کد مطلب: 31653

بسته معیشتی | بسته معیشتی جدید | بسته معیشتی ایثارگران

امشب؛ پرداخت بسته معیشتی 1/500/000 تومانی بمناسبت عید مبعث | هدیه 500 هزارتومانی دولت برای این خانوارها واریز شد

به مناسبت دهه فجر و عید مبعث دولت رئیسی اقدام به توزیع بسته معیشتی 1 میلیون و 500 هزارتومانی و کارت هدیه 500 هزارتومانی به برخی از خانوارها کرد.

امشب؛ پرداخت بسته معیشتی 1/500/000 تومانی بمناسبت عید مبعث | هدیه 500 هزارتومانی دولت برای این خانوارها واریز شد

دولت برای کمک به دهک های پایین و اقشار کم درامد جامعه کمک های مالی و کالایی در قالب بسته معیشتی به سرپرستان آن خانوارها اهدا می کند. این بسته معیشتی در ارزش و مبالغ مختلفی می باشند. جزئیات پرداخت بسته معیشتی دولتی بهمن ماه را در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

توزیع ۱۱۲۴ بسته‌ معیشتی از سوی بانک رفاه کارگران

این بسته‌های معیشتی با همکاری گروه‌‌های جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست نیازمندان شناسایی شده در نقاط محروم استان خوزستان، خواهد رسید.

بانک رفاه کارگران در راستای ایفای نقش اثربخش در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، تعداد 1124 بسته‌ معیشتی در بین نیازمندان استان خوزستان توزیع می‌کند.

 این بسته‌ها به مناسبت خجسته میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) و در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در میان اقشار محروم و کم‌برخوردار این استان توزیع خواهد شد. 

این بسته‌های معیشتی با همکاری گروه‌‌های جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست نیازمندان شناسایی شده در نقاط محروم استان خوزستان، خواهد رسید.

توزیع ۸۰ بسته معیشتی اهدایی بنیاد کرامت رضوی کانون خدمت رضوی منطقه ۱۹ تهران

کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران در ماه مبارک رجب تعداد ۸۰ بسته معیشتی بین خانواده های محروم و نیازمند این منطقه توزیع کرد.

کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران در ماه رجب در پوشش حمایت از خانواده های محروم و نیازمند، اقدام به تحویل و توزیع تعداد۸۰ بسته معیشتی ارزاق غذایی کرد.

محمد صادق نوران دبیر کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران گفت: در راستای اهداف آستان مقدس قدس رضوی در قالب پویش مهربانی به منظور حمایت از خانواده های نیازمند، تعداد ۸۰ بسته ارزاق غذایی شامل ۱۰ کیلو گرم برنج، ۲ عدد روغن مایع، ۲ بسته ماکارونی، یک قوطی رب گوجه فرنگی، ۲ عدد تن ماهی، یک بسته سویا و یک بسته شکر که به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال، همچنین مبلغ ۸۴ میلیون ریال که توسط کانون وقف و نذراز خیرین محترم منطقه جمع آوری شده بود به منظورخرید مرغ گرم اختصاص داده شد و در کنار بسته های اهدایی در میان نیازمندان و خانواده های تحت پوشش کانون های خدمت رضوی منطقه توزیع شد.

نوران افزود: پس از استخراج لیست ۸۰ نفره و دریافت آدرس محل سکونت آنان بسته های مزبور توسط تعدادی از خادمیاران منطقه باحضور درمحل و آدرس ساکنین محله های دولتخواه و اسماعیل آباد بسته های ارزاق درب منازل به نیازمندان اهدا شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد که همزمان با تحویل بسته های معیشتی،نسبت به ارزیابی و شناسایی افراد نیازمند و جامعه هدف جدید، برای ارسال کمک های اهدایی در برنامه های آینده برنامه ریزی شد.

بسته معیشتی

قابل ذکر است این بسته ها توسط بانک ملت به بنیاد کرامت رضوی اهدا شده است

توزیع بسته معیشتی 1 میلیون و 500 هزارتومانی برای این خانوارها

همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از ۴۵ خانواده نیازمند زندانیان استان اردبیل بازدید و ضمن اهدای بسته‌های کمک معیشتی، اقداماتی در خصوص حل و فصل مشکلات آنان در دستورکار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در ایام دهه فجر مسئولین زندان‌های استان در قالب پویش جهادی به نیت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به منزل۴۵خانواده نیازمند زندانیان رفته و به مشکلات آنان رسیدگی کردند.

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، مراجعه حضوری به محل اقامت مددجویان کم‌برخوردار را طبق اولویت سازمان جز لاینفک اقدامات مدیران دانست و اظهار داشت: علاوه بر سرکشی‌های هفتگی، در ایام دهه فجر نیز با جلب مساعدت خیرین و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته، مسئولین تمامی زندان‌های تابه در پویشی انسان‌دوستانه به دیدن ۴۵ خانواده نیازمند رفته و به مشکلات، درخواست‌ها و مطالبات آنان رسیدگی کردند.

امجدی خاطر نشان کرد: اهدای بسته معیشتی به ارزش هر کدام ۱۵میلیون ریال، کارت‌های هدیه به مبلغ ۵ میلیون ریال برای هر خانواده، تهیه لوازم ضروری خانگی، معرفی واجدین شرایط به نهادهای حمایتی، ایجاد بستر مناسب برای اشتغال خانگی، معرفی رایگان فرزندان این خانواده‌ها برای استفاده از مراکز آموزشی و تفریحی، گوشه‌ای از اقدامات انجام گرفته در این بازدیدها بود.

بسته‌ معیشتی 800 هزارتومانی عیدانه بین مددجویان کمیته امداد توزیع شد 

همزمان با فرا رسیدن نخستین روز از ایام الله دهه مبارکه فجر، بسته‌های عیدانه حمایتی و معیشتی بین خانوارهای مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد توزیع شد.

آیین اهدای این بسته های عیدانه روز پنجشنبه برگزار شد و در آن ۴۵ بسته معیشتی به مناسبت چهل و پنجمنین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شامل برنج، قند، روغن و رب و حبوباب به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال بین خانوارهای این کمتیه توزیع شد.با این حساب هر خانواده مبلغ 800 هزارتومان بسته معیشتی دریافت خواهند کرد.

فرماندار ویژه مهاباد هم در حاشیه این مراسم و در بین جمعی از اعضای کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب محرومان و پابرهنگان بوده و در راستای حمایت از اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر محروم بوده است.

حسن عباسی اضافه کرد: بررسی وضعیت خدمات در مناطق حاشیه و روستایی در حوزه های مختلف از جمله راه، آب آشامیدنی و خدمات رفاهی از جمله برق گاز و مخابرات با دوران رژیم پهلوی قابل مقایسه نیست و این روند همچنان ادامه دار است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت با شکوه در عرصه انتخابات افزود: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر رای و انتخاب مردم است و حاکمیت توجه ویژه‌ای به آرای مردم دارد.

عباسی اضافه کرد: آنچه برای کشور ما اهمیت دارد بحث مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است چون در این شرایط، انتخاب درست صورت می‌گیرد.

فرماندار ویژه مهاباد روز پنجشنبه در نخستین روز از دهه مبارکه فجر در دیدار با خانواده معزز شهید پیروت دل‌گداز و رحمان پرورش اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشته و برای خانواده آن‌ها آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داریم و پیگیری مطالبات و خواسته‌های خانواده شهدا وظیفه اصلی مسئولان بوده و در این راستا نباید کوتاهی شود.

حسن عباسی تاکید کرد: تکریم و دیدار با خانواده شهدا یک تکلیف برای مسئولان بوده و باید برنامه‌ریزی‌های منظم با هماهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان در این زمینه از سوی سایر مسئولان صورت گیرد.

شهید پیروت دل‌گداز سال ۱۳۶۵ به عضویت سپاه درآمده و یک سال بعد در روستای باگردان توسط ضدانقلاب شهید شد و شهید والامقام رحمان پرورش سال ۱۳۸۷ در روستای قم قلعه به شهادت رسید.

جشن چهل و پنجمین سالروز حماسه پیروزی انقلاب اسلامی امروز جمعه در مهاباد برگزار شد و مردم با حضور در رژه‌های موتوری و خودرویی بار دیگر پیمان خود را با آرمان‌های امام امت (ره) و شهیدان راه حق اعلام کردند.

از ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به نام دهه فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شده و شعار امسال این دهه «جشن ملی، مشارکت قوی و آینده روشن» اعلام شده است.

دهه فجر امسال ۶۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۱ هزار میلیارد ریال در مهاباد افتتاح یا کلنگ زنی می شود که اعتبار مورد نیاز این طرح ها توسط بخش دولتی و بخش خصوصی تامین شده است.

شهرستان مهاباد بیش از ۷۵۰ نفر شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

منبع: ايسنا
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی