کد مطلب: 28993

استقبال بی نظیر مردم از رونالدو در تهران | تعجب شدید رونالدو را ببینید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از یک فصل عدم حضور در لیگ قهرمانان برای تیمی که آخرین تجربه آن در این رقابت‌ها نائب قهرمانی بود، اکنون پرسپولیس اولین جدال خود در فصل جدید را با شرایطی خاص استارت خواهد زد.

استقبال بی نظیر مردم از رونالدو در تهران | تعجب شدید رونالدو را ببینید

یکی از عجیب‌ترین صحنه‌ها در استقبال امروز هواداران از کریستیانو رونالدو و کاروان النصر زمانی بود که هجومی ناگهانی هواداران به داخل لابی هتل اسپیناس، نیروهای انتظامی و امنیتی را عقب راند و کنترل این مکان را از دست آنها بیرون آورد‌. تصاویری از گوشه‌های لابی هتل اسپیناس پالاس در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است که این صحنه‌های عجیب را به تصویر می‌کشد.

o1amf4hj

شرح نوشتن برای این تصویر شاید غم‌انگیز باشد! هوادارانی که از صخره‌های پایین برج اسپیناس پالاس بالا می‌روند و در پیج‌های عرب زبان نیز بازتاب داشته است. ذوق دیدن رونالدو عجیب‌ترین تصویرها را در تهران ثبت می‌کند.

تصویری که از داخل پارکینگ هتل اسپیناس پالاس گرفته شده و مسیر ورودی رونالدو به داخل هتل را نشان می‌دهد. البته حسن انتشار تصویر این است که صدای عجیب و غریبی که در پس زمینه به گوش می‌رسد در تصویر منتشر نمی‌شود! گوشی‌های روشن برای ثبت ورود رونالدو و افراد مختلف و غیر مسئول بسیاری که در حال مشایعت بازیکنان النصر هستند از اتفاقات جالب ورود النصر به شمار می‌آید. رونالدو با لبخندی تلخ از بین جمعیت عبور می‌کند تا راهی به داخل هتل پیدا کند.

di0mky03

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی