کد مطلب: 30179

امیر مقاره | امیر مقاره و رهام هادیان | امیر مقاره چشم

عکس دیده نشده از امیر مقاره و همسرش | لمینیت دندان خانوم امیر مقاره چه برقی میزنه !!

عکس جدیدی از امیر مقاره در کنار خانومی باکلاس و شیک پوش در فضای مجازی منتشر شده است که شابعه ازدواج این خواننده و بازیگر خوش سیمای کشور را بر سر زبان ها انداخته است.

عکس دیده نشده از امیر مقاره و همسرش | لمینیت دندان خانوم امیر مقاره چه برقی میزنه !!

خبرنگار الماس حیدری: امیر مقاره در سال 1374 دیده به جهان گشود. امیر مقاره خواننده مشهور و خوش صدای کشورمان همچنان مجرد است. امیر مقاره گذشته سختی داشته است و از پیک موتوری به اوج شهرت رسیده است.امیر مقاره عاشق دختردار شدن است و گفته تنها دختری که جلوی پایش زانو خواهد زد دخترش است.عکس های جدید و حواشی جنجالی امیر مقاره را با هم در سایت دیجی سرگرمی می بینیم.

عکس جدیدی از امیر مقاره در کنار خانومی باکلاس و شیک پوش در فضای مجازی منتشر شده است که شابعه ازدواج این خواننده و بازیگر خوش سیمای کشور را بر سر زبان ها انداخته است. سایت دیجی سرگرمی این خبر را تکذیب می کند.

امیر مقاره

فیلم های باحال امیر مقاره

امیر مقاره (ماکان بند) در یکی از مصاحبه هایش گفت: مادرم بسیار مذهبی است، به حدی که تا به حال آهنگ هایم را گوش نداده است و به کنسرت هایم نیز نیامده است. حتی اگر در تلویزیون آهنگی بخوانم صدای آن را می بندد و فقط به تصویرم تا زمان تمام شدن آهنگ گوش می دهد.

"ماکان بند" نام گروه موسیقی ایرانی است که امیر مقاره و رهام هادیان این گروه را تشکیل داده اند و از خوانندگان با استعداد و خوش صدای پاپ محسوب می شوند.

به گزارش«شایانیوز» ماکان بند از خوانندگان پر طرفدار ایرانی هستند که پس از انتشار آهنگ «هر بار این درو» به شهرت رسیدند. ناگفته نماند امیر مقاره خود نیز در زمینه مدلینگ هم فعالیت دارد. اما از آن جایی که اکثر هنرمندان تنوع طلب هستند و دوست دارند متفاوت و هنری باشند آقا رهام هم از این قافله عقب نمانده و بیشتر مواقع موهای خود را بلند نگه میداشت.

به تازگی ماکان بند در اکران مردمی سریال جزیره با ظاهری جذاب آمدند که موهای بلوند شده آقا رهام همه را متعجب کرد. یکسری این تغییر را جدید و خفن دانستند یکسری از کاربران هم لوس خطابش کردند.

البته یکی از کاربران هم نوشت: اون دختره کیه کت شلوار پوشیده!

ماکان بند دو جوان دهه هفتادی هستند که هواداران به خصوص دختر زیادی دارند و در این اکران همچون هواداران رضا گلزار زیاد بودند.

برخی کاربران این نظر را داشتند که رهام و امیر قصد داشتند تا کمی شبیه به کامران و هومن خوانندگان ایرانی در خارج از کشور شوند اما با کمی تغییر!

امیر مقاره / معنی ماکان چیست؟ 

نام «ماکان» ریشه فارسی و دیلمی دارد، نام یکی از پسران کاک از حاکمان مازندران در سده چهارم و به معنی شجاعت است.

این گروه از معدود گروه‌های هستند که در مدت زمان کمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اخذ مجوز رسمی کردند. ماکان بند طی یک سال مشهور شدند و کنسرت‌هایشان با استقبال مخاطبان روبرو شد. ناگفته نماند پیج اینستاگرامی ماکان بند بیش از 870 هزار فالوور دارد و دارای تیک آبی از سوی این سرویس نیز هستند.

امیر زاده ۳ دی سال ۱۳۷۴ و رهام زادهٔ ۷ مرداد ۱۳۷۰ می‌باشد. این گروه در برنامه دورهمی در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ حضور پیدا کردند.

امیر مقاره

بیوگرافی امیر مقاره

امیر مقاره متولد 3 دی ماه 1374 در تهران میباشد. او از دوران نوجوانی به سرودن شعر پرداخته و فعالیت هایش را از سال 1393 به صورت حرفه ای و مستقلا آغاز 3 شده است.

آغاز فعالیت از رادیو جوان

امیر مقاره کارهایش برای اولین بار از سایت های ممنوع الکار شروع شد مثل رادیو جوان و سبب ممنوع الکاری وی نشد. امیر علاوه به خوانندگی در حوزه ی مدلینگ نیز فعالیت دارد و چند شرکت داخلی و خارجی با او همکاری دارند.

ازدواج و همسر امیر مقاره!

امیر تاکنون ازدواج نکرده و میگوید من در زندگی فقط به دنبال یک دختر هستم آن هم دخترم است و فقط جلوی یک دختر زانو میزنم و باز هم آن دخترم میباشد و حتی امیر از الان برای دخترش هم اسم انتخاب کرده و میگوید در آینده اسم دخترم را عسل می گذارم

امیر مقاره

همسر امیر مقاره فعلا هیچ دختری نیست و او می گوید تا زمانی که نتوانم گروه را به موقعیت مالی عالی برسانم قصد ازدواج کردن ندارم. لازم به ذکر است که درآمد فعلی وی بسیار زیاد است ولی هنوز قصد زن گرفتن ندارد. او قصد دارد وقتی که زن گرفت و دخترش به دنیا آمد نام دخترش عسل بگذارد. امیر علاوه به خوانندگی در حوضه ی مدلینگ نیز فعالیت دارد و چند شرکت داخلی و خارجی با او همکاری دارند.

شهرت امیر مقاره ماکان بند

امیر مقاره از دوران نوجوانی به سرودن شعر علاقه زیادی داشته است و تاکنون اشعار بسیار زیبای را سروده است. همچنین از سال 93 به طور رسمی کار خود را در گروه ماکان بند آغاز کرد و در کنار بهترین دوست و همکارش رهام هادیان توانست به اوج شهرت برسد.

از نوشتن تا گیتار

از نوجوانی بصورت جدی با نوشتن شعر فعالیت اش را شروع کرد تا اینکه بصورت کاملا خود آموز مشغول یادگیری نواختن ساز «گیتار» شد

امیر مقاره

در ادامه برای خوانندگی دوره های سلفژ را گذراند اما هیچگاه به چشم یک شغل به موسیقی امیدی نداشت

از پیک موتوری تا محسن چاوشی

در کنار ساز زدن و خواندن برای امرار معاش بعنوان پیک موتوری کار می کند تا اینکه بعد از مدتی تصمیم گرفت کارش را رها کند و بصورت حرفه ای وارد خوانندگی شود

می گوید بعد از شنیدن صدای «محسن چاوشی» تصمیم گرفتم خواننده شوم چون حس خواندن ایشان به روحیه و زندگیم خیلی نزدیک بود

حرفه ای با موسیقی

در سال ۱۳۹۳ که ۱۹ ساله بودن اولین آهنگ خود را خواندن و با کمک دوستان اش پخش کرد و حتی آهنگ خود را برای انتشار به سایت رادیو جوان هم فرستاد

با اینکه آهنگ اولش در رادیو جوان منتشر شد اما در ادماه با مشکل ممنوع الکاری مواجه نشد

امیر مقاره

امیر مقاره و تجربه مدلینگ

بخاطر چهره جذاب خود زمانی که خواننده مطرحی نوبد مدتی بعنوان فتو مدل جلوی دوربین عکاسی رفت و با چند برند ایرانی هم همکاری داشت

ازدواج امیر مقاره

امیر مقاره هنوز ازدواج نکرده و مجرد است اما می گوید اگر تو زندگی قرار است دنبال دختری بیفتم آن دختر فقط دخترم است که دارد راه رفتن یاد می گیرد

و تنها برای یک دختر زانو میزنم و آن هم دخترم است که هنوز یاد نگرفته بند کفشاشو ببنده

امیر مقاره

مادر امیر مقاره

مادر امیر مقاره ملیحه قاضی نام دارد که به گفته امیر به قدری مذهبی است که تا به حال آهنگ های پسرش را گوش نداده و به کنسرت امیر مقاره هم نرفته است؛ حتی اگر صدای او از تلویزیون پخش شود تا زمان اتمام آهنگ صدای تلویزیون را می بندد!

پدر امیر مقاره

پدر امیره مقاره فرهاد مقاره نام دارد که تراشکار است. امیر در 9 سالگی یک چتر از او می خواست که در آن زمان پدرش گفت پول خرید آن را ندارد؛ سپس امیر مقاره جلوی همکاران پدرش به او گفت: تو پدر من نیستی. چند سال بعد پدر این خواننده مشهور جوان به او گفت: تو در کودکی به من افتخار نکردی اما من الان به تو افتخار می کنم. پس از این اتفاق امیر مقاره بیش از پیش قدر پدر و مادرش را دانست و همه جا با افتخار می گوید که هرچه دارد از پدرش است.

فیلم لو رفته از امیر مقاره

در روزهای اول شهرت انتشار یک فیلم با عنوان امیر و دوست دخترش در ماشین او را دچاره حاشیه کوتاه مدت کرد اما خیلی زود این مسئله به فراموشی سپرده شد

امیر مقاره

ماجرای ناراحتی پدر امیر مقاره

به همن سن و سالان خودم توصیه می کنم که هیچ وقت به پدر و مادرشان برای ناتوانی در تهیه وسیله ای توهین کنند

من در ۹ سالگی یک «چتر» از پدرم می خواستم که آن زمان گفت پول برای خرید آن چتر را ندارم و متاسفانه جلوی همکارانش به او گفتم تو پدر من نیستی

چند سال بعد پدرم به من گفت که تو در کودکی به من افتخار نکردی اما من الان به تو افتخار می کنم ، من از همینجا به پدرم می گویم که هر چه دارم از تو دارم

امیر مقاره

همسر امیر مقاره

امیر مقاره تا این لحظه ازدواج نکرده و مجرد است. او در زندگی تنها به دنبال یک دختر است و او هم دخترش است و گفته است که فقط جلوی یک دختر زانو می زند و باز هم آن دخترش است جالب است که امیر از حالا برای دخترش اسم هم انتخاب کرده و اسم دخترش را در آینده عسل می گذارد.

همسر امیر مقاره در حال حاضر هیچ دختری نیست. امیر مقاره تا زمانی که نتواند گروه ماکان باند را به موقعیت مالی عالی برساند قصد ازدواج ندارد. البته درآمد فعلی این خواننده پاپ بسیار زیاد است ولی فعلا قصد زن گرفتن را ندارد. او قصد دارد وقتی که زن گرفت و دخترش به دنیا آمد نام دخترش عسل بگذارد.

آنچه دیگران میخوانند
  • یارو ارسالی در

    چرا انقد شرو ور میگین آقای مقاره مجرده واین رو هم همه جا گفته.وهیچ رابطه ای هم با خانم مختاری نداره فقط سر فیلم جزیره باهم کار کردن و رابطه ای هم ندارن.ومثل دوتا دوستن دو تا رفیقن لطفا انقد این هنرمندارو قضاوت نکنین

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی