کد مطلب: 31157

سود سهام عدالت | سود سهام عدالت ۱۴۰۲ | سود سهام عدالت کی واریز میشود

ثبت نام دریافت مرحله دوم سود سهام عدالت آغاز شد | واریز تشویقی سود سهام عدالت 736 هزارتومانی در این تاریخ + لینک واریزی

برای دریافت مرحله دوم سود سهام عدالت خود به لینک زیر مراجعه فرمایید. همچنین خبرهای داغی برای جاماندگان و وراث سهام عدالت هم منتشر شده است که در ادامه با هم می خوانیم.

ثبت نام دریافت مرحله دوم سود سهام عدالت آغاز شد | واریز تشویقی سود سهام عدالت 736 هزارتومانی در این تاریخ + لینک واریزی

خبرهای مهمی از سوی دولت درباره واریز مرحله دوم سود سهام عدالت 1402 به گوش می رسد. گفته می شود مبلغ مرحله دوم سود سهام عدالت امسال با اندکی افزایش پرداخت خواهد شد.آخرین اخبار درباره سود سهام عدالت را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

برای دریافت سود سهام عدالت متوفیان یکی از وراث باید کد سجام داشته باشد و وارد سامانه ذینفعان به آدرس ddn.csdiran.ir شود. کد ملی و رمزتون را وارد کنید و پس از ورود گزینه امور سهام عدالت متوفی را بزنید.

برای دریافت سود سهام متوفیان یکی از وراث باید کد سجام داشته باشد و وارد سامانه ذینفعان به آدرس ddn.csdiran.ir شود. کد ملی و رمزتون را وارد کنید و پس از ورود گزینه امور سهام عدالت متوفی را بزنید. اطلاعات را وارد کنید و گزینه استعلام را بزنید. در زمان مشخص شده با در دست داشتن مدارک به یکی از دفاتر کارگزاریها یا بانکهای ملی ملت پارسیان و تجارت مراجعه کنید و مراحل تکمیل پرونده را انجام دهید. تا اواسط اسفند اگر پرونده سهام عدالت تکمیل شود سود امسال و سالهای گذشته را تا آخر اسفند میتوانید دریافت کنید فعلا وراث متوفیان سالهای ۸۴ تا ۹۹ میتوانند به سامانه مراجعه کنند. تمامی این مراحل هیچ هزینه ای نداره مراقب کلاهبرداری ها باشید.

پیشنهاد ارائه اصل سهام عدالت به جاماندگان یا مشمولان جدید به هیئت دولت داده شده و مادامی که در دولت تایید نشود و اختصاص سهم اتفاق نیافتد، خبری از اختصاص سهام جدید عدالت به این افراد نیست.

میز اقتصاد شبکه خبر چندی قبل با حضور مهدی حاجی وند مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت و محمود حسنلو معاون شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و باغستانی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار برگزار شد.

مهدی حاجی وند در این گفتگوی خبری درباره زمان بازگشایی نماد شرکتهای سهام عدالت در بورس گفت :تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳ مجامع شرکتهای سهام عدالت برگزار می شوند و هیئت مدیره جدید آنها مشخص می شود. در صورتی که شرایط بازار سرمایه خوب باشد، نمادهایشان باز می شود. در این شرایط، دارندگان سهام شرکتهای سرمایه گذاری استانی می توانند، صد در صد سهام خود را بفروشند و کسانی که سهام خود را با روش مستقیم را انتخاب کردند، بستگی به شرایط بازار دارد.

سورپرایز عالی درباره سود سهام عدالت+ لینک واریزی

رای دریافت سود سهام متوفیان یکی از وراث باید کد سجام داشته باشد و وارد سامانه ذینفعان به آدرس ddn.csdiran.ir شود.

کد ملی و رمزتون را وارد کنید و پس از ورود گزینه امور سهام عدالت متوفی را بزنید. اطلاعات را وارد کنید و گزینه استعلام را بزنید.

در زمان مشخص شده با در دست داشتن مدارک به یکی از دفاتر کارگزاریها یا بانکهای ملی ملت پارسیان و تجارت مراجعه کنید و مراحل تکمیل پرونده را انجام دهید.

سود سهام عدالت

تا اواسط اسفند اگر پرونده سهام عدالت تکمیل شود سود امسال و سالهای گذشته را تا آخر اسفند میتوانید دریافت کنید فعلا وراث متوفیان سالهای ۸۴ تا ۹۹ میتوانند به سامانه مراجعه کنند. تمامی این مراحل هیچ هزینه ای نداره مراقب کلاهبرداری ها باشید.

دومین واریزی سود سهام عدالت با مبلغ یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان

محمد باغستانی با اعلام زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت اعلام کرده است: «سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری مرکزی مکاتبات و مذاکرات لازم را برای دریافت کل سود از شرکت‌های سرمایه پذیر انجام خواهد داد تا بتوانیم تا پایان سال باقیمانده سود این گروه از سهامداران را نیز دریافت و به حساب آن‌ها واریز کنیم.» در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت، دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۶۸۱ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۷۳۶ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان سود دریافت کردند.

واریز مرحله دوم سود سهام عدالت به گفته مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه قرار است تا پایان سال برای صاحبان این سهام واریز شود.

به گزارش منیبان به نقل از اقتصاد نیوز، واریز سود سهام عدالت از جمله موضوعات مورد توجه سهام داران است، واریز این سود در دو مرحله انجام می‌شود که مرحله نخست آن در پاییز هر سال واریز می‌شود و مرحله دوم هم به روز‌های پایانی سال اختصاص پیدا می‌کند.

 زمان واریز دومین سود سهام عدالت

در این بین، اما با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ این پرسش در ذهن صاحبان سهام عدالت نقش بسته است که چه زمانی سود مرحله دوم به حساب شان واریز خواهد شد.

موضوع مهمی که مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به تازگی درباره آن توضیح داده است.

محمد باغستانی با اعلام زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت اعلام کرده است: «سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری مرکزی مکاتبات و مذاکرات لازم را برای دریافت کل سود از شرکت‌های سرمایه پذیر انجام خواهد داد تا بتوانیم تا پایان سال باقیمانده سود این گروه از سهامداران را نیز دریافت و به حساب آن‌ها واریز کنیم.»

همچنین براساس اطلاعات منتشر شده درباره جزییات واریز مطالبات جاری و سنواتی سهامداران در هفته اول دی، ۴ ناشر سود سنواتی و ۷ ناشر سود جاری صاحبان سهام خود را پرداخت کرده‌اند.

همچنین تا پایان هفته اول دی ماه امسال، ۷ ناشر «داروسازی دانا، داروسازی زاگرس فارمد پارس، سرما آفرین، دارویی ره‌آورد تامین، گروه مپنا، صنایع فروآلیاژ ایران و توسعه صنایع بهشهر (هلدینگ)»، سود جاری ۴۴۶ هزار و ۳۲۱ سهامدار که شامل ۴۳۱ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی