کد مطلب: 31425

یارانه معیشتی | استعلام یارانه معیشتی با کد ملی | یارانه معیشتی کی واریز میشود

واریز یارانه معیشتی ۱/۹۶۵/۶۰۰ تومانی از امشب بحسابها | حساب یارانه بگیران شارژ شد

از امشب یارانه معیشتی میلیونی برخی خانوارها با افزایش قابل توجه بحسابها واریز خواهد شد.

واریز یارانه معیشتی ۱/۹۶۵/۶۰۰ تومانی از امشب بحسابها | حساب یارانه بگیران شارژ شد

قرار است دور جدید یارانه معیشتی بحساب برخی افراد واریز شود. منابع معتبر از افزایش قابل توجه رقم یارانه معیشتی خبر داده اند.از ماه گذشته تغییراتی در دهک بندی بگیران ایجاد شده است و این امر با سردرگمی مردم همراه بوده. جزئیات جدید درباره رقم جدید یارانه معیشتی را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

حساب یارانه معیشتی بگیران شارژ شد

بر اساس پرداخت مابه التفاوت ۲۰ درصدی حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از دی ماه تغییر کرد.

از روز‌های گذشته واریز حقوق مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی آغاز شده است و هنوز هم ادامه دارد.

براین اساس، مستمری یکنفره تحت پوشش بهزیستی کشور به مبلغ ۷۶۴/۴۰۰تومان، مبلغ مستمری خانوار‌های ۲نفره: ۱/۰۹۰/۰۰‌۰تومان، ۳نفره: ۱/۵۲۵/۰۰۰تومان، ۴نفره: ۱/۹۶۵/۶۰۰تومان، ۵نفره: ۲/۴۰۲/۴۰۰تومان با احتساب ۴۰ درصد افزایش نسبت به سال ۱۴۰۱ و ۲۰ درصد بیشتر در مقایسه با مردادماه ۱۴۰۲ یا همان ۵ ماهه ابتدایی سال جاری واریز گردید.

افزایش ۳۰ درصدی یارانه معیشتی و مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

بر اساس تازه ترین خبرهای رسیده با افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی موافقت شده و تغییرات از سال آینده اعمال می شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، و همچنین افزایش ۶۰ درصدی مستمری معلولین شدید و خیلی شدید معلولین مددجوی بهزیستی، رأی مثبت دادند.

حسین گودرزی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، در توضیحات خود اظهار کرد: "در جلسه کمیسیون اجتماعی، نمایندگان به افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و افزایش ۶۰ درصدی مستمری معلولین شدید و خیلی شدید معلولین مددجوی بهزیستی رای اجماعی دادند."

وی افزود: "همچنین، کمیسیون اجتماعی مجلس با افزایش یک دهم درصد مالیات بر ارزش افزوده (مالیات VAT) مخالفت کرد.

این کمیسیون تصویب کرد تا با تخصیص ۷۰ هزار میلیارد تومان اعتبار، به افزایش متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری، و همچنین والدین معظم شهدا پرداخت شود."

گودرزی اظهار کرد: "در جلسه این کمیسیون، تصویب شد که وام ازدواج با مبلغ ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان نیز به نفع متقاضیان اعطا شود."

جدول تاریخ و مبلغ واریزی یارانه معیشتی و عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران

زمان و مبلغ عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران مشخص شد.

میزان عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۳، به میزان مبلغ عیدی کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری می باشد.

یارانه معیشتی

همچنین زمان واریز  عیدی بازنشستگان  و مستمری بگیران تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۳، معمولا در اسفند ماه صورت می گیرد.میزان عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی با بیست سال سابقه، معمولا در جلسه بهمن ماه هیات دولت به بحث گذاشته شده و همانند عیدی کارمندان دولت توسط هیات دولت، تصویب و اعلام گردید. زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد.

 بر اساس تازه ترین خبرها عیدی بازنشستگان و کارمندان دراوایل اسفندماه واریز خواهد شد.

بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور از سوی سازمان برنامه و بودجه به دستگاه‌های اجرایی جهت تهیه لایحه بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ شد.

به علت آنچه که از سوی وزیر رفاه “درگیری دولت در طرح مردمی سازی یارانه‌ها” عنوان شد، سرانجام در ابتدای هفته جاری افزایش حقوق بازنشستگان به تصویب دولت رسید. ما به تفاوت حقوق بازنشستگان قرار است به زودی پرداخت شود. در ادامه آخرین اخبار حقوق بازنشستگان را بخوانید.در نیمه اول اردیبهشت ماه وزیر رفاه اعلام کرد که پیشنهاد افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح درآمدی در هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی به تصویب رسیده و به هیئت دولت ارسال شود؛ هرچند وعده‌هایی از سوی مسئولان مربوط برای تصویب و اعمال افزایش حقوق‌ بازنشستگان در پایان اردیبهشت ماه داده شده بود.

خبر مهم درباره افزایش یارانه معیشتی و حقوق مستمری بگیران از تاریخ

ایسنا : به گفته سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی در سال آینده به میزان ۳۰درصد افزایش خواهد یافت.

رحیم زارع در تشریح مصوبات جلسه امشب کمیسیون تلفیق بودجه گفت: با تصویب کمیسیون تلفیق، مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)  و سازمان بهزیستی در سال آینده ۳۰ درصد افزایش پیدا می کند؛ همچنین مالیات تولیدکنندگان به ۷ درصد کاهش پیدا کرد. البته برای این کاهش مالیاتی سقف تعیین شد لذا افرادی می‌توانند از این معافیت مالیاتی استفاده کنند که تا ۵۰۰ میلیارد تومان سقف مالیاتی داشته باشند.

وی اضافه کرد: همچنین سهم بانک‌های عامل برای پرداخت  تسهیلات به پروژه‌های عمرانی در سال آینده ۵۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شد.

مبلغ مستمری مددجویان در دی ماه باید با احتساب ۲۰ درصد افزایش نسبت به نیمه اول سال طبق برنامه افزایش ۴۰ درصدی سال جاری نسبت به ۱۴۰۱ واریز شود.

زارع بیان کرد: طبق مصوبه دیگرکمیسیون تلفیق، دولت مکلف شد تا برای توانمندسازی نیروی انسانی خود با سازمان فنی و حرفه‌ای قرارداد منعقد کرده و هزینه آن را از محل نیم در هزار طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای و دو درصد از منابع حاصل از فروش کالای قاچاق تامین کند.

پرداخت 100 میلیون تومان به مستمری بگیران و افزایش یارانه معیشتی خانوارها

متقاضیان دریافت وام خوداشتغالی به سامانه ۱۱۱ ارجاع داده شده‌اند. در پیشانی سایت نوشته شده «سامانه ارتباط مردم و دولت» و لوگوی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری آن بالا به‌چشم می‌خورد. سخنگوی دولت گفته: هفته گذشته در جلسه هیات دولت یک مصوبه برای رفع مشکل ضمانت وام بانوان سرپرست خانوار و اشتغال آن‌ها به تصویب هیات وزیران رسید. مشکل این اقشار نداشتن ضامن برای استفاده از تسهیلات بانکی است که مقرر شد یکی از صندوق‌های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، ضامن زنان سرپرست خانوار باشد تا به‌راحتی از وام اشتغال بانکی استفاده کنند. علی بهادری‌جهرمی، خیلی واضح و سرراست به «زنان سرپرست خانوار» اشاره کرده است، اما در میان انبوه محتوا‌های تولید شده با کلیدواژه وام ۱۰۰ میلیونی، از مددجویان کمیته امداد امام خمینی هم یاد شده است. بیایید انگشت‌هایمان را تکان دهیم و برای اینکه روزه شک‌دار نگرفته باشیم، جزییات را مستقیما از سامانه ۱۱۱ دنبال کنیم.

آنچه دیگران میخوانند
  • ابوالفضل نیک منش ارسالی در

    خدا خیرتون بده من خیلی به این وام احتیاج دارم

  • ابوالفضل نیک منش ارسالی در

    انشاالله که واریز شود تا بخشی از مشکل مردم حل شود

  • صدیقه محمودی ارسالی در

    باسلام انشاالله که به زنان سرپرست خانوارکمک بشه واقعا به این وام خیلی نیاز دارند بخصوص برای ودیعه مسکن خداعوضتون بده

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی