کد مطلب: 31727

کرمان موتور | سایت فروش کرمان موتور | ثبت نام کرمان موتور

کرمان موتور از غول شاسی بلند جدید خود رونمایی کرد | کرمان موتور آس برنده خود را رو کرد + فیلم و مشخصات

کرمان موتور از شاسی بلند جدید خود رونمایی کرد و شرایط فروش ویژه آن را اعلام کرد.

کرمان موتور از غول شاسی بلند جدید خود رونمایی کرد | کرمان موتور آس برنده خود را رو کرد + فیلم و مشخصات

دور تازه ثبت نام نقد و اقساطی کرمان موتور آغاز شد.کرمان موتور برای رفاه حال مشتریان خود فروش اقساطی گذاشته است.ثبت نام دور جدید فروش اقساطی کرمان موتور ویژه بهمن 1402 و با تحویل فوری آغاز شد.در خبر زیر شرایط ثبت نام در طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور رو با هم می خوانیم.

فروش پیکاپ  kmc T۹ از فردا توسط کرمان موتور

کرمان موتور شرایط فروش نقدی پیکاپ کی ام سی T۹ را اعلام کرده است.

کرمان موتور

کی ام سی T۹ جدیدترین پیکاپ بازار است که از فردا توسط کرمان موتور به فروش می رسد. قیمت این خودرو توسط کرمان موتور یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان اعلام و مدت زمان تحویل ۹۰ روز کاری تعیین شده است.

ام‌سی تی۹ از لحاظ ابعاد نسبت به تی۸ کمی بزرگتر است و چهره به مراتب خشن‌تر، مردانه‌تر و اسپرت‌تری ارائه می‌دهد. این پیکاپ دودیفرانسیل آفرودی به واسطه برخورداری از موتور ۲ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۲۱ اسب بخار، حداکثر گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر، ارتفاع مناسب از سطح زمین، سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک و تجهیزات متنوع می‌تواند یکی از گزینه‌های جدید پیش روی طبیعت‌گردان و علاقه‌مندان به وانت‌های آفرود محسوب شود.

کرمان موتور

کاتالوگ را اینجا ببینید.

بررسی KMC T9 کرمان موتور

شرکت چینی جک از میانه دهه 2010، وارد حوزه تولید خودروهای تجاری سبک شد. پیکاپ‌های این شرکت با حرف T مشخص می‌شوند. بنابراین در کنار حرف J برای سدان‌ها و هاچ‌بک‌ها و حرف S برای کراس‌اوورها، حرف T نیز به پیکاپ‌ها اختصاص یافت. نخستین محصول این برند چینی در حوزه خودروهای تجاری، پیکاپ جک T6 بود که یک خودرو تجاری کوچک به حساب می‌آید. پس از مدتی جک محصولی جدید و بزرگتر را روانه بازار کرد و آن را جک T8 نامید. این خودرو مورد توجه کرمان موتور قرار گرفت و با نام KMC T8 به بازار ایران عرضه شد. واکنش مثبت بازار داخلی و بازارهای صادراتی نسبت به پیکاپ‌های جک، باعث شد تا این خودرو محصول جدیدی را نیز در این بخش عرضه کند. این خودرو جک T9 نام گرفت که البته با لقب هانتر یا شکارچی نیز شناخته می‌شود. جک T9 در سال 2022 میلادی برای نخستین بار معرفی شد و از سال 2023 در بازار چین عرضه شده است. بنابراین با خودرویی کاملا جدید و به روز مواجه هستیم که در شرایط کمبود تنوع بازار، می‌تواند نظر مثبت مخاطبین ایرانی را به خود جلب کند. کی ام سی T9 از نظر مشخصات فنی شباهت بسیاری به کی ام سی T8 دارد اما یک مزیت بزرگ این دو پیکاپ را از یکدیگر متمایز می‌کند. کی ام سی T9 به گیربکس اتوماتیک مجهز است و رقیبی برای پیکاپ‌های چینی اتوماتیک در بازار ایران خواهد بود. همین مزیت باعث می‌شود تا این خودرو یک کلاس بالاتر از جک T8 به رقابت با سایر گزینه‌ها بپردازد.

کرمان موتور

داخل KMC T9 کرمان موتور

همانند ظاهر خارجی، طراحی داخلی KMC T9 نیز در مقایسه با دو پیکاپ قبلی این برند تغییر کرده است. وجود یک صفحه نمایش بزرگ و عمودی در کابین این خودرو، باعث شده است تا کابین جک T9 و بهمن G9 شباهت قابل توجهی به یکدیگر داشته باشند. اهرم تعویض دنده این خودرو همانند کراس‌اوورها و سدان‌ها طراحی شده است. بنابراین طراحان این پیکاپ بیشتر از کارا بودن، بر لوکس بودن تمرکز داشته‌اند. پنل ابزار خودرو نیز از نوع دیجیتالی است و دریچه‌های بزرگ سیستم تهویه، باعث می‌شوند تا پرتاب باد مناسبی را در فصول گرم و سرد تجربه کنید.

کرمان موتور

فاصله بین دو محور KMC T9، برابر با 3110 میلیمتر است. بنابراین کابین و قسمت بار این خودرو اندکی از جک T8 بزرگتر خواهد بود. تریم کابین این خودرو چرمی است و فرمان دی کات خودرو نیز به گرمکن مجهز است. کنسول میانی خودرو نیز به سبک پیکاپ‌های کوچک و متوسط آمریکایی طراحی شده است. این کنسول ابعاد بزرگی دارد و دو صندلی ردیف جلو را به صورت کلی از یکدیگر جدا می‌کند. با وجود تمرکز بر لوکس بودن این محصول و استفاده از مواد باکیفیت در ساخت کابین، همچنان کی ام سی T9 یک پیکاپ است. از این رو جایگاه‌های متعددی برای قرار دادن اشیا و ابزارهای شما در نقاط مختلف کابین تعبیه شده است.

طراحی KMC T9 کرمان موتور

KMC T9 به عنوان نسخه بزرگتر و قوی‌تر جک T8، از اصول طراحی جدیدتری در مقایسه با برادر کوچکتر خود بهره می‌برد. برای مثال در بخش جلویی این خودرو، چراغ‌های روشنایی اصلی به نواحی جانبی منتقل شده‌اند و چراغ‌های روی کاپوت در نقش دی‌لایت ایفای نقش می‌کنند. جلوپنجره این خودرو نیز به صورت یک مشبک مشکی رنگ بزرگ طراحی شده است و برخلاف نسخه قبلی، از قطعات مشکی‌رنگ به جای قطعات کرومی در آن استفاده شده است.

کرمان موتور

نمای جانبی KMC T9 مطابق انتظاری که از یک پیکاپ داریم، ساده و کاربردی طراحی شده است. البته طراحان جک سعی کرده‌اند با افزودن چند خط و همچین قطعات تزیینی از سادگی آن بکاهند. طرح رینگ‌های خودرو نیز به محصولات پیکاپ و شاسی بلند هیوندای شباهت دارد. در نمای عقب جک T9، یک بازآفرینی از پیکاپ‌های آمریکایی را می‌بینیم که نسبت به جک T8، آمریکایی‌تر شده است! سپر عقب این خودرو ارتفاع قابل توجهی از سطح زمین دارد و زاویه خروج مناسبی را برای عبور از مسیرهای دشوار فراهم می‌کند. طراحان جک برای جلوگیری از آسیب‌های سطحی، دورتادور این پیکاپ را با محافظ‌های پلاستیکی پوشانده‌اند.

کرمان موتور

امکانات و تجهیزات KMC T9 کرمان موتور

همان‌گونه که در مقدمه مطلب اشاره کردیم، KMC T9 نسخه‌ای بزرگتر و مجهزتر از KMC T8 به حساب می‌آید. بنابراین در بخش آپشن‌ها و امکانات نیز توقع بهبود را از این خودرو داریم. در حال حاضر نصب برخی آپشن‌ها روی جک T9 قطعی هستند، هرچند ممکن است در آینده تیپ‌های متفاوتی از کی ام سی T9 به بازار عرضه شود که امکانات متفاوتی را به مشتری ارائه می‌دهند. از جمله تجهیزات و امکانات KMC T9 می‌توان به این موارد اشاره کرد: هفت کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمزهای دیسکی به همراه ABS و EBD، ترمز اضطراری، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار برخورد از جلو، رادار بین خطوط، رادار نقطه کور، سنسور پارک و دوربین عقب، دوربین 360 درجه، شارژر وایرلس، تنظیم برقی صندلی‌های جلو به همراه گرمکن، آینه‌های برقی تاشو به همراه گرمکن، سیستم سرگرمی به همراه نمایشگر، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و سانروف.

کرمان موتور

امکانات KMC T9 کرمان موتور

کیسه هوا

6 عدد کیسه هوا

سیستم صوتی

6 عدد بلندگو، صفحه نمایش لمسی 10.4 اینچی

ترمز و پایداری

ABS - EBD - CBC - EBA - BAS - BA - ASR - TCS - TRC - ESP - DSC

کرمان موتور

سانروف، گرمکن صندلی، شارژ وایرلس، رینگ 18 اینچی، سنسور پارک در جلو و عقب، دوربین 360 درجه، سیستم ورود بدون کلید، تنظیم 6 جهت برقی صندلی راننده و تنظیم 4 جهت برقی صندلی سرنشین جلو، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سنسور باران، 4 حالت رانندگی، سیستم کنترل باد لاستیک ها، آینه های جانبی تاشو برقی، گرمکن آینه های جانبی

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی