کد مطلب: 29019

رونالدو | هواداران رونالدو

عکس لورفته از رونالدو و خانواده اش در استخر 5 میلیاردی | فیلم خوشگذرانی خاص آقای رونالدو تو هتل اسپیناس هم دراومد + فیلم

راهکار عربستانی‌ها برای حضور رونالدو در تهران مشخص شد.

عکس لورفته از رونالدو و خانواده اش در استخر 5 میلیاردی | فیلم خوشگذرانی خاص آقای رونالدو تو هتل اسپیناس هم دراومد + فیلم

رونالدو ستاره تیم النصر است. رونالدو برای بازی با پرسپولیس به تهران آمده است. رونالدو در حال حاضر در هتل اسپیناس اقامت دارد. واکنش رونالدو به استقبال مردم را ببینید. در ادامه عکس های رونالدو در جمع ایرانیان را ببینید.

دوربین مخفی باورنکردنی لورفته از رونالدو

عجیب ترین و بامزه ترین قوانینی که در خانه رونالدو حاکم است!

کریستیانو رونالدو در دوران حضور در رئال مادرید رابطه پرحاشیه ای با ایرینا شایک، مدل روسی داشت و در نهایت این رابطه به جدایی انجامید. حالا سالهاست این ستاره محبوب و پرتغالی در کنار جورجینا رودریگز زندگی می کند و به نظر می رسد روحیه آرام و کم حاشیه تر او باعث شده حواشی نیز دست از رونالدو بردارد.

رونالدو

حالا جورجینا رودریگز در مصاحبه ای در مورد قوانین خانه اش با رونالدو صحبت کرده است. او فاش کرد اجازه نمی دهد ستاره پرتغالی لامپ ها را عوض کند، زیرا خطر آسیب دیدگی برای این بازیکن وجود دارد. همچنین کریستیانو آشپزی نیز نمی کند و یک آشپز و گاهی نیز خود جورجینا رودریگز این وظیفه را بر عهده می گیرند.

رونالدو

جورجینا رودریگز گفت: "تغییر لامپ توسط کریستیانو در خانه ما غیرممکن و ممنوع است، زیرا ما سقف های بسیار بلندی داریم. اگر شما جای کریستیانو رونالدو بودید، حاضر می شدید یک لامپ را تقریبا ۲۰ فوت (تقریبا شش متر) بالاتر از سطح زمین عوض کنید؟

رونالدو

بهتر است مراقب خود بوده و خود را وقف بهترین بودن در کارتان کنید. من از بقیه مراقبت خواهم کرد و همه کارها را جفت و جور می کنم، زیرا من دوست دارم از خانه و خانواده ام مراقبت کنم. رونالدو آشپزی هم نمی کند. پس از تمرین کردن در تمام وقت صبح، کریستیانو مستحق یافتن یک بشقاب غذای گرم و خوشمزه است که با عشق آماده شده باشد. ما یک آشپز داریم و البته بعضی اوقات من آشپزی می کنم."

رونالدو

پست اینستاگرامی کریستیانو رونالدو برای مردم ایران

برنده پنج توپ طلا در صفحه شخصی خود به سفر ۱.۵ روزه‌اش به ایران و ابراز علاقه مردم کشورمان به این سفر واکنش نشان داد.

کریستیانو رونالدو از ظهر روز دوشنبه که به همراه کاروان تیم فوتبال النصر عربستان وارد ایران شد، مورد استقبال هواداران خود در ایران قرار گرفت.

رونالدو

مردم زیادی بودند که خود را به فرودگاه امام خمینی (ره) رساندند تا فوق‌ستاره فوتبال جهان را از نزدیک ببینند. همچنین سیل هواداران رونالدو به سمت هتل محل استقرار اعضای تیم النصر حرکت کرد و آنها مقابل درهای ورودی هتل، به تشویق رونالدو می‌پرداختند.

این واکنش مردم کشورمان به ورود رونالدو، مورد توجه کاپیتان النصر هم قرار گرفت. برنده پنج توپ طلا پس از پیروزی 2 بر صفر النصر مقابل پرسپولیس در حساب شخصی خودش در فضای مجازی نوشت: کسب سه امتیاز امروز عالی بود. از هواداران و همه مردم ایران که این سفر را برای ما خاص کردند، به‌صورت ویژه تشکر می‌کنم. چه استقبال باورنکردنی و گرمی!

رونالدو

فیلم رونالدو در استخر هتل

فیلم دیدینی از دیدار احساسی رونالدو با دختر خاص ایرانی

به گزارش ورزش سه، لوئیس کاسترو سرمربی النصر پنج بازیکن خارجی خود را برای دیدار امروز مقابل انتخاب کرد. بر اساس این انتخاب کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، بروزوویچ، اوتاویو و لاپورت در لیست دیدار مقابل پرسپولبس حضور خواهند داشت و فوفانا، الکس تلس و اندرسون تالیسکا غایبان لیست در اولین دیدار آسیایی تیم زردپوش شهر ریاض هستند.

رونالدو

مدیران تیم النصر قصد دارند هنگام ورود به تهران شکل اقامت اعضای کاروان خودشان در هتل را به گونه‌ای هماهنگ کنند که یک یا حداکثر دو طبقه از این هتل به طور کامل در اختیارشان باشد و هیچ مسافر دیگری اجازه تردد در این طبقات را نداشته باشد.

تصاویری از سوئیت اختصاصی رونالدو در هتل لوکس تهران 

رونالدو

سوئیت رونالدو هم در یکی از این دو طبقه قرار می‌گیرد و حتی اگر برایش در طبقه دیگر هتل سوئیت اختصاصی بگیرند، باز هم کسی غیر از خود عربستانی‌ها در آنجا اجازه تردد نخواهد داشت و طوری هماهنگ می‌شود که فقط یکسری از کارکنان بتوانند برای خدمات روزمره هتل به آنجا رفت و آمد داشته باشند ولی از آنجا به گونه‌ای حراست می‌شود که هیچ هوادار یا حتی مسافر دیگری از هتل نتواند به طبقه محل اقامت کاروان النصر وارد شده یا نزدیک اتاق کریستیانو رونالدو شود.

رونالدو

با اینحال پیگیری از مسوولان هتل اسپیناس نشان می‌دهد آنها بهترین سوئیت خود به نام اسکای یا همان آسمان را برای پیشنهاد به ستاره پرتغالی آماده کرده اند.

حتی انتشار یک عکس در صفحه شخصی رونالدو می‌تواند تبلیغ بزرگی برای ایران ، شهر تهران و امکانات این هتل ایرانی باشد و میزبانی کشورمان از فوق ستاره تاریخ فوتبال را بسیار بهتر نشان بدهد.

رونالدواین سوئیت در مرتفع ترین نقطه هتل در یک طبقه مستقل قرار گرفته است. این سوئیت ویژگی های جالبی دارد:

متراژ تقریبی ٢٥٠مترمربعی واقع در طبقه آخر هتل، یک اتاق خواب جداگانه، یک اتاق کار و یک سالن مستقل، میزغذاخوری لوکس دوازده نفره، دوش و حمام جداگانه برای آرامش مهمانان اضافه ساکن سوییت، جکوزی بزرگ با چشم انداز رشته کوه، بالکن بزرگ، میز مینی بار مجلل، تلویزیون های IP ٦٥اینچی، اینترنت بی سیم پرسرعت و روم سرویس بیست و چهار ساعته برخی از امکاناتی است که در اختیار رونالدو قرار می‌گیرد تا راضی از تهران برود.

فیلم اتاق مخصوص و میلیاردی رونالدو در هتل اسپیناس

البته رونالدو تنها در صورتی که مقابل پرسپولیس گل بزند و با نتیجه مطلوب تیمش از تهران برود، راضی خواهد بود!

رونالدو

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی