کد مطلب: 31392

بسته معیشتی | بسته معیشتی جدید | بسته معیشتی ایثارگران

آغاز نام‌نویسی بسته معیشتی 1 تا 25 میلیونی با پیامک | توزیع بسته‌های معشتی و سکه تمام بهار به سرپرستان آغاز شد

دور جدید اهدای بسته معیشتی میلیونی، هدیه رئیس جمهور به سرپرستان خانوارها آغاز شد.

آغاز نام‌نویسی بسته معیشتی 1 تا 25 میلیونی با پیامک | توزیع بسته‌های معشتی و سکه تمام بهار به سرپرستان آغاز شد

دولت برای کمک به دهک های پایین و اقشار کم درامد جامعه کمک های مالی و کالایی در قالب بسته معیشتی به سرپرستان آن خانوارها اهدا می کند. این بسته معیشتی در ارزش و مبالغ مختلفی می باشند. جزئیات پرداخت بسته معیشتی دولتی دی ماه را در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

اهدای بسته معیشتی 1 میلیون تومانی از سوی بانک ملت

این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن و سایر اقلام خوراکی است که تحت نظارت وزارت امور اقتصادی و دارایی و در راستای ایفای بخشی از مسئولیت اجتماعی این بانک تهیه و به اداره کل بهزیستی استان البرز اهدا شد.

با موافقت هیئت مدیره بانک ملت یک هزار بسته معیشتی تهیه و برای اهدا به نیازمندان تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان البرز تحویل شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن و سایر اقلام خوراکی است که تحت نظارت وزارت امور اقتصادی و دارایی و در راستای ایفای بخشی از مسئولیت اجتماعی این بانک تهیه و به اداره کل بهزیستی استان البرز اهدا شد.

شایان ذکر است این بسته‌ها با ارزش ریالی معادل 10 میلیون ریال تهیه و تامین شده است.

بسته معیشتی بلاعوض 25 تا 200 میلیونی برای این خانوارها

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهربا اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درراستای سیاست‌های جمعیتی کشور و همچنین تدابیر دولت در زمینه ارائه خدمت به خانواده های پر نوزاد سه قلو و بیشتر گفت : طبق برنامه‌ریزی انجام شده از ابتدای این طرح بسته های معیشتی ویژه خانواده‌های ۳ قلو به بالا از طریق مساعدت دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) واین نهاد مقدس بسته های معیشتی ویژه ای به این خانواده اهدا خواهد شد.

روشن درادامه اعلام کرد: بسته های معیشتی شامل پرداخت بلاعوض کمک معیشت به مبلغ ۲۵ میلیون تومان پرداخت کمک بلاعوض جهت خرید و یا ساخت مسکن تا سقف مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به خانوارهایی است که هیچ گونه مسکنی ندارند.

بسته معیشتی

مدیر کل کمیته امداد در ادامه افزود : همچنین پرداخت وام کارگشایی این خانوادها تا سقف ۵۰ میلیون تومان و پرداخت وام اشتغال تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان اناجم خواهد شد.

روشن خاطرنشان کرد: همچنین اهدای ۴ قطعه سکه تمام بهار آزادی به تمامی خانواده های سه قلو ودر صورت داشتن ۴ قلو این تعداد سکه به ۶ عدد خواهد رسید. وی همچنین کمک به تامین هزینه های پوشاک وشیر خشک تا سن دوسالگی نوزادان را از دیگر مساعدت ها به این خانواده ها اعلام کرده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر یاد آور شد: بر همین اساس از ابتدای این طرح تا کنون ۴۳ خانوار ۳ یا ۴ قلو در استان شناسایی واز این نهاد مقدس ارائه خدمت گرفته اند.روشن در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع علاوه بر اهدای ۱۳۹ قطعه سکه تمام بهار آزادی به این خانوادها معادل ۴۲۰ میلیون تومان و ۴۵۰ میلوین تومان نیز به این خانواده ها بصورت بلاعوض ویا وام قرض الحسنه از محل صندوق امداد ولایت ویا بانک های عامل پرداخت شده است.

اهدای بسته معیشتی 100 میلیون تومانی به این افراد

در فضای مجازی خبرهایی منتشر شده است مبنی بر اینکه دولت قرار است به دهک هایی برای روز پدر بسته معیشتی اهدا کند که هنوز هیچ منبعی این خبر را تایید نکرده است.

حجت الاسلام علی موحدی راد، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در مراسم توزیع این بسته های معیشتی اظهارداشت: این بسته های حمایتی به همت انجمن حمایت از زندانیان، سازمان زندان ها و اقدامات تامینی، بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان جنوبی برای خانواده زندانیان تهیه شد.

وی ارزش این بسته ها را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۷ هزار و ۵۴۰ بسته حمایتی تحویل خانواده زندانیان به ارزش ۴ میلیارد تومان شده است.

آدرس سایت حمایت بسته معیشتی جدید

توجه: هم اکنون سامانه برای سرپرستان خانواری که قبل تر از طریق تلفن گویا و سامانه قبلی ثبت درخواست نموده‌اند، آماده خدمت می باشد. سایر سرپرستان خانوار نیز طی اطلاع رسانی بعدی (در هفته آینده) می توانند جهت دریافت خدمات مدنظر(ثبت اعتراض جدید، مشاهده دهک، شناسنامه اقتصادی، اطلاعات ساختار خانوار و …) به سامانه حمایت معیشتی مراجعه نمایند. ثبت درخواست بررسی از طریق تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ نیز فراهم است.

مشاهده نتایج بازبینی دهک‌ بندی خانوارها در سامانه حمایت بسته معیشتی

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره قابلیت‌های سامانه جدید درخواست از طریق کارت‌های بانکی خانوار، اطلاعات خودرو و درآمد، اعلام کرد: هموطنانی که قبلاً درخواست بررسی مجدد دهک بندی خانوار خود را ثبت کرده‌اند، می‌توانند ضمن مشاهده نتایج، درخواست بررسی مجدد اطلاعات هرکدام از زیربخش‌ها را ثبت کنند.

آدرس سامانه جدید بسته معیشتی چیست؟

کار و رفاه اجتماعی، در سامانه جدید «حمایت» که با نشانی اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir فعال است، سرپرست هر خانوار می‌تواند دهک اقتصادی خانوار و توضیحات در خصوص علت دریافت یا عدم دریافت یارانه را به همراه اسامی اعضای خانوار خود مشاهده کند.

اگر شما احساس می کنید که دهک بندی خانوار شما نیاز به بازبینی دارد این ویدیو را تماشا کنید تا ببینید چه چیزهایی ممکن است موجب تغییر دهک بندی شما گردد. دهک بندی خانوار با یک سری از شاخص ها از جمله چهار شاخص زیر تعیین می شود:

بُعد خانوار (تعداد اعضای خانواده)

تراکنش های بانکی

اطلاعات خودرو

حقوق و درآمد افراد

منبع: ایرنا
آنچه دیگران میخوانند
  • علی اکبر مرادی ارسالی در

    باسلام مادرم تحت پوشش کمیته امداد هستش چطور بخواهیم یه وامی بگیرم

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی