کد مطلب: 30263

مهدی پاکدل | مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور | مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

همسر مهدی پاکدل راهی بیمارستان شد | حال رعنا آزادی ور وخیم شد

فیلمی ناراحت کننده از بد شدن حال همسر مهدی پاکدل منتشر شده است که هواداران این خانواده هنری را بشدت نگران کرد.

همسر مهدی پاکدل راهی بیمارستان شد | حال رعنا آزادی ور وخیم شد

مهدی پاکدل بازیگر پرحاشیه تلویزیون و سینما است. مهدی پاکدل از بازیگران جذاب ایرانی است که در کنار بازیگری، به فعالیت های مدلینگ و عکاسی نیز می پردازد. همسر سابق مهدی پاکدل بهنوش طباطبایی (بازیگر سینما و تلوزیون) بود. همسر فعلی مهدی پاکدل که به تازگی با هم ازدواج کردند، رعنا آزادی ور (بازیگر) است. در ادامه فیلم دور دور مهدی پاکدل و همسرش را مشاهده میکنید.

حال همسر مهدی پاکدل وخیم شد

فیلمی ناراحت کننده از بد شدن حال همسر مهدی پاکدل منتشر شده است که هواداران این خانواده هنری را بشدت نگران کرد. البته این فیلم متعلق به فیلمی هست که خانم رعنا آزادی ور در آن به ایفای نقش پرداخته است.

زندگی شخصی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 10 تیر 1359 در اصفهان و خانواده ای هنرمند متولد شد. او دانشجوی انصرافی رشته گرافیگ دانشگاه آزاد تهران است و بعد از ورود به عرصا بازیگری، در زمینه عکاسی و مدلینگ نیز فعالیت می کند.

مهدی پاکدل دو برادر به نام های حسین و مسعود دارد. حسین برادر ارشد او نویسنده، بازیگر، مجری و کارگردان است و مسعود عکاس و برنامه ساز می باشد. عاطفه رضوی همسر حسین پاکدل نیز از بازیگران مطرح کشورمان است.

در ادامه بیوگرافی مهدی پاکدل آمده است قد او 180 سانتی متر است.

در بیوگرافی مهدی پاکدل میخوانیم : در محله امامزاده زید اصفهان که حالا به هشت بهشت معروف است متولد شد. تا 17 سالگی در اصفهان زندگی می کرد و برای ادامه فعالیت در هنر به تهران عزیمت کرد. در حالی که در دانشگاه آزاد اسلامی هنرهای گرافیکی می خواند ، چند پوستر تئاتر طراحی کرد و بعداً استودیوی گرافیک خود را برای گسترش حوزه کاری اش تاسیس کرد.

در بیوگرافی مهدی پاکدل درباره ی خانواده اش آمده است : برادر بزرگ او حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی است. عاطفه رضوی همسر برادر مهدی پاکدل است که او نیز بازیگر معروف سینما و تلویزیون است. مسعود برادرش دیگرش هم عکاس است

جوانی مهدی پاکدل و مادرش

در بیوگرافی مهدی پاکدل درباره ی ازدواج او میخوانیم :مهدی پاکدل 13 اسفند 1389 در 30 سالگی با بهنوش طباطبایی 29 ساله ازدواج کرد ، آشنایی آنها از فیلم مصائب دوشیزه در سال 1385 شروع شده بود.خودش می گوید که عاشق خنده های او شد.

در نهایت مهدی پاکدل و همسرش بعد از 5 سال زندگی مشترک خبر طلاق خود را در اسفند 1394 رسانه ای کردند و در حال حاضر هر دو آنها مجرد هستند

خبر جدا شدن آنها در آن دوره ابتدا از صفحاتشان در شبکه‌های اجتماعی شروع شد. صفحه شخصی مهدی پاکدل داینستاگرام هک شد و همه عکس‌های دونفره اش پاک شد (البته ایشان بعد از مدتی مالکیت صفحه اش را پس گرفته بود، ولی همچنان خبری از عکس‌های خانوادگی‌اش نبود) از طرفی هم بهنوش طباطبایی در اقدامی ، همه عکس‌های دو نفره اش با همسرش مهدی پاکدل را از صفحه‌ اینستاگرامش پاک کرد. همچنین مدتی بعد بهنوش طباطبایی در افتتاحیه فیلم سیانور بدون حلقه ازدواج دیده شد.

در نهایت فریبا نادری در یکی از مصاحبه هایش خبر جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی را تایید کرد و بعد ها بهنوش طباطبایی در یکی از مصاحبه هایش دلیل کم کاری خود در سینما و تلویزیون را به علت جدایی از همسر سابقش مهدی پاکدل بیان کرد. اما هیچ وقت این خبر از طرف مهدی پاکدل رسما منتشر نشد.

مهدی پاکدل همسر رعنا آزادی‌ور پس از جدا شدن از همسر اولش، بهنوش طباطبائی، با او ازدواج کرد. آقای پاکدل متولد ۱۰ تیر ۱۳۵۹ است و از بازیگران سینما و تلویزیون ایرانی است که نقش‌آفرینی‌های او را در بسیاری از فیلم‌ها و آثار تلویزیونی دیده‌ایم. اخیراً نیز شایعاتی درباره طلاق و بارداری رعنا آزادی‌ور منتشر شده است که بی‌اساس هستند. برخی گمان می‌کردند که این بازیگر هنگامی که در جشن حافظ حضور پیدا کرده، حلقه به دست نداشته و از همسرش نیز در هنگام دریافت جایزه تشکر نکرده است. آن‌ها احتمال طلاق این زوج را می‌دادند که خبر تایید نشد.

علایق مهدی پاکدل

مهدی پاکدل سابقه طراحی و اجرای ده ها پوستر تئاتر را دارد، او از سال 1378 تا 1381 کار تدوین انجام داده و به عنوان گرافیست از سال 1381 تا 1383 مشغول به کار بوده است.

این هنرمند به رشته عکاسی نیز علاقه داشته و یک نمایشگاه انفرادی از تصاویر خود و یک نمایشگاه مشترک با هنرمندان دیگر برپا کرد.

مهدی پاکدل از جمله بازیگرانی است که به کارهای تبلیغاتی علاقه داشته و مدتها به عنوان مدلینگ فعالیت می کرد. او علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم به نام «در انعکاس کوچه‌های خیس» منتشر کرده‌است.

ازدواج مهدی پاکدل

مهدی پاکدل تاکنون دوبار ازدواج کرده است. همسر اول او بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون بود که به واسطه بازی در فیلم مصائب دوشیزه با یکدیگر آشنا شده و در اسفند 1389 ازدواج کردند. اما زندگی مشترک آنها در سال 1395 به جدایی انجامید.

تجربه های مشترک مهدی پاکدل و همسرش رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور و همسرش مهدی پاکدل پیش از ازدواج بارها در فیلم های سینمایی تجربه همکاری داشته اند که می توان فیلم «آمین»،«لحظه ای و دیگر هیچ»، «چهارراه استانبول»، «محمد رسول الله» و موزیک ویدئویی از همایون شجریان اشاره کرد.

سریال «جیران» جدیدترین همکاری این زوج هنری در نمایش خانگی است که پس از اعلام رسمی خبر ازدواج در آن نقش آفرینی کرده اند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی