کد مطلب: 29932

پیش فروش ایران خودرو | ورود به سایت ایران خودرو | سامانه ثبت نام ایران خودرو

پیش فروش ایران خودرو از دم قسط برای متقاضیان در روز سه شنبه | خبر خوش برای مردم

شرایط فروش اقساطی پیکاپ فوتون دیزل در مهرماه 1402 اعلام شد. پیش فروش ایران خودرو دیزل پیکاپ فوتون تونلند دیزلی را به‌شکل اقساطی به مشتریان عرضه می‌کند.

پیش فروش ایران خودرو از دم قسط برای متقاضیان در روز سه شنبه | خبر خوش برای مردم

پیش فروش ایران خودرو از امروز آغاز شد. پیش فروش ایران خودرو هر ساله انجام می‌شود و متقاضیان این طرح سود خوبی پس از فروش خودروها بدست می آورند. پیش فروش ایران خودرو با هدف کنترل اختلاف قیمت خودرو از درب کارخانه تا بازار انجام می گیرد. پیش فروش ایران خودرو به این به شرکت‌ این امکان را می‌دهد تا پیشاپیش درآمدزایی کنند و تولید خودرو را برنامه‌ریزی کنند. جزئیات کامل نحوه ثبت نام در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو را در ادامه با هم می خوانیم.

شرایط فروش اقساطی پیکاپ فوتون دیزل در مهرماه 1402 اعلام شد. ایران خودرو دیزل پیکاپ فوتون تونلند دیزلی را به‌شکل اقساطی به مشتریان عرضه می‌کند.

شرکت ایران خودرو دیزل قصد دارد از روز چهارشنبه 26 مهر 1402 پیکاپ فوتون تونلند دیزلی را به‌شکل اقساطی به مشتریان عرضه کند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش این محصول ایران خودرو دیزل آشنا خواهیم شد.ر

پیش فروش ایران خودرو

شرکت ایران خودرو دیزل در این طرح قصد دارد وانت پیکاپ فوتون تونلند دیزلی یورو 5 را از طریق سایت خود به‌شکل اینترنتی با قیمت قطعی فروش 1 میلیارد و 540 میلیون و 659 هزار تومان به مشتریان عرضه کند. در این طرح مشتریان می‌توانند این خودرو را با 6 روش اقساطی و با تسهیلات یک ساله، دو ساله و سه ساله خریداری کنند.

این خودرو در رنگ‌های سفید و مشکی به مشتریان عرضه می‌شوند. همچنین در این طرح بسته به روش فروش نیز موعد تحویل این خودرو در هفته آخر آذر یا هفته آخر دی 1402 خواهد بود.

جدیدترین فروش فوق العاده ایران خودرو 1402 مربوط به وانت آریسان است. این خودرو به قیمت کارخانه ایران خودرو به فروش گذاشته است. متقاضیان شرکت در فروش اقساطی ایران خودرو می‌توانند ۲۳۶ میلیون را  نقدی پرداخت کنند و سه فقره چک برای تاریخ اردیبهشت و آبان ۱۴۰۳ و اردیبهشت ۱۴۰۴ به ضمانت بگذارند. موعد تحویل ایران خودرو برای وانت آریسان نیز ۲۰ روزه است.

 

متقاضی با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و انتخاب خودرو نسبت به ثبت نام اقدام می‌کند. در صورتی که فرد متقاضی قبلا در سامانه فوق حساب کاربری نداشته باشد، به مرحله ثبت اطلاعات هویتی هدایت شده و میتواند نسبت به ایجاد / ویرایش حساب کاربری، اقدام کند.

متقاضی ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو مهر 1402 جهت واریز مبلغ پیش پرداخت اولیه خودروی انتخابی، به درگاه پرداخت اینترنتی، هدایت شده و اقدام به واریز وجه ودیعه اولیه می‌کند.

 

متقاضی باید پس از مرحله واریز ودیعه نقدی و تخصیص ردیف قرارداد، نسبت به انتخاب؛ کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کدپستی)، رنگ خودرو و شرکت بیمه گراز طریق حساب کاربر در سامانه فروش یا میز خدمت مشتریان به آدرس ir.ikco.customer ، اقدام کند.

 متقاضی با مراجعه به نمایندگی انتخابی، نسبت به انعقاد قرارداد فروش اقساطی، ارائه چک‌ها و تکمیل مدارک مربوطه، اقدام می‌کند.

 

آخرین مهلت ثبت نام پیش فروش ایران خودرو 

ثبت نام وانت آریسان ۱۴۰۲ تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

شرایط مهم پیش فروش ایران خودرو 

سند خودرو واگذار شده از طریق این بخشنامه تا زمان تسویه چک‌های اقساط، در رهن شرکت ایران خودرو است. فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چک ، امکانپذیر خواهد بود، لذا مشتری پس از پرداخت مانده اصل اقساط و سایر دیون متعلقه می‌تواند نسبت به تسویه زودتر از موعد اقدام نماید. 

در این روش ثبت نام وانت آریسان 1402 صرفا چک‌های صیادی ( بنفش رنگ ) دارای کد صیادی ۱۶رقمی که عبارت : " کارسازی این چک منوط به ثبت صدور، دریافت و انتقال آن در سامانه صیاد است." درج شده است، مورد پذیرش هستند. چک‌هایی قابل پذیرش هستند که صرفًا دارای وضعیت سفید اعتباری باشند. سایر وضعیت‌ها از قبیل: زرد، نارنجی، قهوه‌ای و قرمز مورد پذیرش نخواهند بود.

 

حداکثر مهلت تکمیل و ارائه مدارک و چک‌های اقساط به نمایندگی از زمان واریز ودیعه ۱۰ روز خواهد بود.

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد. 

متقاضی باید در هنگام واریز وجه ایران خودرو، از کارت‌های بانکی متعلق به نام خود استفاده کند. صحت کلیه اطلاعات درج شده ً خصوصا کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی است.

 

لینک سایت ثبت نام پیش فروش ایران خودرو 

پیش فروش ایران خودرو

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. سایت ثبت نام آریسان، پژو پارس و تارا نشانی اینترنتی ذکر شده است.

 جدیدترین دور ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲ با عرضه خودروهای پژو پارس، آریسان و تارا اتوماتیک آغاز شده است. در ادامه شرایط پیش فروش ایران خودرو در مهرماه را بخوانید.

متقاضیان ثبت نام ایران خودرو در مهرماه ۱۴۰۲ می‌توانند وانت آریسان دوگانه سوز را به صور اقساطی خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو ۲۰ روزه اعلام شده است. همچنین ثبت نام پژو پارس  با موتور XU۷YP نیز با موعد ۳ ماهه هنوز ادامه دارد. ایران خودرو اطلاعیه ثبت نام تارا ۱۴۰۲ را نیز به تازگی اعلام کرده است. در ادامه جزییات شرایط هرکدام توضیح داده شده است.

متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها می‌توانند در طرح ثبت نام وانت آریسان ۲ دوگانه سوز شرکت کنند. فروش فوق العاده آریسان ، بدون کنترل پلاک فعال و ثبت نام های قبلی با موعد تحویل حداکثر ۲۰ روزه است. در این طرح صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می‌گردد و وضعیت اعتباری سفید صادر کننده چک از طریق سامانه بانک استعلام خواهد شد. برای ثبت نام آریسان نیازی به ثبت نام قبلی در سامانه یکپارچه نیست. مهلت ثبت نام آریسان تا تکمیل ظرفیت است.

متقاضیان ثبت نام پژو پارس باید نصف مبلغ یعنی ۲۹۴ میلیون را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند و مابقی مبلغ را زمان تحویل یعنی ۳ ماه دیگر بر اساس قیمت روز کارخانه محصولات ایران خودرو پرداخت کنند. رنگ پژو پارس نیز سفید است. مهلت ثبت نام پژو پارس تا روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ ادامه خواهد داشت. فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده است می توانند برای ثبت نام پژو پارس اقدام کنند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی