کد مطلب: 30553

کرمان موتور | سایت فروش کرمان موتور | ثبت نام کرمان موتور

ثبت نام فروش اقساطی کرمان موتور فقط با 350 میلیون | بدون قرعه کشی و با وام 415 میلیونی بدون بهره جک بخرید

شرکت خودروسازی کرمان موتور شرایط فروش اقساطی جک را با شرایط ویژه و تحویل 45 روزه آغاز نمود.

ثبت نام فروش اقساطی کرمان موتور فقط با 350 میلیون | بدون قرعه کشی و با وام 415 میلیونی بدون بهره جک بخرید

فروش نقد و اقساطی کرمان موتور متقاضیان زیادی دارد.کرمان موتور برای رفاه حال مشتریان خود فروش اقساطی با شرایط رویایی گذاشته است.ثبت نام دور جدید فروش اقساطی کرمان موتور ویژه آبان 1402 و با تحویل فوری آغاز شد.در خبر زیر شرایط ثبت نام در طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور رو با هم می خوانیم.

دور جدید ثبت نام فروش اقساطی کرمان موتور بدون قرعه کشی

کرمان موتور فروش جک J4 با اقساط 4 ساله (ویژه آبان 1402) را آغاز کرد.

شرکت خودروسازی کرمان موتور شرایط  فروش اقساطی  جک J4 را با شرایط ویژه آغاز نمود.

کرمان موتور

درباره ی جک J4 کرمان موتور

خودروی جک j4 یک سدان کوچک شهری اقتصادی و در کلاس طراحی B پلاس و زاده شرکت خودرو سازی چینی JAC است که در سال ۱۹۹۹ میلادی شروع به فعالیت کرد. ما نام این شرکت را با نام محصولاتی مانند S5، S3 و J5 می شناسیم. این خودرو در سال ۲۰۱۲ میلادی در شرکت خودروسازی جک تولید و روانه بازار شد و در سال ۱۳۹۷ توسط شرکت کرمان موتور به صورت مونتاژی روانه بازار ایران شد.

اما خودروی جک جی ۴ برای شرکت کرمان موتور تنها یک محصول مونتاژی نیست. چرا که در طول این سال ها این شرکت سعی کرده قابلیت های این خودرو را افزایش دهد و همچنین به سمت بومی سازی این خودرو قدم بردارد. به طور مثال در سال ۱۴۰۱ این خودرو دستخوش تغییر شد و قابلیت هایی نظیر سیستم کنترل پایداری (esp) به آن اضافه شد. همچنین نمونه های برقی جک j4 در نمایشگاه تحول صنعت خودرو توسط شرکت کرمان موتور به معرض نمایش گذاشته شد. اصولاً سری J از محصولات گروه جک، خودروهایی هستند که حرف هایی برای گفتن در بازار ایران دارند. مانند جک J5 که در زمان عرضه خود، فروش و رضایتمندی بالایی را در بازار ایران تجربه کرد. در ادامه جک j4 را عمیق تر بررسی می کنیم.

کرمان موتور

مشخصات فنی جک J4 کرمان موتور

قوای محرکه جک J4 از یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ مجهز به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ ها (VVT-i) تشکیل شده است و از سری موتور های گرین جت کمپانی جک بوده که نهایت قدرت ۱۰۳ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۴۶ نیوتن متر را از طریق گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل می کند. این پیشرانه استاندارد آلایندگی یورو ۵ را در کارنامه خود دارد و مصرف سوخت این خودرو در کاربری شهری به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۸لیتر و برای کاربری بیرون شهری و یا در جاده ها به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر به طور میانگین ۶ لیتر است.

سیستم تعلیق JAC J4 در محور جلو از نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع بازو جناغی است. با این مشخصات و با توجه به تست انجام شده می توان نتیجه گرفت که جک J4 یک خودروی اقتصادی و کم مصرف است که در کنار اقتصادی بودن عملکرد فنی نسبتا مناسبی را از خود به نمایش می گذارد و با وجود هماهنگی مناسب بین موتور و گیربکس و همچنین هندلینگ مناسب نسبت به سایر رقبا می توان با این خودرو سواری قابل قبولی را تجربه کرد.

کرمان موتور

کابین و امکانات جک j4 کرمان موتور

در بخش داخلی همانند طراحی ها در بخش بیرونی شاهد طراحی های عجیب غریب نیستیم و طراحی ها در این بخش بسیار ساده هستند. در بخش رو دری ها و کنسول های جک J4 از پلاستیک خشک استفاده شده است که کیفیت آنها معمولی است. فرمان j4 به صورت Tشکل است که می توان تنظیمات مربوط به کروز کنترل و مالتی مدیا را از روی آن انجام داد. صفحه کیلومتر این خودرو به صورت آنالوگ است و بین دو عقربه مربوط به کیلومتر شمار و دور موتور یک صفحه نمایش کوچک قرار دارد که اطلاعاتی نظیر میزان کارکرد خودرو، حالت دنده و … را به ما نشان می دهد.

دسته دنده به صورت مکانیکی بوده و دارای حالت رانندگی اسپرت و حالت رانندگی در شرایط برفی است. در بخش میانی کنسول می توان به سیستم مالتی مدیا لمسی مجهز به سیستم عامل اندروید اشاره کرد که دور آن از پلاستیک پیانویی استفاده شده است. سیستم صوتی جک J4 از ۶ عدد بلندگو تشکیل شده است که کیفیت صدای آنها معمولی است و نمی توان انتظار زیادی از آن ها داشت. در پایین بخش مالتی مدیا کلید های مربوط به سیستم تهویه را مشاهده می کنیم که کیفیت آن ها قابل  قبول است.

کرمان موتور

تست و بررسی جک J4 جدید کرمان موتور

ابتدا باید گفت که جک J4 در نسخه جدید و ارتقا یافته همچنان یک سدان اقتصادی است. این یعنی نباید از J4 توقع عجیبی داشت. اما وقتی بحث از عبارت «اقتصادی» می شود، باید بدانیم که جک J4 در بحث کیفیت مونتاژ، کیفیت متریال کابین و برخی بخش های دیگر جلوتر از سدان های اقتصادی دیگری چون دنا پلاس و تارا قرار می گیرد. ولی از سوی دیگر رقبای این خودرو می توانند امکانات بیشتری را در اختیار رانندگان بگذارد و به خاطر داشتن قابلیت جعبه دنده اتوماتیک AT، در جایگاه محبوبتری نسبت به J4 با جعبه دنده CVT قرار می گیرند.

جک J4 کرمان موتور در بحث کیفیت مونتاژ جایگاه بهتری از رقبا دارد. اما خودرویی بدون ایراد نیست و گاهی دیده می شود که در مونتاژ درِ موتور و چراغ های عقب دقت لازم به کار گرفته نشده است. همچنین کیفیت رنگ اکثر خودروهای مونتاژی به خاطر فرایند رنگ آمیزی، کمتر از محصولات خودروسازان بزرگ است.

کرمان موتور

در بحث امکانات هم باید بگوییم که ویژگی هایی مانند کروز کنترل، سنسور نور، فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی، سامانه کنترل پایداری و… در جک J4 دیده می شود. اما نبود امکانات رقابتی چون سانروف، دوخت چرم فرمان، استارت دکمه ای، زیر آرنجی و دوربین عقب نقدهایی را به J4 وارد می کند.

جک J4 در میان خودروهای با گیربکس CVT، عملکرد قابل قبولی را نشان می دهد و رفتار جعبه دنده این خودرو منطقی است. اما به واسطه اینکه پیشرانه این سدان آنچنان قوی نیست، شاهد توان حرکتی بالایی در این خودرو نیستیم. ولی بدانید که جک جی ۴ در بحث توان حرکتی در جایگاه بهتری نسبت به پژو ۲۰۷i مولتی کالر و تارا اتوماتیک قرار می گیرد. وجود فناوری VVT-i و زنجیر تایم باعث شده است تا پیشرانه این خودرو تا حدی کم مصرف باشد. همچنین باید گفت که این موتور جز کم استهلاک ترین قوای محرکه خودروهای مونتاژی در ایران است و هزینه نگهداری پایینی نسبت به رقبا دارد.

کرمان موتور

در مورد کیفیت سواری J4 باید گفت که کابین این خودرو تا حد قابل قبولی ساکت است. اما به واسطه استفاده از ساختار CVT، در هنگام شتاب گیری و تخت گاز صدای حد بالای پیشرانه در کابین شنیده می شود. سیستم تعلیق J4 را می توان خوب دانست. این خودرو یک سدان با تعلیق به نسبت نرم در بخش جلو است و در بخش عقب آن کمی کوبش در چاله ها احساس می شود. همچنین اضافه شدن سیستم کنترل پایداری الکتریکی سبب شده تا این خودرو در شرایط اضطراری، ایمنی بیشتری را فراهم کند. حرکت های عرضی جک J4 منطقی و قابل پذیرش است و در کل می توان گفت، J4 می تواند برای چهار نفر سواری قابل قبولی را فراهم کند.

کرمان موتور

در بحث فضای کابین J4 باید گفت که کابین این خودرو به نسبت یک سدان B پلاس جادار است. فضای سر و پای سرنشینان مناسب است. اما نبود زیر آرنجی جلو و عقب و عدم امکان تنظیم پشت سری های عقب، ایرادی است که به J4 وارد می شود. فضای صندوق عقب این خودرو نیز برای استفاده های معمولی مناسب است و می تواند بیش از ۵۰۰ لیتر حجم کاربردی را در اختیار سرنشینان قرار دهد.

عملکرد کولر جک J4 خوب است و خنکی خوبی را در کابین ایجاد می کند. اما در برخی موارد فعال بودن کولر در سرعت های پایین، نهایت قدرت سیستم ترمز را می گیرد که به نوعی ایراد به حساب می آید. نرمی فرمان کمکی برقی این خودرو هم خوب و مناسب است. در جک J4 می توان کشش قابل قبولی را در سربالایی ها تجربه کرد و می توان گفت قوای محرکه این سدان مونتاژی از پس جی ۴ بر می آیند.

کرمان موتور

منبع: آخرین خودرو

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی