    از آنروز این خانه ویرانه شد

    که نان آورش مرد بیگانه شد

    چو ناکس به ده کدخدایی کند

    کشاورز باید گدایی کند

    به یزدان که گر ما خرد داشتیم

    کجا این سر انجام بد داشتیم

    بسوزد در آتش گرت جان و تن

    به از زندگی کردن و زیستن

    اگر مایه زندگی بندگی است

    دو صد بار مردن به از زندگی است

  • مینا ارسالی در

    این قدر القاب به این اپراتورها نبندید همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور کشور، ایرانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال و...بزارید مردم ازشون تعریف کنند اگه تعریفی باشند...

  • ناشناس ارسالی در

    شایعه‌است‌

  • بابک ارسالی در

    فقط میگین عمل صفر دوروزه من میخوام ثبت نام کنم برای اینتر نت ..نمیشه چرا

  • بهار ارسالی در

    تا الان که هیچ پیامکی برای من و خانوادم نیومده. سرکاری بود؟

  • ایران ارسالی در

    با همین اینترنت میخان ردیابیتون کنن

  • پادس ارسالی در

    مردم چرا اینقدر خودتون را ارزان میفروشید؟
    چرا حق خودتون را از منابع و ثروت این کشور نمیخواید؟
    حق مردم از ثروت و پول کشور ایران خیلی بیشتر از چند گیگ اینترنت رایگانه
    چرا زندگی در رفاه و آسایش نمیخواید؟

  • ناشناس ارسالی در

    فعال نشد

  • Zabi 1212 ارسالی در

    عالی

  • ناشناس ارسالی در

    من نظرم اینه.ک ازسالی ک خط ایرانسل توایران رسمی شد.همه ایران یک خط گرفتن حالا.مدیرایرانسل برونگاه کن ببین توی این چندسال فقط من چقدشارژ خریدم.یک درصدمبلغ خریدمو بهم اینترنت رایگان بدین.اگه یک میلیون بودمیشه..ده هزارتومن..ک حداقل بالای ده میلیون ازمن تنهاخوردین..حداقل ازسودی ک کردین بهم بدین.وسلام.اگه بخاست اینجوری ولخرجی کنه.ک نمیشدمدیرایرانسل.میشدسفور شهردای.

  • پرهام ارسالی در

    چجوری فعال میشه ؟؟ برای من هیچی نمیاد

  • عبدالرشید ارسالی در

    سلام من دوبار اینترنت هدیه دولت را فقط همراه اول خودم وفرزندانم وهمسرانم واطرافیانم فعال کنم .پنج گیگ را اینقدمصرفش میکنیم ارشانس بدما تمام شدنی نیست اخه میترسم مهلت داده شده تمام بشه اینترنتمون اخربمونه بسوزه .ولی خداراشکراین هدیه واقعا هدیه بودا من تنها نمیگم همه ی کیایی که برایشون فعال کردم همین نظرو دارن خدایی حالشو میبریم کیف میکنیم ممنون هدیه عالی بود اما اولی سه ماه بود این اخری ۲۴ روزه

  • ناشناس ارسالی در

    اصلا اونجا اطلاع رسانی نداره

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی