کد مطلب: 31452

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس فردا

خبر فوری از تعطیلی مدارس تهران و شهرستان ها فردا 3 بهمن | مدارس این استان ها تعطیل شد ؟

اخبار لحظه به لحظه تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 3 بهمن 1402 به دلیل آلودگی هوا تهران و البرز ، کرج ، مشهد ، اراک ، اصفهان ، تبریز و اردبیل به دلیل آلودگی هوا و ورود سرمای بی سابقه را در سایت دیجی سرگرمی با هم می خوانیم.

خبر فوری از تعطیلی مدارس تهران و شهرستان ها فردا 3 بهمن | مدارس این استان ها تعطیل شد ؟

با توجه به افزایش سرما و بارش برف چند متری در برخی از استان ها و افزایش آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس برای دوشنبه3 بهمن 1402 وجود دارد. جزئیات تعطیلی مدارس را با هم می خوانیم.

تعطیلی مدارس استان اردبیل سه شنبه 3 بهمن 1402

درخبر زیر جزییات تعطیلی مدارس استان اردبیل برای سه شنبه 3 بهمن 1402را میخوانید.

با توجه به صحبت های کارشناسان هواشناسی درباره بارش برف،  امکان تعطیلی مدارس برای  فردا سه شنبه 3 بهمن 1402 وجودخواهد داشت. در  خبر زیر به توضیحات  تکمیلی درباره تعطیلی مدارس استان اردبیل به علت بارش برف برای روز سه شنبه 3 بهمن 1402 می‌پردازیم.

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس استان اردبیل

سازمان هواشناسی کشور  بارش برف و کاهش دما را پیش بینی کرده است. از این رو احتمال تعطیل شدن مدارس برای این استان وجود دارد. اگر به دلیل سرما، بارش برف و برودت هوا اطلاعاتی درباره تعطیلی مدارس اردبیل  برای روز سه شنبه، از سوی آموزش و پرورش اعلام شود، متعاقبا اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد.

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد آلودگی هوا

کمیته اضطراری به دلیل آلودگی هوا جلسه ای تشکیل داده است تا درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه های فردا تصمیم گیری شود و تا ساعتی دیگر نتیجه این جلسه اعلام خواهد شد.

فعلا مدارس کشور برای همه شهرهای کشور باز است و هیچ مدرسه ای به علت الودگی هوا تعطیل نخواهد بود.

در هفته جاری تا به حال مدارس هیچ شهری به دلیل آلودگی هوا و یا سرمای هوا تعطیلی اعلام نشده است و به احتمال زیاد فردا همه مدارس ایران از جمله مدارس تهران ، اصفهان ، اهواز ، کرج  و مشهد باز خواهد بود.

وضعیت بارش برف و باران از فردا و تعطیلی مدارس سه شنبه

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا (۲ بهمن‌ماه) از افزایش ابر، بارش برف و باران و وزش باد در برخی استان‌ها خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: اول بهمن‌ماه در غالب مناطق کشور به‌جز مناطق غربی سواحل دریای خزر که شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده خواهیم بود، جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: دوشنبه (۲ بهمن‌ماه) با ورود سامانه بارشی در سواحل دریای خزر مناطقی از شمال غرب غرب و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی و زاگرس مرکزی افزایش ابر، بارش برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا سه شنبه 3 بهمن

جلسه ای توسط کمیته اضطراری در تهران و کرج برای آلودگی هوا تشکیل شده است و تا ساعتی دیگر قرار خبر قطعی تعطیل شدن یا نشدن مدارس تهران و کرج مشخص شود.

با توجه به تشدید آلودگی هوا و نامه دانشگاه علوم پزشکی، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان تهران  ساعت ۷ صبح برگزار می‌شود. نتایج و مصوبات کارگروه برای اطلاع شهروندان از مراجع رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تعطیلی مدارس

اخبار تعطیلی مدارس اصفهان و مشهد برای آلودگی هوا

برای تعطیلی مدارس مشهد و اصفهان کمیته اضطراری جلسه ای تشکیل داده است و قرار است که تا ساعتی دیگر خبر نهایی اعلام شود در حال حاضر وضعیت آلودگی هوا در مشهد و اصفهان بسیار زیاد است

در اصفهان شاخص آلودگی هوا 147 است که عدد نگران کننده ای را نشان میدهد و پزشکان به شدت توصیه کرده اند که مردم از ماسک های فیلتردار استفاده کنند.

میانگین ۲۴ ساعته شاخص کیفیت هوای مشهد با عدد ۱۲۰ نشان دهنده قرار داشتن هوا در شرایط “ناسالم” است اگرچه شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۹۶ نشان از شرایط سالم برای شهروندان دارد اما گذر از عدد ۱۰۰ این شاخص را نیز آلوده خواهد کرد.

وی با بیان این که هوای ۱۴ منطقه مشهد در شرایط آلوده است افزود: شاخص کیفیت هوا در سایر ۹ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوا در شرایط سالم برای تنفس تمامی افراد گزارش شده است

تعطیلی مدارس مرکزی و اراک فردا سه شنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس مرکزی و اراک فردا سه شنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس مرکزی سه شنبه پرداخته شده است.

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس مرکزی سه شنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس مرکزی فردا سه شنبه اعلام نشده است. در صورت تعطیلی مدارس این خبر بروزرسانی می شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی گفت: سامانه بارشی از امشب (دوشنبه) در این استان فعال و تا چهارشنبه در برخی از ساعات موجب بارش باران می شود.

رضا مرادی اظهار کرد: سرعت وزش باد به ویژه در ساعاتی از روز چهارشنبه در برخی از نقاط به بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

وی بیان کرد: اداره‌ کل هواشناسی استان مرکزی در خصوص لغزندگی جاده‌ها و وزش باد شدید هشدار سطح زرد صادر کرده است و نیاز است مراقبت‌های لازم مورد توجه قرار گیرد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: سامانه بارشی که از نواحی غربی به کشور نفوذ کرده، امشب (دوشنبه) در این استان فعال و تا چهارشنبه در برخی از ساعات موجب بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و وزش باد شدید می‌شود.

مرادی افزود: دمای هوا در نقاط مختلف این استان تا روز سه‌شنبه روند افزایشی دارد اما پس از آن و بویژه از روز پنجشنبه دمای هوا به طور نسبی کاهش می‌یابد.

تعطیلی مدارس تبریز به دلیل آلودگی هوا و پیش‌بینی بارشی در راه

در روزهای اخیر، با توجه به شاخص بالای آلودگی هوا در شهر تبریز، احتمال تعطیلی مدارس در روز سه شنبه به شدت مورد توجه قرار گرفته است. اعلامات اخیر از سوی مراکز پایش محیط‌زیست نشان‌دهنده وضعیت نامطلوب هوای این منطقه است و این موضوع نگرانی ادارات آموزش و پرورش را فزاینده ساخته است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، شاخص‌های آلودگی هوا به حدی افزایش یافته که احتمال تعطیلی مدارس در روز سه شنبه وجود داشته باشد. این تدابیر احترازی به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و جلوگیری از تماس آنها با هوای آلوده انجام می‌شود.

همچنین، طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی، سامانه بارشی در راه به سوی استان آذربایجان شرقی قرار دارد. این بارش‌ها امکان بهبود شاخص‌های کیفیت هوا را فراهم کرده و به تدریج آلودگی هوا را کاهش خواهند داد. به این توجه نمایید که اخبار تعطیلی مدارس به زودی از سوی ادارات ذیربط منتشر خواهد شد.

در پی گسترش اخبار و اطلاعیه‌های رسمی، شهروندان تبریزی دعوت می‌شوند که با دقت به اعلامیه‌ها و همچنین راهنمایی‌های ادارات محلی و آموزش و پرورش توجه کنند تا بتوانند در بهترین شرایط به اطلاعات جدید دست یابند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی