کد مطلب: 29045

درگذشت|درگذشت هنرمند محبوب|درگذشت هنرمندان

فوری: روحانی مشهور کشور درگذشت | ایران سیاه پوش شد + تصاویر تشییع جنازه

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت نماینده ادوار مجلس در حوزه انتخابیه بهشهر، گلوگاه و نکا را تسلیت گفت.

فوری: روحانی مشهور کشور درگذشت | ایران سیاه پوش شد + تصاویر تشییع جنازه

نماینده ادوار بهشهر استان مازندران در مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع نیروهای خط امام در ۷۹ سالگی درگذشت.

resized_1730337_351

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علی‌اصغر رحمانی خلیلی متولد ۱۳۲۳ در بهشهر مازندران و نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ بهشهر، نکا و گلوگاه در دورهٔ اول، دوم و ششم مجلس شورای اسلامی بود.

resized_1730333_462

عضویت در مجمع روحانیون مبارز و مجمع نیروهای خط امام از سوابق حزبی اوست.

رحمانی‌خلیلی در دولت اول آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی معاون پارلمانی سیدمحمد خاتمی در وزارت فرهنگ و ارشاد بود. او علاوه بر تحصیلات حوزوی در مقطع کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شده بود.

resized_1730332_557

سیدهادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در پیامی به مناسبت درگذشت وی نوشته است:  «سوابق دوستی و همکاری با ایشان از سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی و پس از آن در مجمع نیروهای خط امام، سرشار از خاطرات نیک است. مرحوم رحمانی با دلی پرمهر و نگاهی کریمانه منشأ خدمات بسیاری در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بود که به علت پرهیز از خودنمایی و ریا از بیان آنها اجتناب ورزید. از خداوند متعال برای آن عزیز، رحمت واسعه و برای همسر مکرمه و فرزندان و جمیع بازماندگان، صبر و اجر مسئلت دارم.»

resized_1730328_406

سید حسن خمینی هم برای درگذشت علی اصغر رحمانی خلیلی نوشت:«درگذشت برادر گرامی جناب حجه الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ علی اصغر رحمانی خلیلی موجب تأثر دوستان و علاقمندان به ایشان شد. اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت ایشان که عمر خود را در راه انقلاب اسلامی سپری کرد، به خانواده محترم و بستگان ایشان ، از خدای متعال برای آن مرحوم غفران واسع و حشر با اولیاء مسئلت دارم.»

resized_1730324_583

مجتبی ذوالنوری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز مجلس با اشاره به درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر رحمانی خلیلی نماینده دوره‌های اول، دوم و ششم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بهشهر، گلوگاه و نکا گفت: مصیبت وارده را به خانواده داغدار و خانواده معزز ایشان و همچنین مردم شریف شهرستان‌های بهشهر، گلوگاه و نکا تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم طلب غفران و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

resized_1730321_575

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی