کد مطلب: 31274

واریزی جدید | واریزی جدید دی | واریزی جدید مستمری بگیران | واریزی جدید بحساب بازنشستگان

واریزی جدید 2/400/000 تومانی رئیسی بحسابها | حساب سرپرستان خانوار پر پول شد

جزئیات واریزی جذاب 2 تا 100 میلیون تومانی دولت برای سرپرستان خانوارها در این تاریخ منتشر شد.

واریزی جدید 2/400/000 تومانی رئیسی بحسابها | حساب سرپرستان خانوار پر پول شد

قرار است واریزی جدید توسط دولت رئیسی برای برخی از مردم واریز شود. رقم این واریزی جدید برای افراد متغیر می باشد.جزئیات این واریزی جدید رئیسی را در ادامه با هم می خوانیم.

برای دمددجویان بهزیستی و کمیته امداد که تا امروز ما به التفاوت 20 درصدی واریز نشده بود، امروز واریز خواهد شد.

واریزی جدید فوق العاده به مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد

برای برخی مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد تا امروز مابه التفاوت 20 درصدی واریز نشده بود.

بر اساس تازه ترین اخبار رسیده امروز صبح مابه التفاوت 20 درصدی مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد واریز شد.

روز گذشته هم زمان واریز عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد که در نیمه اسفندماه است مشخص شد.

تاریخ دقیق واریزی جدید حقوق و مستمری بهزیستی بانک رفاه در دی ۱۴۰۲

براساس اطلاعات بدست آمده تاریخ واریز مستمری بهزیستی بانک رفاه دی ۱۴۰۲ اعلام شده است.

تاریخ واریز مستمری بهزیستی بانک رفاه دی ۱۴۰۲ با توجه به پرداختی‌های ماه‌های گذشته بانک بین ۲۹ تا ۳۰ دی سال است.

تاریخ واریزی جدید مستمری بهزیستی بانک رفاه دی ۱۴۰۲

بنابراین مستمری بگیران بانک رفاه (آذر ماه) باید در تاریخ بین ۲۹ تا ۳۰ دی باید منتظر واریز حقوق مستمری خود باشند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش مستمری کمیته امداد ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: امیدواریم افزایش مستمری بتواند کمکی به بهبود زندگی مددجویان باشد و از مردم و خیران خواست تا همچنان در کمک به مددجویان کمیته امداد مشارکت داشته باشند. مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ به صورت پلکانی ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

واریزی جدید دولت بحساب این خانوارها؛ بزودی

بر اساس این افزایش، مستمری مددجویان یک نفره از ۶۶۰ هزار تومان به ۸۵۲ هزار تومان، مستمری مددجویان دو نفره از ۹۳۶ هزار تومان به ۱ میلیون و ۱۲۳ هزار تومان، مستمری مددجویان سه نفره از ۱ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان به ۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان، مستمری مددجویان چهار نفره از ۱ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار تومان و مستمری مددجویان پنج نفر به بالا از ۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان به ۲ میلیون و ۸۹۸ هزار تومان افزایش یافته است.

طبق گفته معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) این افزایش مستمری در راستای بهبود وضعیت معیشتی مددجویان صورت گرفته است و می‌تواند کمکی به بهبود زندگی این افراد و خانواده‌های آنها باشد.

براساس آخرین اخبار شنیده شده مستمری مددجویان کمیته امداد در این روزها واریز خواهد شد. در این روزها مستمری بگیران باید منتشر واریزی مستمری آذرماه باشند تا با افزایش ۲۰ درصدی واریز شود.

وجیهه محمدی فلاح اظهار کرد: در حال حاضر سه هزار و ۱۸۸ بانوی سرپرست خانوار و چهار هزار نفر افراد تحت تکفل آنها تحت پوشش بهزیستی البرز هستند.

وی ادامه داد: با پیگیری صورت گرفته تمام این بانوان مستمری دریافت می‌کنند و هیچ یک از آنها پشت نوبت دریافت مستمری نیستند.

این مسئول با اشاره به مبلغی که به عنوان مستمری به بانوان تحت پوشش بهزیستی استان پرداخت می‌شود، گفت: به خانواده تک نفره ۷۶۴ هزار تومان، دو نفره حدود یک میلیون تومان، سه نفره یک میلیون و ۵۲۸ هزار تومان، چهار نفره یک میلیون و ۹۶۵ هزار تومان و پنج نفر به بالا هم دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد.

محمدی فلاح اضافه کرد: یکی از خدمات مهم بهزیستی در موضوع بانوان سرپرست خانوار این است که با توجه به متناسب بودن شرایط مراجعین تسهیلات آموزشی در قالب آموزش های مربوط به مهارت های زندگی، توانمندسازی با ابعاد مختلف، حرفه آموزی و آماده سازی شغلی جهت بستر سازی و همچنین پرداخت تسهیلات، تشکیل گروه های همیار جهت ایجاد اشتغال مددجویان نیازمند، ارائه می‌شود.

این مسئول افزود: همچنین بانوان سرپرست خانوار می‌توانند از حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی بهره‌مند شوند و حداکثر تا پنج سال نسبت به ارائه فیش واریزی خوداشتغالی به مددکار مربوطه و ارائه لیست صورتحساب توسط کارفرما به بهزیستی شهرستان‌ها اقدام کنند.

کمپین حمایت از حقوق معلولان خواستار تامین منابع لازم برای اجرای ماده ۲۷ در لایحه بودجه ۱۴۰۳ شد.

واریزی جدید 50 تا 100 میلیونی دولت به این افراد

راهنمای دریافت تسهیلات بانکی در بخش مشاوره و راهنمایی سامانه ۱۱۱ قرار گرفته است. کنار راهنمای متقاضیان اشتغال، راهنمای متقاضیان دارو و درمان و راهنمای متقاضیان مسکن. برای افرادی که دنبال اشتغال هستند در یک صفحه به‌صورت مبسوط انواع تسهیلات را توضیح داده‌اند و نوشته‌اند صندوق کارآفرینی امید، چطور به‌عنوان حامی کسب‌وکار‌های خرد و کوچک عمل می‌کند و در قالب طرح‌هایی مثل تسهیلات مشاغل خانگی، تسهیلات خانگی خویش‌فرمایی، تسهیلات اشتغالزایی کارفرمایی زیر ۱۰ نفر، تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و اشتغال نخبگان دست متقاضیان را می‌گیرد. یک سری لینک برای اطلاع‌رسانی پیش‌بینی شده است، اما به کسانی که حوصله سروکله زدن با جزییات را ندارند توصیه می‌کنیم مستقیم وارد بخش راهنمای دریافت تسهیلات شوند.

وام خود اشتغالی ۱۰۰ میلیونی دیگر کلیدواژه مرتبط با این موضوع است. تمام راه‌ها در نهایت به یک کلمه واحد می‌رسند؛ به تسهیلات قرض‌الحسنه طرح‌های اشتغالزایی که اگرچه در حال حاضر با دو رقم ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان قابل پرداخت است، اما از نظر قدم حتی به پیش از زمان دولت حسن روحانی برمی‌گردند. تسهیلات خوداشتغالی در قالب طرح‌های مشاغل خانگی و خوداشتغالی به‌صورت انفرادی تا سقف ۵۰ میلیون تومان و در قالب طرح کارفرمایی (حداکثر تا پنج نفر) تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان قابل پرداخت است. حداکثر مدت بازپرداخت ۶۰ ماه تعیین شده و خبر خوب اینکه سود وام، به‌صورت کارمزد چهار درصد محاسبه خواهد شد.

قدم اول برای دریافت وام ارائه معرفی‌نامه توسط یکی از چهار نهاد، کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثاگران یا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. معرفی‌نامه صادره از بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به مجوز صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران پیوست شده باشد و معرفی‌نامه صادره از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنها به اعطای تسهیلات مشاغل خانگی تعلق دارد.

تسهیلات ایثارگران جهت تامین خودروی کار پرداخت می‌شود و ملاک خرید خودرو، خودرو‌های حمل‌و نقل عمومی است که قبل هرچیز به اخذ مدارک شغلی نیاز دارد. در تسهیلات مشاغل‌خانگی به اخذ مستندات و ارائه پیش‌فاکتور نیاز نیست.

شرایط دریافت واریزی جدید 100 میلیونی دولت

تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیون با اخذ یک نفر ضامن معتبر با ارائه گواهی کسر اقساط منوط به احراز توانایی مالی متقاضی در بازپرداخت مطالبات بانک قابل پرداخت است. در تسهیلات بیش از ۲۰ میلیون تا ۴۰ میلیون تومان ضامن معتبر الزامی است و یکی از آن‌ها باید حتما گواهی کسر اقساط داشته باشد.

تسهیلات بیش از ۴۰ میلیون تومان به شرط اخذ وثیقه ملکی پرداخت می‌شود. از متقاضی سفته اخد می‌شود و او باید و ضامن معتبر به میزان ۱۲۰ درصد اصل و کارمزد تسهیلات را با ظهرنویسی ارائه دهد. آن‌هایی که در پرداخت اقساط کوتاهی می‌کنند، جریمه خواهند شد و باید اقساط معوقه را با نرخ سود ۱۲ درصد بپردازند. نکته آخر اینکه برای دریافت تسهیلات طرح اشتغالزایی باید یک حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز با حداقل مانده ۱۰۰ هزار تومان در بانک باز کرد. متقاضیان پس از این مرحله به نظام بانکی کشور ارجاع داده می‌شوند.

منبع: منیبان
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی