کد مطلب: 29930

فال ابجد | فال ابجد اصلی | فال ابجد با اسم مادر | فال ابجد تاروت

فال ابجد در ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ | فال و سرنوشت خود را بخوانید

فال ابجد خود را در سایت دیجی سرگرمی بخوانید.

فال ابجد در ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ | فال و سرنوشت خود را بخوانید

فال روزانه امروز سه شنبه 25 مهر 1402 ! مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

شما متن‌های پیچیده‌ای را از ذهن خودتان می‌نویسید، اما وفتی که این حوادث رمانتیک حقیقت پیدا می‌کنند، نگران خواهید شد. زمانی این اتفاق می‌افتد که علایق شما احساسات شخص دیگری را تغذیه می‌کنند و نشان دهنده ترسهای شما هستند. به جای اینکه سعی کنی این نوشته‌هایتان را برای خودتان نگه دارید، آنها را با یک دوست سهیم شوید. این کار باعث می‌شود که نگرشهای منفی قبل از اینکه به سطحی بحرانی برسند از شما دور شوند.

فال ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

شما فردا در محیط طبیعی خود قرار دارید، اما تقاضاهایی که از شما می‌شود زمان شما را محدود کرده و بهتان اجازه نمی‌دهند آنگونه که دوست دارید زندگی کنید. شاید شما مسئولیت مالی را قبول کرده‌اید و این موضوع اکنون زندگیتان را آشفته کرده است. یا شاید موفقیت شما به واسطه رویدادهایی که خارج از حیطه کنترل شما هستند به تعویق افتاده است. هرقدر مشکل هم که جلوی راهتان باشد شما فقط باید با آنها روبرو شده و یکی یکی به آنها بپردازید تا بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید. همه آنها تا آخر هفته سر و سامان پیدا می‌کنند.

فال ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

به نظر می رسد که شما زمان کافی برای انجام دادن کارهایتان ندارید، شاید شما مجبور شوید که برخی از کارهای نیمه تمامتان را رها کنید تا بتوانید برنامه های بعدیتان را انجام دهید. به خاطر پروژه های ناقصتان نگران نباشید؛ شما در هفته های آینده وقت کافی خواهید داشت تا دوباره به کارهای نیمه کاره تان بپردازید. اکنون به کارهایی بپردازید که می توانید بدون اشتباه آنها را تمام کنید.~

فال ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

شما مدام در درون تان سئوال‌های بسیاری را از خود می‌پرسید و بدون اینکه جوابی برای آنها داشته باشید از زندگی تان دلسرد می‌شوید. برای این که از این احساس دور شوید توصیه می‌کنیم در برابر اتفاقات زندگی تان، رفتار ها و گفتار دیگران خنثی عمل کنید تا بتوانید زندگی تان را کنترل کنید. با اینکه شما طبیعتا فردی خون گرم هستید اما بهتر است تلاش کنید تا کمی خون سرد شوید، خون سرد بدین معنا که در برابر رفتار دیگران ناراحت و غصه دار نشوید.

فال ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

اینگونه به نظر می‌رسد که شما با رفتاری حرفه‌ای در حال پرداختن به مسائل هستید، اما روش ارتباط برقرار کردن شما روشی توأم با تظاهر است. مادامی که دیگران فکر کنند شما خیلی گرفتار هستید، ترجیح می‌دهند شما را تنها بگذارند. اما آنقدر هم که به نظر می‌رسد درگیر نیستید و شما بیشتر می‌خواهید خودتان را از حوادثی که در اجتماع، محل کار یا مدرسه می‌افتد دور نگه دارید. لزومی ندارد دور و بر خودتان مرزهایی غیر لازم را به وجود آورید.

فال ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

فردا وقت آن است که وضعیت اقتصادی و اولویت های خودتان را بررسی کنید. تا می توانید خرج های اضافه را از برنامه خود حذف کنید، اما هزینه مورد نیاز برای تفریح را حتما در برنامه تان قرار دهید. اگر همراهی با یک گروه کمی برایتان پرخرج است اما آشنایی ها و موقعیت های مورد نیازتان را برایتان فراهم می کند از خرج کردن برای آن نهراسید، چرا که شما با این کار در واقع دارید برای رسیدن به اهدافتان برنامه ریزی می کنید. با شریک زندگی خود راحت و رک حرف یزنید و نیازهای عاطفی خود را با او در میان بگذارید، اجازه ندهید در این زمینه چیزی بین شما مخفی باقی ماند. مطمئن باشید این کار قدم بزرگی در بهبود روابط شما خواهد بود.

فال ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

فردا به این فکر کنید که سازش و توافق با دیگران هیچ از ارزش شما کم نمی کند. از فردا تا آخر تابستان قرار است شاهد رویدادهای بسیار خوب در زندگی باشید. اما همه آنها به دیدگاه شما بستگی دارد. به این که از روند همیشگی دست بکشید و کمی شهامت تغییر داشته باشید. اگر با عشقتان مشکلی دارید، به جای آنکه آن را مخفی کنید و خودتان را به آن راه بزنید، با مکالمه و گفت‌وگو، ریشه آن را پیدا و به طور کل برطرفش کنید. این را بدانید که با حرف زدن با دیگران، خیلی چیزها می توانید یاد بگیرید.

فال ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

ممکن است شما نیاز داشته باشید که از خانه خارج شده و در مورد اتفاقاتی که در داخل خانه افتاده دیدگاه‌های جدیدی کسب کنید. اگر شما در رابطه‌ای عاطفی گیج و سردرگم شده‌اید به جای اینکه فکر کنید در اینده چه اتفاقاتی می‌افتد برای مدتی از فکر کردن به آینده اجتناب کنید. از بین بردن محدودیتها مشکلات را حل نمی‌کند اما به شما کمک می‌کند تا بتوانید اتفاقاتی که در پیرامونتان می‌افتد را با وضوح بیشتری ببینید.

فال ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

شما یک بار دیگر با تناقض و تضادهای بین ایده‌های خوب خود و آنچه پیرامونتان می‌گذرد روبه رو شده اید. شما وقتی که می‌بینید قادر نیستید با کار سخت و زیاد و روشهای تکنیکی به سادگی هر مشکلی را حل کنید به خودتان شک می‌کنید. اما زیاد خوب نیست که با تجزیه و تحلیل کردن عملکرد خود وقت را تلف کنید. فقط از جایتان بلند شوید و هرچه در توانتان است انجام دهید. شما واقعا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد!!

فال ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

فردا در حالی که عطارد سیاره بخت شما تشویقتان می‌کند که تفکراتتان را بیان کنید، عملکردهای شما به روشنی بیانگر تفکرات شما هستند و با صدای بلندتری حرف دلتان را ادا می‌کنید. شما می‌توانید به خودشناسی برسید، برای اینکه تصیم ندارید خیلی زود در مورد چیزهایی که به ذهتان می‌آیند صحبت کنید. حتی اگر از کارهایی که می‌خواهید در آینده انجام دهید مطمئن نیستید، عقب‌نشینی نکنید و سعی نکنید پیش آمدهایی که قبلاً اتفاق افتاده را تغییر دهید.~

فال ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

فردا خوب استراحت کرده و خودتان را برای یک هفته کاری پرمشغله آماده کنید. طی دو ماه آینده وقت دارید که خودتان را برای ترفیعی که انتظارش را دارید آماده کنید، پس خودتان را جمع کرده و از این فرصت استفاده کنید، چنین فرصتی هرچند سال یک بار به وجود می آید. درست است که خانواده بزرگترین منبع آرامش برای شما است، اما بد نیست گاهی هم با دوستانتان وقت بگذرانید، فعالیت های اجتماعی خود را نیز باید حفظ کنید. برای نزدیک شدن به عشتان هرکاری که می توانید بکنید، اما اگر می بینید به تنهایی نیاز دارد او را راحت بگذارید. خبرهایی که در مورد عشق قدیمیتان می شنوید و یا مکالمه ای که با او خواهید داشت به تمام شدن همراه با آرامش این پرونده کمک خواهد کرد.

فال ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

شما در این روزها فریب یکی از اطرافیان تان را خورده‌اید و به همین دلیل افسرده شده اید زیرا فکر نمی‌کردید که ﺁنها جواب اعتماد شما را بدین شیوه بدهند. این اتفاقات باعث شده اند که شما از رویا و خواب بیدار شوید و به واقعیت زندگی روی بیاورید. هر صحبت و یا جریانی را که در ذهن‌تان رخ می‌دهد را برای دیگران بازگو نکنید.پط/

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی