کد مطلب: 28674

درگذشت|درگذشت هنرمند محبوب|درگذشت هنرمندان

ورزشکار محبوب کشور دار فانی را وداع گفت | شهر عزادار شد

پیشکسوت داوری فوتبال ایران و مسئول سابق برگزاری مسابقات فوتبال درگذشت.

ورزشکار محبوب کشور دار فانی را وداع گفت | شهر عزادار شد

محسن زمانی ، داور با سابقه فوتبال ایران که قضاوت در مقدماتی جام جهانی ، فینال المپیک 1980 و چهار داربی پایتخت را در کارنامه داشت ، پس از چند سال تحمل بیماری دار فانی را وداع گفت. او که متولد 1320 در کرمانشاه بود ، پس از 82 سال زندگی و قضاوت در بازی های مختلف داخلی و بین المللی درگذشت.

دیدار خداحافظی او از داوری بین دو تیم پرسپولیس و گرمیو برزیل بود.

محسن زمانی، داور بین‌المللی اسبق فوتبال کشورمان پس از تحمل دوره طولانی بیماری امروز دار فانی را وداع گفت.

در کارنامه ورزشی زمانی، چهار بار قضاوت دربی تهران، بازی‌های تیم‌های اروپایی در دورۀ مقدماتی جام جهانی آلمان (۱۹۷۴)، بازی‌های تیم‌های اروپایی در دورۀ مقدماتی المپیک (۱۹۷۲)، ۲ بار قضاوت فینال ارتش‌های جهان (۱۹۷۵ و ۱۹۷۶)، فینال بازی‌های المپیک ۱۹۸۰ بین تیم‌های شوروی و لهستان، جام ملت‌های آسیا(۱۹۷۴)، فینال ۲ دوره جوانان آسیا (۱۳۵۱ و ۱۳۵۵) دیده می‌شود.

محسن زمانی پس از دست و پنجه نرم کردن طولانی با بیماری، از دنیا رفت.

به گزارش ایسنا، محسن زمانی، داور با سابقه فوتبال ایران که قضاوت در مقدماتی جام جهانی، فینال المپیک ۱۹۸۰ و چهار داربی پایتخت را  در کارنامه داشت، پس از چند سال تحمل بیماری دار فانی را وداع گفت. او که متولد کرمانشاه بود، پس از ۸۲ سال زندگی و قضاوت در بازی‌های مختلف داخلی و بین‌المللی امروز (پنجشنبه) درگذشت.

متأسفانه باخبر شدیم محسن زمانی داور پیشکسوت فوتبال ایران دیروز جان به جان آفرین تسلیم کرد. پایگاه خبری فوتبالی درگذشت این داور خوشنام را به خانواده محترم ایشان و جامعه داوری کشور تسلیت می گوید و برای عزیز از دست رفته علو درجات را از درگاه احدیت آرزو‌ می کند.

مرحوم زمانی در دهه شصت و اوایل دهه هفتاد داور بسیاری از مسابقات مهم فوتبال باشگاهی در تهران بود که مهمترین قضاوت وی شهرآورد چهارم بهمن ۱۳۷۰ بود که به تساوی بدون گل انجامید. او داوری با فیزیک خوب و قد بلند و کاریزماتیک بود که بازیکنان در زمین از او به خوبی حساب می بردند. زنده یاد زمانی در تصویر، نفر وسطی این عکس است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی