کد مطلب: 30922

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس فردا

فوری: تعطیلی مدارس این استان ها؛ دقایقی قبل | مدارس نوبت عصر این استان تعطیل شد

آموزش و پرورش مدارس این استان را در نوبت عصر تعطیل کرد.

فوری: تعطیلی مدارس این استان ها؛ دقایقی قبل | مدارس نوبت عصر این استان تعطیل شد

تعطیلی مدارس به بحث داغ این روزها تبدیل شده است. تعطیلی مدارس و ادارات از پر سرچ ترین خبرها در روزهای اخیر بوده است. بارش باران های سیل آسا و برودت هوا و یخبندان باعث تعطیلی مدارس شده است. با هشدار سطح قرمز هواشناسی گمانه زنی هایی درباره تعطیلی مدارس فردا در تهران و استان های مختلف به گوش می رسد.

در روزهای اخیر آلودگی هوا مدارس را به تعطیلی کشانده و باعث شده تا دانش آموزان از طریق مجازی و شاد کلاس های انلاین را برگزار کنند. اما چند روزی است که با ورود به آذر ماه هوای شهرهای بزرگ در ایران بسیار آلوده و پر خطر برای گروه های حساس شده اما هنوز خبری از تعطیلی مدارس نیست.

اطلاعیه آموزش و پرورش استان اردبیل درباره تعطیلی مدارس صادر شد.

براساس اطلاعیه تکمیلی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل برخی از مدارس شهرستان‌های اردبیل، گرمی، نیر، سرعین و نمین در سری صبح و عصر به علت وزش باد تعطیل بوده و آموزش به صورت غیرحضوری خواهد بود.

بر اساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان، به دلیل شدت وزش باد در شهرهای اردبیل، گرمی، نیر، نمین و سرعین فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش دبستاتی و ابتدایی شهری و روستایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه ۶ آذر ماه به‌صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

وزش باد که از صبح دیرز یکشنبه در مناطق مختلفی از استان اردبیل آغاز شده سبب وارد شدن خسارت به تاسیسات شهری و روستایی شده است.

طبق گزارش اداره کل هواشناسی استان، سرعت وزش باد در اردبیل تا این ساعت در اوج خود به ۹۴ کیلومتر بر ساعت رسیده است که پیش‌بینی می‌شود وزش باد طی ساعات آینده تشدید شود.

 با توجه به پیش‌بینی وزش باد انتظار می‌رود از اواسط وقت امروز به‌تدریج از غلظت آلاینده‌های جو کلان‌شهرهای تهران و کرج کاسته شود. دریای خزر امروز و سه‌شنبه و خلیج‌فارس از سه‌شنبه تا پنجشنبه مواج است.

توصیف سامانه: فعالیت سامانه بارشی

زمان شروع: دوشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۶

زمان پایان: سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۷

نوع مخاطره: رگبار باران گاهی با رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف.

منطقه اثر:

دوشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۶: آذربایجان غربی و نیمه غربی استان‌های ایلام، کردستان و کرمانشاه.

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۷: شمال و شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال و غرب خراسان جنوبی، شمال و ارتفاعات استان‌های البرز، تهران، قزوین، ارتفاعات و شرق هرمزگان.

تعطیلی مدارس و شاخص هوای شهرها 

سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی به کشور از غرب کشور در روز دوشنبه، گفت: از امروز تا دوشنبه در شهرهای پرجمعیت و صنعتی مانند تهران، اراک، کرج، اصفهان افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود.

طبق گزارش هواشناسی، از روز دوشنبه شاهد ورود سامانه بارشی خواهیم بود و آغاز بارش‌ها نیز در شمال و شمال غرب کشورمان خواهد بود. برای روز سه‌شنبه نیز سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور درگیر سامانه بارشی ذکر شده خواهند شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، از دوشنبه در شهرهای پرجمعیت و صنعتی مانند تهران، اراک، کرج، اصفهان افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود و به لحاظ دمایی نیز از امروز در اکثر نقاط کشور روند افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود. مجددا از روز سه شنبه، روند دما کاهشی و سردتر خواهد شد. امروز در تهران نیز شاهد غبار خواهیم بود و از فردا شب با وزش باد، هوای تهران مطلوب خواهد شد.

منبع: فارس

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی