کد مطلب: 31303

جواد عزتی | همسر دوم جواد عزتی | اصالت پدر و مادر جواد عزتی | جواد عزتی ترکیه

طلاق جواد عزتی و مه لقا باقری علنی شد ؟ | گریه های مه لقا جگر همه را سوزاند + فیلم

باز هم بازار شایعات جدایی جواد عزتی از همسر بازیگرش مه لقا باقری در فضای مجازی داغ شده است. جزئیات این خبر عجیب را در ادامه با هم می خوانیم.

طلاق جواد عزتی و مه لقا باقری علنی شد ؟ | گریه های مه لقا جگر همه را سوزاند + فیلم

خبرنگار الماس حیدری: جواد عزتی بتازگی در فصل دوم سریال زخم کاری بازی میکند. مه لقا باقری همسر جواد عزتی می باشد که ایشان هم در سریال زخم کاری بازی کرده است.جواد عزتی و مه لقا باقری بعد از این همه سال زندگی مشترک هنوز صاحب اولاد نشده اند.بتازگی شایعاتی در خصوص جدایی جواد عزتی و مه لقا باقری در فضای مجازی پیچیده است.

جدایی جواد عزتی و مه لقا باقری علنی شد

مه لقا باقری در جدیدترین پست اینستاگرامی خود که منتشر کرده است درباره فراموش کردن تجربیات گذشته نوشته است که همین بهانه ای شده است تا کاربران فضای مجازی شایعات جدایی او از جواد عزتی را دوباره داغ کنند. البته به نظر می رسد این خبر نیز شایعه است و  جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری نیز واکنشی به این اخبار نشان ندادند.

مه لقا باقری نوشته است: گذشته هایت را ببخش زیرا انها مانند کفش های کودکی ات نه تنها برایت کوچک هستند بلکه تو را از برداشتن قدم های بزرگ باز می دارند.

جواد عزتی

جواد عزتی مجرد شد؟

بتازگی شایعاتی در خصوص جدایی جواد عزتی و مه لقا باقری در فضای مجازی پیچیده است. مه لقا باقری با انتشار ویدئویی از علاقه و حس نزدیک خود به جواد عزتی خبر داد و به این شایعات پایان بخشید.

یکی از دلایلی که باعث شده مه لقا باقری خیلی بولد و دیده بشه همسر جواد عزتی بودن هست که برخلاف خانوم در اکثر موارد نقش اصلی رو بازی کرده و یا مکمل بوده و این روزا هر احدی در حال گفتن این هست که این مرد یه اعجوبه ی فوق العاده هست و این به علت نقش آفرینی های متفاوته آقا جواد هست که میتونه در عین حال که نقش یه مرد رنج دیده و بیچاره رو بازی کنه و از اون طرف هم نقش یه مرد ظالم و یاغی رو ایفا کنه و همیشه اسم خودش رو جزء اولین ها توی تیتراژ بیاره بنابراین میشه گفت که این زوج یکی از ایده آل ترین ها در سینمای ما محسوب میشن. که حالا در ادامه بیشتر راجبشون میگیم.

جواد عزتی

مه لقا باقری و جواد عزتی هردو کار خود را با ایفای نقش در سریال های تلویزیون شروع کردند اما اونچه که مشخصه توانایی به شدت قابل توجه این دو هنرمند می باشد که هر دو با تلاش خود تونستند به معنای واقعی پله های ترقی رو بالا برن و حالا هم اسم و اعتبار خاصی که دارند کاملا حق و به جاست. آخه میدونید که خیلی از هنرمندان هستند با ارتباط و پارتی بازی و شاید استعدادی که خیلی قابل توجه نیست میان و مستقیم هم میشینن وسط سینما، اما هنرمندانی همچون جواد عزتی و یا مثا خانوم لیندا کیانی برای راه خود تلاش های فراوونی داشته اند.

بسیاری از سینما دوستان از اینکه عزتی در نقش‌آفرینی‌های جدی هم چنین خوب ظاهر شده، متعجب شدند. کسی فکرش را نمی‌کرد که روزی او تبدیل به یکی از استعدادهای بازیگری شود که هم در نقش‌های جدی و هم کمدی توانایی اجرایی بالایی داشته باشد. اما پخش «زخم کاری» تیر خلاص را زد تا همه درباره بازی خوب او در نقشی سخت صحبت کنند.

جواد عزتی

او نه‌تنها یکی از بااستعدادترین بازیگران ایرانی که یکی از پرفروش‌ترین بازیگران مرد سینمای ایران هم هست که در سال ۹۷ با حضور در فیلم‌های «هزارپا»، «لاتاری»، «تنگه ابو قریب»، «پارادایس» و «خرگیوش» با مجموع 64,906,580,001 تومان فروش، توانست عنوان «پرفروش‌ترین بازیگر مرد سال ۹۷» را از آن خود کند.

بازیگری که معتقد است امکان ندارد بازیگری به سیمرغ فکر نکند، تا کنون سیمرغی دریافت نکرده، هرچند حداقل در سه دوره جز شانس‌های اصلی دریافت سیمرغ بود و با بی‌مهری و کم‌لطفی هیئت داوران روبه‌رو شد. خصوصاً برای فیلم «ماجرای نیمروز: رد خون»، در دوره‌ای که سعید راد در هیئت داوران حضور داشت، او را برای نقش مکمل نامزد دریافت جایزه کردند. درحالی‌که شخصیت عزتی قهرمان و نقش اصلی فیلم بود و خیلی‌ها معتقد بودند این کار یک دهن‌کجی به این بازیگر کمدین بوده است. اتفاقی که در شب اعلام نامزدها همه عوامل «رد خون» و خود عزتی را بسیار پریشان و عصبانی کرد.

جواد عزتی

ماجرای ازدواج جواد عزتی با همسرش

جواد عزتی درباره ماجرای ازدواج با همسرش گفته است: یادمه یه سالی مه لقا دانشجویی کارگردانی تئاتر بود و لیسانس می خوند، به من گفت آقای عزتی می تونم باهاتون کار کنم، گفتم که سال دیگه به شما وقت میدم و تابستون سال دیگه من وقت دارم که برای شما کار کنم، نمی دونم چرا این رو گفتم آخه من اهل کلاس گذاشتن نیستم و یادمه درگیر یه کاری بودم که این رو گفتم.

 جواد عزتی

ایشون کارگردان بودند و من بازیگر. گفت باشه و رفت و تابستون سال دیگه دیدمشون و بهم گفت اون کاری که قول داده بودید الان وقتشه و من رفتم اون کار رو که کار فوق‌العاده ای بود، بازی کردم.

بعد از یه مدتی من به ایشون پیشنهاد ازدواج دادم و یه مدت طول کشید تا جواب مثبت گرفتم. یادمه آقای مدیری می خواستید جشن نامزدی ما رو در باغ مظفر بگیرید که نامزدی عقب افتاد و کار تموم شد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی