کد مطلب: 30372

مهران غفوریان | همسر مهران غفوریان | مهران غفوریان و دخترش

مهران غفوریان طلاقش را علنی کرد ؟ | جشن تولد غمناک غفوریان بدون حضور آرزو خانم

عکس جنجالی از تولد مهران غفوریان منتشر شده است که نبودن همسر آقا مهران تو جشن تولد برای مخاطبان سوژه شد و شایعه تلخ جدایی این دو زوج بر سر زبان ها افتاد.

مهران غفوریان طلاقش را علنی کرد ؟ | جشن تولد غمناک غفوریان بدون حضور آرزو خانم

مهران غفوریان در 3 شهریورماه سال 1356 دیده به جهان گشود. مهران غفوریان متولد تهران است و مدرک تحصیلی اش لیسانس نقاشی می باشد.مدتی قبل سفر مهران غفوریان به ترکیه شایعه مهاجرت این بازیگر طناز را بر سر زبان ها انداخت. مهران غفوریان متاهل است و حاصل این وصلت یک دختر زیبا و با نمک است. مهران غفوریان بتازگی در سریال زخم کاری 2 بازی میکند.

عکس جنجالی از تولد مهران غفوریان منتشر شده است که نبودن همسر آقا مهران تو جشن تولد برای مخاطبان سوژه شد و شایعه تلخ جدایی این دو زوج بر سر زبان ها افتاد. این خبر تایید یا تکذیب نمی شود.

زن مهران غفوریان برای آقا تولد گرفت ولی خودش نبود!

این روزا دیگه توی فضای مجازی باب شده که کوچکترین مراسم ها هم الم شنگه ی بزرگ داشته باشن تا یه جورایی لاکچری و شیک به نظر برسن تا بلکه چشم یه عده که مدنظر هست از حدقه بزنه بیرون ولی خب میدونید که این مراسم ها خرج اضافه هستن و فرهنگ نادرستی رو دارن ترویج میدن در حالی که رونالدو و مسی تو ستاره ی فوتبال با ایون همه مال و منال و ثروت برای خودشون و خونواده شون تا بچه هاشون مراسم هایی مثل تولد های ساده میگیرن در حالی که اینجا خیلی از افراد هستن که شاید حتی توی ابتدایی ترین مسائل زندگیشون درمونده باشن ولی باید مراسم های لاکچری بگیرن!

مهران غفوریان

اما خب در مورد بازیگرا موضوع این روزا رفته به سمت ساده زیستی یعنی شما کمتر بازیگری می بینید که یه تولد آنچنانی بگیره تا باهاش پز بده و البته که اگر بگیره هم توی مجازی قرارش نمیده تا یه وقت حرف و حدیثی ایجاد بشه و به یه عکس نهایتا با کیک اکتفا میکنه و تمام حالا به تازگی مهران غفوریان هم تولدش بوده و از این تولد فقط یه عکس ساده منتشر کرده ولی موضوعی که وجود داره این هست که آقای غفوریان در کپشن از همسرش تشکر کرده ولی موضوعی که وجود داره این هست که ایشون با خانومش در این تولد عکس نذاشته و فقط همراه دخترش بوده که خب این موضوع برای خیلی ها عجیب بود.

مهران غفوریان

منبع: شایانیوز

واکنش «مهران غفوریان» به کودک کشی در غزه

مهران غفوریان، بازیگر سینما و تئاتر که این روزها مشغول ایفای نقش در سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان است، با انتشار استوری در اینستاگرامش از کودکان غزه حمایت کرد.

مهران غفوریان

منبع: تابناک

در ادامه بیوگرافی و عکس های او با همسرش را می بینید.

نام :مهران

نام خانوادگی :غفوریان

تاریخ تولد :1353/6/3

محل تولد :تهران

تحصیلات :لیسانس نقاشی

پیشه :بازیگر و کارگردان

تاهل :متاهل

مهران غفوریان

زندگی شخصی و کاری مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.

مهران غفوریان

آغاز بازیگری مهران غفوریان

بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست.

کارگردانی و بازیگری های مهران غفوریان

از سال 1376 بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

شروع بازیگری مهران غفوریان

غفوریان سپس در سال 82 شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.

پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم های سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال 95 در هنگام ساخت سریال همسایه ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

مهران غفوریان

خانواده هنرمند مهران غفوریان

ریشه هنر در خانواده مهران غفوریان از پدر آن ها که خطاط بوده آغاز شده است که علاو بر این هنر ها نقاشی و آواز خوانی را هم داشته اند.

منبع: بازار بورس

 

مهران غفوریان در حال حاضر 49 سال داره، همسرش آرزو کمانی هست و یه دختر به اسم هانا داره. این بازیگر در زمینه های مختلف فعالیت کرده مثل کارگردانی و فیلمنامه نویسی و فارغ التحصیل رشته ی نقاشی هست. هنر توی خونواده ی غفوریان ارثی هست چرا که پدر ایشون خطاط و آواز خوان بوده. آقای غفوریان تنها یه برادر داره که پنج سال ازش بزرگتره و در زمینه ی موسیقی فعالیت میکنه. این بازیگر در سال 93 خبر نامزدیش رو رسمی کرد و جالبه که در باب آشنایی با خانومش توی دورهمی خاطره ی بامزه ای تعریف کرده بود 

وقتی زن مهران غفوریان بازیگرای خوشتیپ رو میذاره جیب بغلش

استایل هر کسی اولین چیزی هست درباره ی اون فرد میبینیم و نظرمون نسبت بهش جلب میشه مثلا شما تصور کنید که توی خیابون دارید راه میرید و یه نفر تو عابر پیاده هست که لباس هایی به رنگ های مختلف مثل نارنجی، سبز، آبی و… پوشیده به نظرتون در این لحظه توجه شما به سمت اون فرد جلب نمیشه که نگاهش کنید؟ مسلما نه تنها شما بلکه خیلی های دیگه این فرد رو نگاه کنن بدون این که براشون مهم باشه که کی هست ولی خب در رابطه با استایل بازیگرها این موضوع متفاوته چرا که استایل اون ها دقیقا با این موضوع که کی هستن در ارتباطه!

یعنی شما انتظار ندارید که ی بازیگر لباس های بی کیفیت و به قولی شنبه یکشنبه ای تنش کنه و با این استایل ظاهر بشه در عوض دوست دارید که بازیگر محبوبتون خوشتیپ و شیک دیده بشه حالا به تازگی یه خبری در این زمینه توی مجازی سر و صدا کرده حالا داستان چیه؟ داستان از این قراره که این اواخر اکران فصل دوم زخم کاری با بازیگراش انجام شد که خب مهران غفوریان هم همراه با خانومش در این مراسم حضور داشت که در خصوص تیپ خانومش خیلی ها معتقد بودن که ایشون از بازیگرهای زن این سریال خیلی خوشتیپ تر ظاهر شده در حالی که خودش بازیگر نیست!

مهران غفوریان

منبع: شایانیوز

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی