کد مطلب: 29648

شل حجابی مجری معروف تلویزیون همه را غافلگیر کرد + تصاویر

در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2023 ، در ادامه با بیوگرافی کامل مهناز شیرازی گوینده قدیمی خبر و علت کناره گیری این مجری خبر پیشکسوت به همراه عکس های خانوادگی و شخصی و جذاب مهناز شیرازی و عکسهای اینستاگرام مهناز شیرازی با شما در نم نمک خواهیم بود.

شل حجابی مجری معروف تلویزیون همه را غافلگیر کرد + تصاویر

دانش آموخته رشته حقوق و علوم سیاسی است .مهناز شیرازی یکی از مطرح ترین مجریان تلویزیون طی سال های گذشته به شمار می رود و تاکنون توانسته کارنامه درخشانی را در عرصه خبر از خود به جای بگذارد .

مهناز شیرازی استاد و مدرس بیان و برگزار کننده دوره های فن بیان است و جزو معدود بانوان گوینده ای به شمار می رود که خبرهای مطرح سیاسی را خوانده است.مادرش فوت کرده و یک خواهر دارد.

خانم شیرازی در مصاحبه ای درباره نحوه ورود به گویندگی و تلویزیون گفت : زمانی که من وارد تلویزیون شدم هنوز دیپلم نگرفته بودم و در حال تحصیل بودم و سنم کم بود ، تقریبا اوایل جوانی وارد سیما شدم و بعد از خواندن خبرهای شهرستان و کار در پشت

صحنه ، در نهایت با واحد خبر در شبکه دو به عنوان گوینده خبر سیاسی مشغول به کار شدم.

گوینده خبر قدیمی درباره کناره گیری از تلویزیون گفت : من بعد از دهه هشتاد از سیما کناره گرفتم و ترجیح دادم که به استراحت و فعالیت دیگری در جای دیگر بپردازم.

وی در انتقاد به نحوه گزینش های جدید در واحد خبر گفت : امروزه انتخاب خبرنگار بسیار شتاب زده انجام می شود و من معتقدم که باید مرحله به مرحله پیش رفت تا یک فرد قدر ارزش و جایگاه خودش را بداند.

خانم شیرازی درباره نوع گزینش در دهه شصت و هفتاد در تلویزیون را با امروز بسیار متفاوت دانست و گفت : نوع گزینش گویندگان نسل قدیم و جدید تفاوت های اساسی دارد و همین اختلاف ها تفاوت ها باعث بروز تمایزهایی در نوع اجرا دارد.

یعنی در دهه شصت و هفتاد بعد از گزینش آموزش های لازم نیز به طرف می دادند ، اما الان افرادی در تلویزیون هستند که نیمی از آنها استاندارد لازم برای این کار را ندارند و بهتر است بگویم که نظر شخصی در گزینش اعمال می شود تا حرفه ای.

ما برای انتخاب نیروهای جدید ، کمیته ای به عنوان «کمیته گویندگان» داشتیم که من و محمدرضا حیاتی عضوش بودیم و افرادی که مراجعه می کردند را بررسی و کارشناسی می کردیم.

یک گوینده باید از چهره مناسب و قابل قبولی برخوردارد باشد. نمی گوییم این چهره باید بسیار فتوژنیک و سینمایی باشد. نه ، چهره ای که مقبول من ایرانی مسلمان باشد. این چهره باید به گونه ای باشد که وقتی می خواهم خبر را نگاه کنم ، تا اندازه ای من را متقاعد کند که پای تلویزیون بنشینم ولی در حال حاضر این معیارها واقعا رعایت نمی شود.

IMG_20231010_155112_875

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی