کد مطلب: 31841

فال ابجد | فال ابجد اصلی | فال ابجد با اسم مادر | فال ابجد تاروت

فال ابجد فردا 9 اسفند ماه | فال ابجد با اسم مادر

اگر به فال ابجد اعتقاد دارید خالی از لطف نیست که فال ابجد روزانه خود را در سایت دیجی سرگرمی بخوانید.

فال ابجد فردا 9 اسفند ماه | فال ابجد با اسم مادر

فال ابجد از محبوبت ترین فال ها در بین ایرانیان معتقد به فال می باشد. فال ابجد تا حد زیادی می تواند طالع شما را پیشاپیش پیشگویی کند. در فال ابجد ابتدا ابجد نام فرد و نام مادرش محاسبه می شود و سپس طالع بینی شخص با توجه به آن برج انجام می‌شود. جدیدترین و قوی ترین فال ابجد را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

فال ابجد متولدین فروردین 

حروف ابجد فال شما: ج ب ب

تعبیر: آنچه را که از خدا طلب کنی به آن میرسی اما تو نیز باید به عهد خود پای بند باشی و خلاف وعده عمل نکنی اگر فکر و ذهنت را یکی کنی و در امور به خدا توکل کنی به مرادت میرسی. یک نفر که به تو نزدیکست غیبت تو را می کند، تو به آن بی اعتنا شود و به کار خود مشغول باش. به زودی به خواسته ات میرسی . ان شاالله.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: د ج د

تعبیر: طالعت روشن است. موفقیت و سعادت به تو روی خواهد آورد پس اندوه به دل راه مده، مال یا چیزی را از دست داده ای آن را به دست خواهی آورد. در کارها به خدا توکل کن و به فکر سود و زیانش نباش. تا چند روز آینده خبر خوشحال کننده ای خواهی شنید. کارها بر وفق مراد تو پیش خواهد رفت و به مقصود خواهی رسید. ان شاالله.

فال ابجد متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: ب د ج

تعبیر: به آنچه که نیت کرده ای می رسی، ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی. اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می شوی. از قصدی که داری دور شو. با کسی نزاع نکن. راز دل خود را به کسی نگو. از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن. از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور. به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

فال ابجد متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: ج ب ا

تعبیر: طالعت نیک است و با توکل به خداوند به خواسته ات می رسی. تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو میرسد که ممکن است خیلی با ارزش نباشد ولی تو را خوشحال میکند. آینده ی روشنی داری و برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده است اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

فال ابجد متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: ا ا ب

تعبیر: اگر بیمار هستی به زودی سلامت خود را باز می یابی و از تندرستی بر خوردار میشوی. به زودی زندگی خوبی با خانواده ات خواهی داشت و در کار سود خوبی نصیب تو میشود. یکی از کسانی که به او نیکی میکنی به تو بدی میکند اما از کار خود پشیمان میشود. اگر قصد سفر داری برو سفر خوبی خواهی داشت. اگر چیزی را از دست داده ای به زودی به دست خواهی آورد. اگر مسافر داری به زودی باز میگردد. اگر کسی از نزدیکان در زندان باشد به زودی آزاد میشود. از کارهای بد حذر کن و در انجام کارهای خیر پیش قدم باش به خاطر انجام یک کار خوب و خیر بر سر زبانها میافتی. از جایی که انتظار نداری پول یا چیزی به شما میرسد پس خداوند را شکر گذار باش.

فال ابجد

فال ابجد متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: د ا  ا

تعبیر: آینده خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری. با موفقیت فاصله ای نداری. افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری  دهد. به زودی گشایشی در کارها پیدا میشود. از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده و خیری در آن است.

فال ابجد متولدین مهر

حروف ابجد فال شما : آ ‌آ ‌د

روزهای خوبی در پیش داری. نا امید نباش. از کسی جز خدا یاری نخواه و از رحمت حق غافل نشو افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد و گشایشی در کارت ایجاد شود. از افراد بد دوری کن. غیبت نکن. هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به توفیق برسی. انشا الله .ر.

فال ابجد متولدین آبان

حروف ابجد فال شما : ب آ د

آنچه را که نیت و آرزو کرده ای به آن میرسی زیرا طالعت روشن است. از جانب بزرگان و اهل قلم نفع خوبی نصیبت میشود. از کار خود بهره مند میشوی و از دوستان باوفا شادمان خواهی شد. اگر قصد خرید خانه و یا ساخت بنا دارید به آن عمل کنید به صلاح و نفع شما خواهد بود.

فال ابجد متولدین آذر

حروف ابجد فال شما : ب آ ب

نیتت بر آورده می شود و به آرامش و سلامت و سعادت میرسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا میکنی. اگر قصد معامله و خرید و فروش داری از آن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

فال ابجد متولدین دی

حروف ابجد فال شما : ج ب آ

طالعت نیک است و با توکل به خداوند به خواسته ات می رسی. تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو میرسد که ممکن است خیلی با ارزش نباشد ولی تو را خوشحال میکند. آینده ی روشنی داری و برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده است اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

فال ابجد متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما : آ ‌آ ‌د

پروزهای خوبی در پیش داری. نا امید نباش. از کسی جز خدا یاری نخواه و از رحمت حق غافل نشو افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد و گشایشی در کارت ایجاد شود. از افراد بد دوری کن. غیبت نکن. هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به توفیق برسی. انشا الله .

فال ابجد متولدین اسفند

نماد اسفند

تعبیر فال ابجد متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما : د ج ج

گشایش خوبی در کارت ایجاد میشود. به زودی به چنان توفیق و سعادتی میرسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاعی. به زودی از او خبری به دست تو میرسد. اگر گم شده ای داری، آن را پیدا میکنی. اگر صبور باشی و به خدا توکل کنی به مرادت خواهی رسید انشاءالله.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی