کد مطلب: 31208

فروش اقساطی خودرو | ثبت نام فروش اقساطی خودرو

عیدی ایران‌خودرو و سایپا با فروش اقساطی خودرو ویژه روز پدر | فروش خودروهای پرطرفدار با وام 300 میلیونی و تحویل روز​

دو شرکت سایپا و ایران خودرو برای رفاه حال مشتریان خود فروش اقساطی خودرو با شرایط ویژه را آغاز کرد.

عیدی ایران‌خودرو و سایپا با فروش اقساطی خودرو ویژه روز پدر | فروش خودروهای پرطرفدار با وام 300 میلیونی و تحویل روز​

فروش اقساطی خودرو با اقساط 60ماهه‌ باعث میشود مردم به راحتی خودرو بخرند. فروش اقساطی خودرو دو شرکت مطرح سایپا و ایران خودرو در دی ماه 1402 با شرایط استنثنایی عرضه می شود. در ادامه شرایط جدید فروش اقساطی خودرو را میخوانیم.

طرح جدید فروش اقساطی خودرو زیر قیمت بازار

دبیر انجمن قطعه سازان از مصوبه فروش ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو تا پایان سال با قیمت ۵ درصد زیر حاشیه بازار خبر داد وگفت: با وجود موافقت معاون اول هنوز این مصوبه اجرا نشده است.

مازیار بیگلو با اعلام اینکه طرحی به تصویب و امضای وزارت صمت، خودروسازان و قطعه سازان رسیده است که تا پایان سال هر خودروساز (ایران خودرو و سایپا) 60 هزار دستگاه خودرو با قیمت 5 درصد زیر حاشیه بازار به فروش برسانند، گفت: براساس این طرح افراد می توانند به صورت مستقیم و تحویل روز خریدهای خود را انجام دهند؛ به نظر می‌رسد در صورت اجرایی شدن این طرح می‌توانیم روند صعودی قیمتها در بازار خودرو را متوقف کرده و تا حدودی بازار را به تعادل برسانیم.

وی با تاکید براینکه متاسفانه با گذشت یک ماه از این صورت جلسه هنوز اقدامی برای اجرایی شدن آن صورت نگرفته است، افزود: براساس این طرح خودروسازان می‌توانند مازاد تولید خود را به فروش برسانند تا از این طریق ضمن رفع مشکلات مالی قطعه‌ساز و خودروساز روند پرداخت مطالبات نیز با سرعت بیشتری انجام شود. امروز مطالبات قطعه‌سازان بیش از 50 همت است که 12 تا 13 همت آن سررسید شده است.

مهم‌ترین شرایط وام خرید خودرو در فروش اقساطی خودرو دی 1402

مهم‌ترین نکته‌ای که برای خرید خودرو با وام باید به آن توجه داشته باشید این است که خودرو باید ساخت داخل باشد و نمی‌توانید برای خرید خودروهای وارداتی از وام ماشین استفاده کنید. بانک‌های مختلف شروط متفاوتی برای گرفتن وام برای خرید ماشین در نظر می‌گیرند اما به‌صورت کلی سه شرط زیر میان تمامی بانک‌ها برای استفاده از انواع تسهیلات خودرو یکسان است:

فروش اقساطی خودرو

حداقل سن 18 سال

عدم وجود سابقه چک برگشتی یا تسهیلات معوقه متقاضی وام

اثبات توانایی متقاضی وام برای پرداخت اقساط با توجه به فیش حقوقی او یا ضامن

فروش اقساطی خودرو با وام خرید خودرو بانک مهر ایران

وام خرید خودرو بانک مهر ایران هم در حقیقت وام خرید خودرو نیست و می‌توانید از آن به عنوان کمک هزینه خرید خودرو استفاده کنید. ازآنجایی‌که بانک مهر ایران بانک تخصصی حساب‌های قرض‌الحسنه است، این وام هم یک وام قرض‌الحسنه محسوب می‌شود. بر اساس اعلام این بانک، وام قرض‌الحسنه جدید این بانک تا سقف 200 میلیون تومان و بهره 4 درصدی پرداخت می‌شود. برای دریافت این وام، متقاضیان باید نسبت به افتتاح حساب قرض‌الحسنه در شعب بانک مهر ایران اقدام کنند. مهم‌ترین شرایط وام جدید بانک مهر ایران را در ادامه می‌خوانید:

معرفی ضامن رسمی الزامی است.

سقف تعداد اقساط 60 ماه است.

برای دریافت این وام باید میانگین حساب 3 تا 12 ماهه داشته باشید.

برای اقساط 60 ماهه، هر قسط این وام ۳,۳۳۳,۳۳۳ تومان تمام می‌شود.

نداشتن چک برگشتی و بدهی به بانک الزامی است.

فروش اقساطی خودرو با وام خرید خودرو بانک رسالت

وامی با نام وام خرید خودرو بانک رسالت وجود ندارد. اما بانک رسالت نیز از جمله بانک‌هایی است که وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند و بر خلاف بانک‌های دیگر، وام آن سقف 300 میلیون‌تومانی دارد. سود این وام 2 درصد است؛ اما برای دریافت آن باید حداقل مدت‌زمان خواب سپرده شما سه ماه باشد.

مدت‌زمان بازپرداخت اقساط این وام به مدت‌زمان خواب سپرده و نسبت وام به میزان سپرده بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر بخواهید معادل 100 درصد مبلغ سپرده‌تان وام بگیرید، تعداد اقساط آن 12 ماه تعیین خواهد شد و در صورتی که نسبت مبلغ وام به سپرده به 20 درصد برسد، تعداد اقساط به 60 ماه می‌رسد. به ازای هر ماه خواب سپرده بیشتر هم می‌توانید 2 قسط به مدت بازپرداخت وام‌تان اضافه کنید. 

فروش اقساطی خودرو با وام خرید خودرو بانک صادرات

وام خرید خودرو بانک صادرات در قالب وام کارت اعتباری پرداخت می‌شود و سقف مبلغ آن 200 میلیون تومان است. حداکثر تعداد اقساط این وام نیز 60 ماهه است و در صورت استفاده از حداکثر سقف و اقساط، مبلغ هر قسط به حدود 5.100.000 تومان می‌رسد. سود این وام نیز 18 درصد است و از شرایط خاص دریافت آن می‌توان به روشن بودن وضعیت نظام‌وظیفه برای وام‌گیرندگان مرد زیر 50 سال سن و عدم امکان دریافت وام مشابه از سایر بانک‌ها اشاره کرد. این وام در قالب یک کارت اعتباری به شما ارائه می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید از تمامی فروشگاه‌های دارای دستگاه پوز در کشور استفاده کنید.

این بانک یک وام خرید خودرو 20 میلیون‌تومانی هم دارد که مستقیماً به حساب خودروساز واریز می‌شود و سود آن 18 درصد است. حداکثر مدت بازپرداخت وام خرید خودرو بانک صادرات 36 ماهه است و برای دریافت آن به 2 ضامن رسمی نیاز دارید.

فروش اقساطی خودرو با وام خرید خودرو بانک ایران‌زمین

وام خرید خودرو بانک ایران‌زمین در قالب تسهیلات کمک هزینه ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خرید خودرو پرداخت می‌شود. این سامانه به‌نوعی جایگزین خرید خودرو از بورس شده است. متقاضیان باید در زمان اعلام شده در آن ثبت‌نام و بسته به خودرویی که انتخاب می‌کنند، مبلغی را در حساب وکالتی خود شارژ کنند. بعد از قرعه‌کشی نوبت دریافت خودرو و مشخص شده قیمت تمام شده، متقاضی باید مابقی مبلغ را نیز واریز کند. تسهیلات کمک هزینه بانک ایران‌زمین، در حساب وکالتی مشتریان این بانک شارژ می‌شود و سقف آن 300 میلیون است.

البته این وام یک تبصره هم دارد و برای دریافت آن، متقاضی باید مبلغ 70 میلیون را برای معرفی حساب خود به سازمان حمایت واریز کند. متأسفانه جزئیات بیشتری در مورد این وام در دسترس نیست و برای کسب اطلاعات بیشتر، باید به شعب این بانک مراجعه کنید.

منبع: تسنیم
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی