کد مطلب: 30326

کرمان موتور | سایت فروش کرمان موتور | ثبت نام کرمان موتور

آغاز حراج ویژه کرمان موتور؛ اقساطی و فقط با 400 میلیون | با ماهی 8 میلیون و بدون ضامن جک بخرید

کرمان موتور بزرگترین حراجی اقساطی خود را با شرایط استثنایی و بدون قرعه کشی آغاز کرد.

آغاز حراج ویژه کرمان موتور؛ اقساطی و فقط با 400 میلیون | با ماهی 8 میلیون و بدون ضامن جک بخرید

محصولات کرمان موتور متقاضیان زیادی دارد. قیمت جدید محصولات کرمان موتور مشخص شد. کرمان موتور دور جدید فروش نقد و اقساطی ویژه آبان 1402 گذاشته است. فروش فوری اقساطی کرمان موتور با شرایط عالی و بدون بهره و پیش پرداخت کم می باشد. در خبر زیر شرایط ثبت نام در طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور رو با هم می خوانیم.

ثبت نام جک S3 کرمان موتور با اقساط 30 ماهه

شرکت خودروسازی کرمان موتور شرایط فروش اقساطی جک S3 را با شرایط ویژه آغاز نمود.

جزئیات و شرایط اقساط:

کرمان موتور

یکی دو سالی است که پیش فروش اینترنتی خودرو به اصلی‌ترین روش فروش خودروسازان بزرگ ایران، یعنی ایران خودرو و سایپا تبدیل شده است و این شرکت‌ها خودروهای پرتیراژ خود را از این طریق و با شرایط خاصی به دست خریداران و متقاضیان می‌رسانند.

آخرین قیمت محصولات کرمان موتور (آبان)

اما پیش فروش فقط مختص ایران خودرو و سایپا نیست و دیگر خودروسازان داخلی هم از این روش برای عرضه محصولات خود بهره می‌برند. یکی از این شرکت‌ها کرمان موتور است که خودروهای مونتاژی چینی مثل جک S5، جک S3 و جک J4 را با این روش به بازار داخلی عرضه می‌کند.

شرکت کرمان موتور قیمت محصولات خود، ویژه آبان‌ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

نوع خودرو     قیمت خودرو (تومان)

KMC K7     ۱.۶۰۲.۰۰۰.۰۰۰

KMC J7     ۱.۲۸۰.۰۰۰.۰۰۰

KMC T8     ۱.۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰

جک S5     ۱.۲۴۶.۰۰۰.۰۰۰

جک S3     ۹۱۰.۰۰۰.۰۰۰

جک J4     ۷۶۵.۰۰۰.۰۰۰

داخل جک S3 کرمان موتور

بسیاری افراد اعتقاد دارند که ظاهر بیرونی ماشین برای دیگران است و در نتیجه باید به دیزاین داخلی که بصورت مداوم در دایره دید خودمان قرار می‌گیرد اهمیت بیشتری بدهیم. جک S3 دقیقاً برای همین ذهنیت ساخته شده. این محصول شاید در طراحی بیرونی ضعف‌هایی داشته باشد اما در داخل کابین به ترکیبی زیبا و هماهنگ دست یافته که همه جوره شما را راضی نگاه خواهد داشت. اندک مشکلات کیفی قابل مشاهده هم برای این رنج قیمتی کاملاً طبیعی به نظر می‍‌رسد و نمی‌توان ایراد چندانی به نماینده اقتصادی جک وارد نمود. داشبورد حجیم، نشانگرهای اسپرت پشت‎‌آمپر، دریچه‌های خوش استایل تهویه و امکانات قابل قبولی که در قسمت‌های مختلف به چشم می‌آیند از جمله نکاتی هستند که به افزایش جذابیت‌های کابین S3 یاری رسانده‌اند و ارگونومی مطلوب، این مزیت‌ها را تکمیل نموده است.

کرمان موتور

البته ارتفاع سقف در قسمت عقب برای افرادی با قد بلندتر از 180 سانتی‌متر ایده‌آل نیست و عرض کم صندلی در این بخش نیز، فضا را برای سه سرنشین بزرگسال مقداری تنگ نموده اما با در نظر داشتن رقبایی مثل چانگان CS35 میتوان اوضاع S3 را مناسب و فضای کابین را جادار و خانوادگی توصیف نمود. صندوق عقب نیز محفظه مناسبی در اختیار قرار می‌دهد که به نسبت انتظاری که از یک کراس‌اوور کامپکت می‌رود انصافاً راضی‌کننده است.

طراحی جک S3 کرمان موتور

جک S3 از قطعات زیبایی ساخته شده که هر کدام از آنها به تنهایی طراحی جذابی دارند، اما متاسفانه عدم رعایت تناسب میان بخش‌های مختلف، بخش اعظم زحمات طراحان را هدر داده و محصول نهایی از بسیاری زوایا ناهماهنگ از کار درآمده است. مثلاً جلوپنجره بیش از حد بزرگ و رینگ‌ها زیادی کوچک در نظر گرفته شده‌اند و کاپوت بسیار کوتاه ماشین نیز هیچ سنخیتی با شیشه بلند و حالت خاص ستون A ندارد. محل نصب آینه‌های جانبی هم چندان مناسب به نظر نمی‌رسد و عدم توازن میان عرض و ارتفاع خودرو، هارمونی کلی را خدشه‌دار نموده است.

کرمان موتور

با این حال نباید از یاد برد که خودروهای بی‌نهایت ساده با طراحی کاملاً اقتصادی نظیر رنو ساندرو استپ‌وی در این رنج قیمتی حاضر هستند که هرچند از نظر هماهنگی شرایط به مراتب بهتری از نماینده جک دارند اما از نظر خصلت‌های لوکس و جاذبه‌های جوان‌پسندانه در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرند و اینجاست که محصول چینی با زرق و برق‌های بیشتر و اِلمان‌های اسپرت و آفرودی قادر است نظرات بسیاری را به خود جلب نماید. ضمناً استقبال گسترده از این محصول نشان میدهد که حداقل در بازار محدود داخلی، اکثریت افراد نکات مثبت ظاهر S3 را پررنگ‌تر از نکات منفی مورد اشاره دانسته‌اند.

مشخصات جک S3 کرمان موتور

زیر کاپوت جک S3 یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ تنفس‌طبیعی به حجم 1590 سی‌سی قرار گرفته که از سیستم VVT نیز بهره می‌برد و قادر است در بهترین حالت 107 اسب‌بخار قدرت (دور موتور 6000) و 155 نیوتن‌متر گشتاور (دور موتور 3500 الی 4500) تولید نماید که این اعداد و ارقام برای وزن حدود 1250 کیلوگرمی ماشین تقریباً کافی به نظر می‌رسند. البته استفاده از گیربکس اقتصادی CVT و تاخیرهای اولیه معمول در این نوع جعبه‌دنده باعث شده که جک S3 شتاب اولیه ایده‌آلی نداشته باشد اما در ادامه و دور گرفتن موتور شاهد بهبود اوضاع هستیم. در واقع برای استفاده‌های معمول، میزان قدرت و کشش کافی است و شتاب ثانویه قابل‌قبول ماشین باعث شده حتی برای سبقت‌گیری‌های جاده‌ای هم با مشکل خاصی روبرو نشویم. البته در هنگام شتاب‌گیری صدای نسبتاً زیادی به داخل کابین نفوذ می‌کند که بخشی از آن به عملکرد خاص گیربکس CVT و بالا نگاه داشتن مداوم دور موتور مربوط می‌شود. مصرف سوخت نیز در شرایط ترکیبی در حوالی عدد 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر می‌چرخد که این عدد بسته به سبک رانندگی می‌تواند متفاوت باشد.

کرمان موتور

موتور جک S3 کرمان موتور

در خصوص سیستم تعلیق باید گفت که جک S3 در قسمت جلو از نوع رایج مک‌فرسون و در بخش عقبی میل پیچشی نیمه‌مستقل استفاده نموده که این مجموعه از نظر نرمی شرایط خوبی برای ماشین مهیا ساخته است و به غیر از کوبش‌های اندک قسمت عقبی در اکثر مواقع شما را راضی نگاه خواهد داشت. البته در پیچ‌های تند و تیز شاهد مقداری کم‌فرمانی و حرکات الاکلنگی هستیم که نشان از خصلت‌های خانوادگی (و نه اسپرت) نماینده جک دارد اما وجود ترمزهای چهارچرخ دیسکی نسبتاً قدرتمند و سیستم‌های کمکی پایداری الکترونیکی مقداری از اعتماد به نفس از دست رفته را به راننده باز خواهند گرداند. ضمناً بد نیست اشاره کنیم که فرمان برقی S3 عملکرد بسیار نرم و روانی دارد که برای رانندگی شهری عالی است اما متاسفانه در سرعت‌های بالاتر اطلاعات چندان دقیقی از مسیر به دستان راننده منتقل نمی‌کند.

امکانات و تجهیزات جک S3 کرمان موتور

جک S3 از آپشن‌های رفاهی و ایمنی متنوعی نظیر: فرمان برقی مجهز به کلیدهای کنترلی، کامپیوتر سفری، روکش‌های چرمی، سان‌روف برقی، کروزکنترل، تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر 7 اینچی لمسی مرکزی، بلوتوث، سنسور و دوربین دنده عقب، چراغ‌های اصلی مجهز به سنسور نور و سیستم مشایعت، چراغ‌های روشنایی در روز، مه‌شکن‌های جلو و عقب، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، ایربگ راننده و سرنشین کناری، سیستم‌های کمکی ترمز و پایداری شامل ABS, EBD, ESC, HBA، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC و کنترل فشار باد تایرها TPMS بهره می‌برد که در مجموع راضی‌کننده است. در خصوص ایمنی هم باید گفت که این محصول موفق شده هر 5 ستاره موسسه CNCAP چین را بدست آورد اما نکته اینجاست که در کشور ما ایربگ‌های جانبی از روی S3 حذف شده‌اند و همین مورد می‌تواند اعتبار این 5 ستاره را مقداری خدشه‌دار نماید.

کرمان موتور

مشخصات فنی جک S3 کرمان موتور

نام خودرو

جک S3

کشور سازنده

پرچم کشور

چین

سال (طراحی)

2014

موتور

4 سیلندر 16 سوپاپه

حجم موتور

کرمان موتور

1590 سی سی

تنفس موتور

تنفس طبیعی

انتقال نیرو

دیفرانسیل جلو

حداکثر قدرت

107 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور

155 نیوتن متر در 3500 دور در دقیقه

جعبه دنده

CVT

شتاب 0 تا 100

-

حداکثر سرعت

کرمان موتور

175 کیلومتر در ساعت

وزن

1250 کیلوگرم

اندازه (میلیمتر)

4325 طول - 1765 عرض - 1660 ارتفاع

فاصله بین دو محور

2560 میلیمتر

کرمان موتور

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی