کد مطلب: 31694

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس فردا

خبر فوری تعطیلی مدارس تهران و استان ها فردا 24 بهمن | هشدار قرمز هواشناسی کدام شهرها را فردا تعطیل خواهد کرد + اسامی

با ورود سامانه بارشی سیل آسا به کشور و آلوده شدن هوای برخی از استانها، منابع خبری موثق از احتمال تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 24 بهمن 1402 داده اند.

خبر فوری تعطیلی مدارس تهران و استان ها فردا 24 بهمن | هشدار قرمز هواشناسی کدام شهرها را فردا تعطیل خواهد کرد + اسامی

امروز هواشناسی هشدار سطح قرمز برای بارش های سیل آسا و ورود سامانه سرمایی جدید برای برخی از استان ها داده است و همچنین برخی از شهرها با تداوم الودگی به مرز هشدار نارنجی رسیده اند. به همین منظور برخی از سایت های خبری و منابع معتبر از احتمال تعطیلی مدارس فردا سه شنبه را داده اند. در ادامه جزئیات تعطیلی مدارس فردا را با هم می خوانیم.

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس فردا سه شنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

غیر حضوری شدن فعالیت آموزشی مدارس شیفت صبح شهرستان‌های ‌چابهار، کنارک، زرآباد، دشتیاری و پلان در تاریخ دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۳

به گزارش رسانه مدرسه من به استناد اخطاریه سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان مبنی بر تشدید بارندگی‌ها در حوزه جنوب و بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران فرمانداری‌های شهرستان‌های چابهار، کنارک، زرآباد، دشتیاری و پلان، فعالیت آموزشی مدارس شیفت صبح مناطق یاد شده در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ به صورت غیر حضوری خواهد بود. اخبار تکمیلی را از رسانه مدرسه من دنبال کنید.

آخرین وضعیت آب و هوا و تعطیلی مدارس

به دلیل شدت بارش‌ فعالیت‌های دریایی در جنوب کشور باید محدود شوند و در این باره هشدار نارنجی صادر کردیم.

فعالیت‌های تفریحی در این منطقه نیز باید ممنوع شوند و احتمال غرق شدن شناورهای سبک و نیمه سنگین وجود دارد.

از چهارشنبه سامانه جدیدی وارد کشور می‌شود که تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

برای روز سه شنبه نیز همچنان احتمال تعطیلی مدارس بیشتر در بخش های جنوبی کشور وجود دارد و در بعضی استان ها مانند اصفهان و تهران و مرکزی احتمال تعطیلی مدارس برای روز سه شنبه 24 بهمن به دلیل آلودگی بالاست .

بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در جنوب استان‌های بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و جزایر واقع در خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، گردوخاک و در برخی مناطق تگرگ پیش‌بینی شده است.

تا روز چهارشنبه در سایر مناطق کشور جو آرام پیش‌بینی می‌شود. از اواخر وقت چهارشنبه سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور شده و در شمال غرب و غرب باعث بارش می‌شود.

روز پنجشنبه ضمن تشدید بارش‌ها در غرب سامانه بارشی با حرکت به سمت شرق، جنوب غرب،‌ استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

روز جمعه بارش‌ها در نیمه غربی، سواحل دریای زر و بخش‌هایی از شمال شرق ادامه دارد. طی ۲ روز آینده نیز تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس خوزستان فردا 24 بهمن

هم اکنون طبق سامانه‌‌ی پایش و آلودگی هوا، شهرهای اهواز 156 و خرمشهر 153 در وضعیت قرمز قرار گرفته‌‌اند.

آلودگی هوای اهواز در حال افزایش است.مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: جوی نسبتا پایدار همراه با مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی و افزایش غلظت آلاینده‌ها به ویژه برای مناطق جنوبی و صنعتی در روزهای سه شنبه تا اواسط چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.

تعطیلی مدارس اهواز سه شنبه 24 بهمن

با توجه به پیش بینی های هواشناسی و شاخص افزایشی آلودگی هوا در اهواز تا این لحظه هیچگونه خبری مبنی بر تعطیلی مدارس اهواز وجود ندارد ولی احتمال تعطیلی بسیار بالاست .

با ما باشید .

تعطیلی مدارس مشهد بدلیل آلودگی هوا

کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با عدد شاخص کلی ۱۰۱ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس رسیده است.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه الهیه با عدد شاخص ۱۴۸ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.

با کاهش دما در مشهد، افزایش آلودگی هوا از تبعات ناخوشایندی است که در چندمین روز پیاپی ادامه داشته است. شرایط هواشناسی نامساعد، همراه با کاهش دما، منجر به افزایش استفاده از سوخت‌های فسیلی، استفاده از سیستم‌های گرمایشی، و افزایش تردد خودروها شده است که همگی به افزایش آلودگی هوا انجامیده و موجب تهدید بهداشت عمومی شهروندان می‌شود.

با این وجود، تا لحظه‌ی فعلی، هیچ خبری از تعطیلی مدارس در مشهد اعلام نشده است، اما مقامات و مدیران آموزشی مسئولیت دارند تا با نظارت بر شرایط هوایی و اخذ تصمیمات لازم، سلامت و ایمنی دانش‌آموزان و پرسنل مدارس را حفظ کنند و در صورت لزوم، اقداماتلازم مانند تعطیلی مدارس را اعلام نمایند.

احتمال تعطیلی مدارس در اصفهان

آلودگی هوا، به‌عنوان یکی از مسائلی که در فصل‌های سرد سال معمولاً تشدید می‌شود، از جمله موضوعاتی است که بر سلامتی عمومی تأثیرگذار است. شهر اصفهان نیز به‌عنوان یکی از شهرهای پرجمعیت و دارای فعالیت‌های صنعتی و ترافیک شدید، با مشکلات آلودگی هوا مواجه شده است. با توجه به شدت گرفتن آلودگی هوا و میزان آلاینده‌ها در هوا، احتمال تعطیلی مدارس در اصفهان برای روز سه‌شنبه مطرح است.

تصمیمات مربوط به تعطیلی مدارس به عهده مقامات و مدیریت بحران استان قرار دارد. در صورتی که شاخص‌های کیفیت هوای اصفهان به حدی بالا برود که سلامت عمومی شهروندان خصوصا دانش آموزان را تهدید کند، اقدامات لازم برای حفظ سلامت و بهداشت جامعه، از جمله تعطیلی مدارس، انجام می‌شود. والدین و اعضای جامعه نیز توصیه می‌شود که در صورت اعلام تعطیلی توسط مقامات و مسئولین، از اطلاعات رسمی و معتبر استفاده کرده و برنامه‌های خود را مطابق با شرایط اعلام‌شده تنظیم نمایند.

تعطیلی مدارس تهران فردا 24 بهمن

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس در روز سه شنبه (۲۴ بهمن ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار است برای عدم تعطیلی یا تعطیلی مدارس فردا ۲۴ بهمن ماه تصمیم گیری شده و تا ساعاتی دیگر نتایج آن از طریق این رسانه خبری اطلاع رسانی خواهد شد. 

در حال بروز رسانی..........

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی