کد مطلب: 29917

مهدی پاکدل | مهدی پاکدل و همسرش | مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

دعوای دور از شان مهدی پاکدل و خانوم دومش تو خیابون | آقا مهدی زن سوم گرفته ؟! + فیلم جنجالی

فیلم جدید از مهدی پاکدل را در ادامه مشاهده میکنید.

دعوای دور از شان مهدی پاکدل و خانوم دومش تو خیابون | آقا مهدی زن سوم گرفته ؟! + فیلم جنجالی

مهدی پاکدل بازیگر پرحاشیه است.  مهدی پاکدل از بازیگران جذاب ایرانی است که در کنار بازیگری، به فعالیت های مدلینگ و عکاسی نیز می پردازد. همسر سابق مهدی پاکدل بهنوش طباطبایی (بازیگر سینما و تلوزیون) بود. همسر فعلی مهدی پاکدل که به تازگی با هم ازدواج کردند، رعنا آزادی ور (بازیگر) است. در ادامه فیلم دور دور مهدی پاکدل و همسرش را مشاهده میکنید.

 

بیوگرافی مهدی پاکدل

 

مهدی پاکدل بازیگر آرام و دوست‌داشتنی سینما، تلویزیون و تئاتر است.در بیوگرافی مهدی پاکدل آمده است : بعد از بازی در مجموعه «اولین شب آرامش» بود که نامش بر سر زبان‌ها افتاد. مهدی پاکدل را بیشتر در نقش جوانان معقول و متین دیده‌ایم. حتماً بازی او در سریال‌های پرطرفدار «ستایش» و «کیمیا» را به خاطر داریم. برادر بزرگ‌ترش حسین پاکدل نیز از بزرگان تئاتر کشور است. برادران پاکدل هر دو همسرانشان را از جمع هنرمندان برگزیدند و تا مدت زیادی این فامیل تمام آرتیست نقل صفحات مجازی بودند. البته با طلاق مهدی پاکدل از همسرش یک پای این جمع 4 نفره دوست‌داشتنی لنگ شد. مهدی پاکدل در تئاتر و سینما هم آثار متعددی در کارنامه‌اش دارد. یکی از آخرین حضورهای وی در سینما بازی در نقش خیانت‌کار معروف دولت در فیلم تحسین‌شده‌ی «ماجرای نیمروز» بود.

 

پس از بالا گرفتن تب شایعه جداییشان بهنوش طباطبایی در یکی از معدود دفعاتی که مخاطب پرسشی مستقیم در این باره بود درباره جدایی از مهدی پاکدل گفت: این خبر را نه تایید می کنم و نه تکذیب، به این دلیل که فرهنگ سازی شود و در زندگی خصوصی افراد سرک نکشیم!

 

مهدی پاکدل

 

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی در فیلم ” مصائب دوشیزه ” با هم همکار بودند و این همکاری موجب آشنایی و تعامل بیشترشان شد. پس از مدتی تصمیم به ازدواج می گیرند و خبر ازدواجشان سر تیتر تمام مجلات شد.

 

بهنوش طباطبایی دلیل ازدواج با مهدی پاکدل را اینطور بیان کرد: چیزی که مرا جذب کرد بامزه بودن مهدی بود. من در کارم جدی هستم و همیشه وقتی سر کارم در حال تمرکز کردنم. اما مهدی اصلا اینجوری نیست؛ او سر کار همش می گوید، می خندد و دوست دارد به اطرافیانش خوش بگذرد. البته شاید در آینده تغییر کند!

 

استایل خاص مهدی پاکدل

 

مهدی پاکدل

 

در ادامه بیوگرافی مهدی پاکدل آمده است قد او 180 سانتی متر است.

 

در بیوگرافی مهدی پاکدل میخوانیم : در محله امامزاده زید اصفهان که حالا به هشت بهشت معروف است متولد شد. تا 17 سالگی در اصفهان زندگی می کرد و برای ادامه فعالیت در هنر به تهران عزیمت کرد. در حالی که در دانشگاه آزاد اسلامی هنرهای گرافیکی می خواند ، چند پوستر تئاتر طراحی کرد و بعداً استودیوی گرافیک خود را برای گسترش حوزه کاری اش تاسیس کرد.

 

در بیوگرافی مهدی پاکدل درباره ی خانواده اش آمده است : برادر بزرگ او حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی است. عاطفه رضوی همسر برادر مهدی پاکدل است که او نیز بازیگر معروف سینما و تلویزیون است. مسعود برادرش دیگرش هم عکاس است

 

جوانی مهدی پاکدل و مادرش

 

در بیوگرافی مهدی پاکدل درباره ی ازدواج او میخوانیم :مهدی پاکدل 13 اسفند 1389 در 30 سالگی با بهنوش طباطبایی 29 ساله ازدواج کرد ، آشنایی آنها از فیلم مصائب دوشیزه در سال 1385 شروع شده بود.خودش می گوید که عاشق خنده های او شد.

 

در نهایت مهدی پاکدل و همسرش بعد از 5 سال زندگی مشترک خبر طلاق خود را در اسفند 1394 رسانه ای کردند و در حال حاضر هر دو آنها مجرد هستند

 

مهدی پاکدل

 

خبر جدا شدن آنها در آن دوره ابتدا از صفحاتشان در شبکه‌های اجتماعی شروع شد. صفحه شخصی مهدی پاکدل داینستاگرام هک شد و همه عکس‌های دونفره اش پاک شد (البته ایشان بعد از مدتی مالکیت صفحه اش را پس گرفته بود، ولی همچنان خبری از عکس‌های خانوادگی‌اش نبود) از طرفی هم بهنوش طباطبایی در اقدامی ، همه عکس‌های دو نفره اش با همسرش مهدی پاکدل را از صفحه‌ اینستاگرامش پاک کرد. همچنین مدتی بعد بهنوش طباطبایی در افتتاحیه فیلم سیانور بدون حلقه ازدواج دیده شد.

 

 

 

در نهایت فریبا نادری در یکی از مصاحبه هایش خبر جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی را تایید کرد و بعد ها بهنوش طباطبایی در یکی از مصاحبه هایش دلیل کم کاری خود در سینما و تلویزیون را به علت جدایی از همسر سابقش مهدی پاکدل بیان کرد. اما هیچ وقت این خبر از طرف مهدی پاکدل رسما منتشر نشد.

 

مهدی پاکدل همسر رعنا آزادی‌ور پس از جدا شدن از همسر اولش، بهنوش طباطبائی، با او ازدواج کرد. آقای پاکدل متولد ۱۰ تیر ۱۳۵۹ است و از بازیگران سینما و تلویزیون ایرانی است که نقش‌آفرینی‌های او را در بسیاری از فیلم‌ها و آثار تلویزیونی دیده‌ایم. اخیراً نیز شایعاتی درباره طلاق و بارداری رعنا آزادی‌ور منتشر شده است که بی‌اساس هستند. برخی گمان می‌کردند که این بازیگر هنگامی که در جشن حافظ حضور پیدا کرده، حلقه به دست نداشته و از همسرش نیز در هنگام دریافت جایزه تشکر نکرده است. آن‌ها احتمال طلاق این زوج را می‌دادند که خبر تایید نشد.
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی