کد مطلب: 30929

تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

تعطیلی مدارس کشور| کدام مدارس بدلیل آلودگی هوا تعطیل اعلام شد

خبر مهی در خصوص تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ تهران ، مشهد ، اصفهان ، البرز ، کرج ، خوزستان ، اهواز ، اراک ، زنجان ، قزوین و سمنان و بندرعباس منتشر شده است.

تعطیلی مدارس کشور| کدام مدارس بدلیل آلودگی هوا تعطیل اعلام شد

مدارس شهرها و استان ها در چند رو گذشته بدلیل آلودگی هوا و برودت و سرما تعطیل اعلام شد. برای خانواده ها و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که فردا سه شنبه 7 آذر 1402 هم مدارس غیر حضوری شده است یا خیر ؟ جزئیات تعطیلی مدارس را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

خبر تعطیلی مدارس و پیش دبستانی های فردا سه شنبه 7 آذر 1402 به دلیل آلودگی هوا از خبرهای مهمی بوده که دانش اموزان و خانواده های انها پیگیری میکنند آلودگی هوا در تهران و کرج و اصفهان و مشهد در وضعیت بحرانی قرار گرفته است و خانواده های دانش اموزان خواستار غیرحضور برگزار شدن مدارس هستند.

آیا فردا سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ مدارس تعطیل است؟

با توجه به وزش باد شدید و گرد و خاک و آلودگی هوا در برخی شهرهای بزرگ احتمال تعطیلی مدارس سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ در این شهرها برای محتمل است.

اگر تا ساعاتی دیگر تعطیلی مدارس اعلام شد در این پست اسامی شهرها منتشر خواهد شد.

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ 

وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ تهران ، مشهد ، اصفهان ، البرز ، کرج ، خوزستان ، اهواز ، اراک ، زنجان ، قزوین و سمنان و بندرعباس یکی از اخبار مهم برای خانواده ها تبدیل شده و می خواهند بدانند دانش آموزان فردا به مدرسه خواهند رفت یا خیر!

این پست بروزرسانی خواهد شد …

تعطیلی مدارس فردا / پیش بینی هوای کشور

سازمان هواشناسی استان تهران اعلام کرد: در خصوص فعالیت سامانه بارشی برای فردا در استان‌های تهران و البرز هشدار زرد صادر شده است.

از شهروندان تهرانی خواسته شد از هرگونه تردد، استقرار و تجمع در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها، دریاچه سدها و دیگر تأسیسات آبی پر خطر و همچنین کوهنوردی خودداری کنند

همچنین ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهر‌های مجاور اصفهان از جمله شاهین شهر، خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز با صدور هشدار سطح نارنجی در خصوص سکون و پایداری جوی اعلام کرده است که این شرایط به افزایش انباشت آلاینده‌ها و بالا رفتن شاخص آلودگی هوا در مناطق مرکزی از جمله کلان‌شهر اصفهان، خمینی شهر، برخوار (دولت آباد)، لنجان، مناطق صنعتی اصفهان، فلاورجان، کوهپایه، کبوتر آباد، لنجان (زرین شهر)، مبارکه و نجف آباد منجر می‌شود.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان سکون جوی تا آخر وقت امروز ادامه دارد.

شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز با میانگین ۱۶۴ برای دومین روز پیاپی در آذر ماه وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می دهد.

این شاخص به طور معمول برای پنج آلاینده هوا شامل مونوکسیدکربن (CO) ، اُزن (O۳)، دی اکسید نیتروژن (NO۲)، دی اکسید گوگرد (SO۲) و ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM۲.۵) اندازه گیری و به طور روزانه در ایستگاه‌های پایش هوا، ثبت می‌شود.

شاخص کیفی هوا ( Air Quality Index ) معیاری است که غلظت ترکیبات مختلف آلاینده موجود در هوا نظیر مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، ترکیبات نیتروژن دار، اوزون و ذرات معلق ( ذرات کوچک‌تر از ۱۰ میکرومتر و ذرات کوچک‌تر از ۲.۵ میکرومتر) را که دارای حدود مجاز متفاوت با واحدهای مختلف است به یک عدد بدون واحد تبدیل می‌کند و وضعیت آلودگی هوا را نمایش می‌دهد.

آیا مدارس اردبیل فردا سه شنبه ۷ آذر تعطیل است؟

با توجه به تشدید وزش تندبادها در استان اردبیل، این سوال برای والدین و دانش آموزان پیش آمده است که آیا مدارس اردبیل فردا سه شنبه ۷ آذر تعطیل است؟

هر لحظه که اطلاعیه‌ای رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش برای تعطیلی فردا صادر بشود، در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

وضعیت هوای اردبیل

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: پیرو صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان اردبیل، بیشینه سرعت وزش باد در ایستگاه هواشناسی اردبیل از ساعت ۱۸ و ۳۰ عصر یکشنبه الی ساعت ۸ و ۳۰ صبح دوشنبه با ۱۰۴ کیلومتر بر ساعت اتفاق افتاده است.

مجید کوهی افزود: در این زمان در سایر شهرستان‌ها بیش‌ترین وزش باد اتفاق افتاده مربوط به شهرستان مشگین شهر ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت، گرمی ۱۰۶ کیلومتر بر ساعت، سرعین ۹۰ کیلومتر بر ساعت، نیر ۷۹ کیلومتر بر ساعت بوده است.

کوهی با بیان اینکه این سامانه باعث وزش تندباد‌های نسبتا شدید و موجب خیزش گردوخاک در مناطق مستعد شده است، تاکید کرد: امروز قدرت این سامانه جوی تشدید می‌شود به طوری‌که افزایش سرعت لحظه‌ای باد انتظار می‌رود.

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی اردبیل، از اواخر امروز تا عصر سه شنبه (۷ آذر) در بیشتر مناطق استان به ویژه مناطق مرکزی و شمالی، بارش باران و برف در استان آغاز شده و با افزایش ابرناکی، کاهش محسوس دمای هوا و مه آلود بودن آسمان پیش بینی می‌شود.

پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اردبیل حاکی است که این روند ناپایدار جوی تا صبح چهارشنبه (۸ آذر) تداوم داشته و با خروج این سامانه تا انتهای هفته جو استان پایدار شده و آسمان استان غالباً نیمه ابری خواهد بود.

منبع: حرف تازه / شبونه / دیجی سرگرمی

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی