کد مطلب: 30895

تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

جزئیات تعطیلی فردای مدارس کشور | مدارس این مناطق تعطیل شد

جزئیات تعطیلی مدارس فردا به دلیل آلودگی هوا و گرد‌ و‌ خاک در تهران و بندرعباس و هرمزگان و مشهد، تهران و البرز، یزد و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

جزئیات تعطیلی فردای مدارس کشور | مدارس این مناطق تعطیل شد

در روزهای اخیر آلودگی هوا مدارس را به تعطیلی کشانده و باعث شده تا دانش آموزان از طریق مجازی و شاد کلاس های انلاین را برگزار کنند. اما چند روزی است که با ورود به آذر ماه هوای شهرهای بزرگ در ایران بسیار آلوده و پر خطر برای گروه های حساس شده اما هنوز خبری از تعطیلی مدارس نیست. از فردا پنجم آذر ماه ۱۴۰۲ آلودگی هوای برخی استان ها زیاد می شود

تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس البرز و کرج در روز دوشنبه 6 آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام نشده است. مدیرکل هواشناسی استان البرز با بیان اینکه وضعیت آلودگی هوا تا شامگاه فردا یکشنبه در این استان استمرار دارد، اعلام کرد: سامانه ضعیف بارشی همراه با تندباد از روز دوشنبه در این استان فعال می شود.

آرش بهاروند احمدی گفت: امروز هوای استان البرز در حالت ناسالم قرار دارد که وضعیت تا فردا نیز حاکم است.

وی ادامه داد: سامانه بارشی همراه با آذرخش بارش خفیف باران از دوشنبه تا شامگاه سه شنبه هفته جاری در البرز شاهد خواهیم بود که این سامانه با وزش باد شدید همراه است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز تاکید کرد: با توجه به پیش بینی وزش تندباد اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی در استان ضروری است.

آیا مدارس اصفهان فردا تعطیل می شود؟

هوای اصفهان با میانگین ۱۳۶ وضعیت ناسالم را نشان می‌دهد. اما مدارس اصفهان فردا دوشنبه 6 آذر تعطیل نیست و تمامی کلاس ها دایر خواهد بود

تعطیلی مدارس و وضعیت هوای اصفهان

شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز شنبه چهارم آذر با میانگین ۱۳۶ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۱۳۰، میدان انقلاب و ولدان با ۱۲۶، پارک زمزم و رهنان با ۱۲۴، بزرگراه خرازی با ۱۲۱، خیابان فرشادی با ۱۰۲، خیابان فیض با ۱۲۲ و خیابان میرزا طاهر با ۱۰۴ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و در کردآباد با ۲۱۸ AQI بنفش و بسیار ناسالم است.

همچنین شاخص هوای اصفهان در ایستگاه خیابان احمد آباد با ۱۵۳، خیابان پروین اعتصامی با ۱۵۹، دانشگاه صنعتی و بولوار کاوه با ۱۵۳ و زینبیه با ۱۷۱ AQI وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.‌

باتوجه به پایداری و آلودگی هوا و وقوع ریزگردها و گرد و خاک تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۵ آذر ماه در برخی از شهرهای ایران دور از انتظار نخواهد بود اما تاکنون اطلاعیه رسمی از سوی نهادهای ذیربط اعلام نشده و اگر خبر جدید درباره فردا مدارس تعطیل است (یکشنبه ۵ آذر ماه ۱۴۰۲) از سوی مسئولان اعلام شد به اطلاع شما دانش اموزان خواهد رسید.

تعطیلی مدارس و شاخص هوای شهرها فردا

سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی به کشور از غرب کشور در روز دوشنبه، گفت: از امروز تا دوشنبه در شهرهای پرجمعیت و صنعتی مانند تهران، اراک، کرج، اصفهان افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود.

طبق گزارش هواشناسی، از روز دوشنبه شاهد ورود سامانه بارشی خواهیم بود و آغاز بارش‌ها نیز در شمال و شمال غرب کشورمان خواهد بود. برای روز سه‌شنبه نیز سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور درگیر سامانه بارشی ذکر شده خواهند شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، از امروز تا دوشنبه در شهرهای پرجمعیت و صنعتی مانند تهران، اراک، کرج، اصفهان افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود و به لحاظ دمایی نیز از امروز در اکثر نقاط کشور روند افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود. مجددا از روز سه شنبه، روند دما کاهشی و سردتر خواهد شد. امروز در تهران نیز شاهد غبار خواهیم بود و از فردا شب با وزش باد، هوای تهران مطلوب خواهد شد.

تشدید آلودگی هوای تهران یکشنبه 5 آذر | فردا مدارس تهران تعطیل می‌شود؟

اداره کل هواشناسی استان تهران درباره وضعیت هوای تهران در روز آینده اعلام کرد: از امروز تا دوشنبه روند تدریجی افزاش دما در سطح استان مورد انتظار است.

 بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۴ و ۵ آذرماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و با توجه به پایداری نسبی جو در بعضی ساعت‌ها غبار محلی، کاهش کیفیت هوا و گاهی کاهش دید به‌ویژه در نواحی پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

از صبح دوشنبه (۶ آذرماه) با گذر موج ضعیفی به‌تدریج افزایش ابر و وزش باد و بهبود تدریجی کیفیت هوا مورد انتظار است و تا چهارشنبه (۸ آذرماه) آسمان کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی با افزایش باد و وزش باد شدید به‌خصوص در نیمه جنوبی استان و در نیمه شمالی استان گاهی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا دوشنبه روند تدریجی افزاش دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۵- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

هنوز کمیته اضطرار آلودگی هوا درباره غیرحضوری شدن مدارس برای فردا تصمیم نگرفته اند.

منبع: حرف تازه و همشهری آنلاین

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی