کد مطلب: 31115

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس فردا

جزئیات فوری تعطیلی مدارس و ادارات فردا | کدام استان ها فردا تعطیل خواهند شد ؟

خبر فوری درخصوص احتمال تعطیلی مدارس و ادارات تا آخر هفته بدلیل آلودگی بسیار شدید هوا منتشر شده است که در ادامه با هم می خوانیم.

جزئیات فوری تعطیلی مدارس و ادارات فردا | کدام استان ها فردا تعطیل خواهند شد ؟

امروز با توجه به هشدار سطح قرمز هواشناسی برای تهران و برخی کلانشهرها احتمال تعطیلی مدارس و ادارت تا آخر هفته می رود. جزئیات تعطیلی مدارس تهران و استان ها را در ادامه با هم می خوانیم.

تعطیلی مدارس مشهد فردا

در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس مشهد می پردازیم.

با توجه به افزایش آلاینده ها در سطح شهر مشهد، امکان تعطیلی مدارس برای فردا سه شنبه13 دی 1402 وجود خواهد داشت. در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس مشهد فردا می پردازیم.

خبر تکمیلی تعطیلی مدارس///////////////////

مدارس ابتدایی استان تهران فردا غیرحضوری شد

معاون استاندار تهران: مهدهای کودک و مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه ۱۴ دی ماه  غیرحضوری و مدارس استثنایی در کلیه مقاطع تعطیل است.

تعطیلی مدارس تهران فردا

شاخص کیفیت هوای تهران در حال حاضر بر روی عد ۱۵۱ قرار گرفته است و وضعیت هوای تهران قرمز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کیفیت هوای تهران در حال حاضر بر روی عد ۱۵۱ قرار گرفته است و وضعیت هوای تهران قرمز شده و برای همه افراد جامعه آلوده است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۱۲۷ قرار گرفته بود و هوا برای گروه‌های حساس جامعه آلوده بود.

تهران از ابتدای سال ۹ روز هوای پاک، ۱۸۸ روز هوای قابل قبول، ۸۰ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۰ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۲ روز هوای پاک، ۱۴۸ روز هوای قابل قبول، ۱۱۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۹ روز هوای ناسالم برای همه افراد ۲ روز هوای بسیار ناسالم و ۲ روز هوای خطرناک داشته است.

تعطیلی مدارس و ادارات تهران فردا

وضعیت آلودگی هوای تهران به‌شدت نگران‌کننده است. با شاخص 150 که نشان‌دهنده شرایط قرمز آلودگی است، شهروندان در معرض خطرات جدی بهداشتی قرار دارند. این شرایط منجر به برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا شده تا بررسی وضعیت فعلی و اتخاذ تصمیمات لازم جهت کاهش آلودگی و حفظ سلامت عمومی شود.

تعطیلی مدارس

احتمال تصمیم به تعطیلی ادارات و مدارس تا پایان هفته، در پی تصمیماتی است که این جلسه ممکن است اعلام کند. اگر تصمیم به تعطیلی ادارات و مدارس اتخاذ شود، اطلاع‌رسانی این موضوع از طریق منابع رسمی از جمله سایت ایران چطور صورت خواهد گرفت.

به‌طور معمول، برای اطلاع‌رسانی درباره تعطیلی مدارس و ادارات به دلیل آلودگی هوا، اطلاعیه‌ها و اعلامیه‌های مربوطه از سوی سایت خبری مانند ایران چطور منتشر می‌شود و بعداً این اعلان‌ها برروی سایت‌های دیگر و رسانه‌ها منتشر می‌شود. در صورت اعلام رسمی تصمیمات در جلسه کمیته اضطرار، خبر تعطیلی مدارس و ادارات به صورت رسمی از این منابع به دست مردم خواهد رسید.

تعطیلی مدارس فردا  مشخص شد آلودگی هوا و سرما

خبر لحظه به لحظه وضعیت تعطیلی مدارس فردا به علت آلودگی هوا تهران و البرز و کرج ، اصفهان ، خوزستان ، اهواز ، مشهد، همدان ، قم ، اراک و قزوین و سرمای هوا و برودت هوا مدارس اردبیل و تبریز و ارومیه ، آذربایجان شرقی و غربی را اینجا بخوانید.

افزایش شاخص آلودگی هوا در تهران و شهرهای اصفهان و مشهد باعث شده که باز هم شرایط برای مردم بحرانی شود و از دولت خواستار تعطیلی مدارس شوند به خصوص دانش اموزان که از گروه های آسیب پذیر هستند درخواست تعطیلی مدارس را دارند.

آیا مدارس فردا تعطیل است؟

آلودگی هوا در تهران ، البرز ، مشهد ، اصفهان ، تبریز ، همدان و اراک به حد خطرناک رسیده است جلس کمیته اضطراری برای تعطیلی مدارس برگزار شده است و تا ساعتی دیگر تکلیف وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 12 دی ماه مشخص میشود.

وضعیت تعطیلی مدارس تهران و البرز و کرج فردا

آلودگی شدید هوا در تهران کرج باعث شده که بسیاری حدالامکان از خانه بیرون نیایند و دانش آموزان نیز منتظر خبرهای تعطیلی مدارس هستند و از اموزش و پرورش درخواست دارند که مدارس را در این روزهای آلوده تعطیل کرده و به صورت غیرحضوری برگزار کند اما آموزش و پرورش با اینکه روز گذشته شاخص الودگی هوا در تهران 150 بود اما مدارس را تعطیل نکرد و با این وجود احتمال دارد فردا نیز مدارس تعطیل نشود.

احتمال تعطیلی مدارس اصفهان فردا

مدارس اصفهان به علت آلودگی هوا احتمال دارد که فردا تعطیل شود. شاخص آلودگی هوا در اصفهان عدد بحرانی را نشان میدهد . کاهش دما در اصفهان به گسترش آلودگی هوا کمک کرده است شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح با میانگین ۱۱۰ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

احتمال تعطیلی مدارس خوزستان و اهواز فردا

شهرهای خوزستان امروز با آلودگی هوای شدید دست و پنجه نرم میکنند با اینکه در روزهای گذشته در این استان بارش باران را شاهد بودیم ولی امروز باز هم شاخص آلودگی هوا در این استان خوزستان افزایش داشته است و برای شهرهای این استان ناسالم است.براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۸ صبح براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در شوشتر ۱۶۰، اهواز به ترتیب در ایستگاه حفاری، نیوساد و پادادشهر ۱۵۸، ۱۵۶ و ۱۵۲، اندیمشک ۱۵۴ و دزفول ۱۵۲ AQI است که نشان دهنده وضعیت قرمز و ناسالم است. همچنین این شاخص در ماهشهر، آبادان و سوسنگرد نشان دهنده وضعیت نارنجی است.

وضعیت تعطیلی مدارس تبریز و ارومیه و اردبیل به علت سرمای هوا

فردا مدارس همه شهرهای آذربایجان شرقی و غربی اعم از تبریز و ارومیه و اردبیل باز بوده و تعطیل نیست و دانش اموزان و دانشجویان باید به مدرسه بروند.

هوای تبریز و ارومیه و اردبیل شرایط مساعدی داشته و نسبت به سایر کلانشهرهای کشور هوا پاک است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی