کد مطلب: 31282

سریال نیسان آبی قسمت هشتم آپارات | دانلود سریال نیسان آبی رایگان آپارات

دانلود قسمت 8 سریال نیسان آبی 2 رایگان | قسمت هشتم فصل دوم سریال نیسان آبی منتشر شد

قسمت هشتم سریال نیسان آبی هم امروز منتشر شد. برای دانلود رایگان سریال نیسان آبی به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود قسمت 8 سریال نیسان آبی 2 رایگان | قسمت هشتم فصل دوم سریال نیسان آبی منتشر شد

سریال نیسان آبی از مجموعه های بسیار پر بازدید در فیلیمو بوده است. فصل جدید سریال نیسان آبی از امشب پخش خواهد شد. بازیگران قهار سریال نیسان آبی فصل اول در فصل دوم هم حضور خواهند داشت. دوستداران سریال نیسان آبی فصل دوم این خبر را از دست ندهند.

برای دانلود قسمت 8 سریال نیسان آبی 2 که چهارشنبه ساعت ۸ صبح منتشر شد، به ادامه مطلب مراجعه کنید. شما می‌توانید برای خرید قانونی و دانلود نیسان آبی 2 قسمت 8 هشتم با بالاترین کیفیت از طریق لینک‌های دانلود در ادامه مطلب اقدام نمایید.

به گزارش ایسنا به نقل از مدرن فیلم، برای شما کاربران، دانلود قسمت 8 سریال نیسان آبی 2 به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور و نویسندگی سعید هوشیار و با نقش آفرینی؛ حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند که باید به تماشای آن بنشینید.

درباره سریال نیسان آبی ۲ قسمت هشتم ۸

ژانر : خانوادگی و کمدی

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲

کارگردان : سید مسعود اطیابی

تهیه کننده : احسان ظلی‌پور

نویسنده :سعید هوشیار

سریال نیسان آبی

داستان سریال نیسان آبی - فصل 2 قسمت 8

آریا ازدواج کرد و جمشید آزاد شد ولی هنوز بزرگترین سوال اینجاست که قاتل کیست؟ تمام امید جمشید به رضاخرسند است که چاره ای بیاندیشد تا قاتل را پیدا کند.

سریال نیسان آبی به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این سریال حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه لقا باقری، گیتی قاسمی، گیتی قاسمی، بیژن بنفشه خواه، علیرضا خمسه، آرش ظلی پور، سیروس همتی، یوسف صیادی، جواد پولادی و صفر کشکولی به هنرمندی پرداخته‌اند.

بازیگران : در سریال نیسان آبی ۲ حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه خواه، علیرضا خمسه، آرش ظلی پور، سیروس همتی، یوسف صیادی، جواد پولادی، صفر کشکولی و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

خلاصه داستان فصل دوم سریال نیسان آبی ۲ قسمت هشتم ۸ : «نیسان آبی» قصه جیب خالی است و پول، قصه عشق است و شیفتگی. جمشید و رضا دو دوست قدیمی هستند که عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آن ها ازدواج کردند. پس از گذشت سه سال، ممدچاخان بالاخره عروسی می کند. جمشید، رضا خرسند، رضاسوسن، زری، پری، علم تاج و سرهنگ، خلاصه کل شکرآباد جمع می شوند تا شامِ عروسی ممد را بخورند ولی نه تنها شام به کسی نمی رسد بلکه اتفاقی می افتد که گرسنگی از یاد همه می رود!

سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد.

سریال نیسان آبی ۲ را از کجا ببینم؟

سریال نیسان آبی ۲ قسمت اول فصل دوم از پلتفرم فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدیویی آپارات، ویدائو، نماشا، فیلو و... قابل مشاهده است.

زمان پخش قسمت هشتم سریال نیسان آبی ۲ از فیلیمو ( دانلود قسمت ۸ نیسان آبی ۲ )

قسمت 8 نیسان آبی 2 تاریخ 20 دی ماه روز چهارشنبه ساعت ۸ صبح از فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم پخش می شود.

قسمت ۸ سریال نیسان آبی ۲ کی پخش می‌شود ( قسمت هشتم نیسان آبی فصل دوم )

فیلم نیسان آبی ۲ قسمت ۸ روز چهارشنبه 20 دی ساعت 8 صبح از فیلیمو و وب‌سایت مدرن فیلم قابل مشاهده و خریداری است.

سریال نیسان آبی

بازیگران در دانلود قسمت ۸ سریال نیسان آبی ۲ ( دانلود قسمت 8 نیسان آبی 2 )

حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه خواه، علیرضا خمسه، آرش ظلی پور، سیروس همتی، یوسف صیادی، جواد پولادی و صفر کشکولی

وبسایت مدرن فیلم سایتی مرجع برای دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی با دسترسی آسان برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده و سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی نسخه کامل با لینک مستقیم و کیفیت عالی می باشد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی