کد مطلب: 31336

تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس تهران فردا | تعطیلی مدارس تهران

فوری/ آخرین اخبار از تعطیلی مدارس تهران و استان ها فردا 25 دی| این دانش آموزان تعطیل شدند

بارش برف 1 تا 2 متری در اردبیل و برخی دیگر از شهرستان ها مدارس را به تعطیلی کشاند. حال با توجه به سرمای شدید و بارش های ادامه دار برف در تهران و برخی از استان ها منابع موثق خبر از احتمال تعطیلی مدارس داده اند. در ادامه جزئیات تعطیلی مدارس تهران و شهرستان ها را با هم می خوانیم.

فوری/ آخرین اخبار از تعطیلی مدارس تهران و استان ها فردا 25 دی| این دانش آموزان تعطیل شدند

امروز هواشناسی برای تهران و تعدادی از کلانشهرها هشدار سطح قرمز بدلیل سرما و برودت هوا را داد. تداوم سرما و برف و کولاک سبب شده است که منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس تهران برای فردا خبر بدهند. جزئیات تعطیلی مدارس تهران فردا را در ادامه با هم می خوانیم.

اعلام وضعیت بحرانی هواشناسی و تعطیلی مدارس تهران / اردبیل زیر برف رفت! 

مدیرکل مدیریت بحران اردبیل: تمام شهرهای استان در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند و از اهالی انتظار می‌رود با پرهیز از ترددهای غیرضروری اجازه دهند تا شهرداری و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به برف‌روبی و پاکسازی مناطق شهری اقدام کنند. ارتفاع برف در برخی از مناطق به ۸۰ تا ۹۰ سانتیمتر رسیده و واقعا کار خدمات‌رسانی با سختی تمام در مسیرها و جاده‌های اصلی در حال انجام است. اکثر راه‌های روستایی استان اردبیل مسدود شده و با توجه به ضرورت بازگشایی روستاهای پرجمعیت راهداری تلاش خود را آغاز کرده تا این مسیرها را بعد از اولویت راه‌های اصلی و فرعی شروع کند.

تعطیلی مدارس و ادارات آستارا بدلیل بارش سنگین برف

همچنین ستاد مدیریت بحران شهرستان آستارا اعلام کرد: به غیر از دستگاه های خدمات رسان و نیروهای نظامی و انتظامی همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی آستارا با تصمیم مسئولان این شهرستان امروز یکشنبه ۲۴ دی ماه به دلیل بارش سنگین برف و برودت هوا تعطیل است.

این تصمیم توسط ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان مرزی بندر آستارا و با توجه به بارش شدید برف و پیش‌بینی تداوم این بارش و برودت هوا به منظور مدیریت مصرف انرژی صورت گرفته است.

این اطلاعیه آمده است: فعالیت همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات در سطح شهرستان مرزی بندر آستارا(به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی و درمانی، بانک‌ها و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی) امروز یکشنبه تعطیل است.

تعطیلی مدارس تهران

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ضروری است همه مدیران مدارس، نسبت به مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس توجه و اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند و حضور مدیر و عوامل اجرایی در مدارس و ارسال گزارش روزانه از وضعیت فیزیکی و حوادث احتمالی به دبیرخانه ستاد بحران آموزش و پرورش شهرستان آستارا الزامی می باشد.

در این اطلاعیه آمده است: لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان آستارا ملزم به خاموش کردن سیستم‌های گرمایشی تا ساعت هشت صبح روز دوشنبه مورخه ۲۵ دی ماه هستند.

جزییات تعطیلی مدارس استان تهران فردا دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره جزییات تعطیلی مدارس استان تهران فردا دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس تهران دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس تهران روز دوشنبه اعلام نشده است. 

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان تشدید سامانه بارشی طی امروز (24 دی‌ماه) و ساعات عصر و شب همچنین کاهش دما و احتمال یخبندان شبانه طی فردا شب (25 دی‌ماه) پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی از امروز تا صبح روز دوشنبه(۲۴ تا ۲۵ دی) با گذر موج بارشی وضعیت جوی استان آسمان نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران، مه و وزش باد شدید، در نیمه‌شمالی استان بارش باران و برف و در ارتفاعات بارش برف گاهی کولاک برف و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

طبق هشدار هواشناسی سطح نارنجی شماره ۲۱، امروز در ساعات عصر و شب تشدید فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان مورد انتظار است.

از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه(۲۶ تا ۲۸ دی) آسمان صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و در مناطق پرتردد شهری در ساعات شب همراه با غبار محلی رقیق پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر دوشنبه تا صبح سه‌شنبه به‌ویژه در بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید تا خیلی شدید مورد انتظار است.

دوشنبه شب کاهش دما و یخبندان شبانه پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا ( ۲۵ دی) نیمه‌ابری به‌تدریج کاهش ابر و از بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه ( ۲۶ دی) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای ۱۰- درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

تعطیلی مدارس همدان فردا دوشنبه ۲۵ دی

تعطیلی مدارس همدان فردا دوشنبه ۲۵ دی هنوز تائید نشده است.

تا این لحظه تنظیم خبر، فردا دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ همه مدارس استان همدان باز و دایر است و هیچ خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی فردا دوشنبه نیست.

مگر اینکه تا قبل از روز دوشنبه شدت سرما یا بارش برف و سردی هوا طوری باشد که مدارس تعطیل شود، آن وقت هر اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر بشود و ما هم در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

منبع: ايسنا
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی