کد مطلب: 28462

نوید محمدزاده|نوید محمدزاده عکس|نوید محمدزاده بیوگرافی

جشن تولد خیلی خاص فرشته حسینی در خیابان | نوید محمدزاده برای خانمش چه تولدی هم گرفته | ذوق شدید فرشته خانم را ببینید

نوید محمد زاده عکس بامزه از خودش منتشر کرد‌.

جشن تولد خیلی خاص فرشته حسینی در خیابان |  نوید محمدزاده برای خانمش چه تولدی هم گرفته | ذوق شدید فرشته خانم را ببینید

نوید محمدزاده

فرشته حسینی حد وسط نداره! یا صفر یا صد!

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

نوید محمد زاده

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

 

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده
نوید محمدزاده
فرشته حسینی از وقتی که زن نوید شد خب میدونید که تو محافل مختلفی حضور پیدا کرد و حتی حرکات جنجالی بسیاری هم همراه با آقای شوهر زدن که خب مورد توجه و البته تعجب قرار گرفتن. اما نکته اینجا بود که نوید محمدزاده با نردبان کسی دیده نشد و با تلاش خودش بود که کشیده شد بالا و حالا هم از بازیگران واقعا قهار و کاربلد ایرانمونه. اما در رابطه با فرشته حسینی حرف زیاده.
نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

 
بسیاری بر این نظرند که خانوم بازیگر اصالتی افغانستانی داره و بازیگری خاصی هم نداره و بعد هم که با ازدواج با پسر مشهور ایرانی شهرت یافت، پس فرشته به خودیه خود و با تلاشش نبود که جایگاه حال حاضر رو دریافت کرد. به همین علت برای هر یک از پست های خانوم بازیگر کامنت های بسیاری دیده میشه که یا صفرو یا صد!
نوید محمدزاده
نوید محمدزاده
نوید محمدزاده

یعنی یا برای فرشته حسینی آرزوی موفقیت دارند و دوستش دارند و یا با الفاظی نه چندان جالب ازش استقبال می کنند.

 
نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

فرشته حسینی با نوید محمدزاده بازیگر شد؟

فرشته حسینی تا به حال در شش فیلم سینمایی و یک سریال سشبکه خانگی ایفای نقش کرده که خب نشون میده خانون بازیگر راه خودش رو خوب بلده بره جلو ولی خب این مدلیه که به قول برخی از کاربران یخ طور بازی میکنه. حالا یعنی چی؟ یعنی مثلا خانوم بازیگر برخلاف اونچه که در واقعیت هست، شیطنت خاصی نداره، زیاد نمیخنده، عصبانی شدن و خوشحالیش خیلی شبیه به همه و همه و همه این موارد باعث شده تا این چهره جوان ما چالش های زیادی در کارنامه کاریش نساخته باشه.

 
نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

 
فرشته حسینی تحت هدایت بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران به نام های اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان، دانش بازیگری رو یاد گرفت و با نقش آفرینی در فیلم رفتن، به کارگردانی نوید محمودی، موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش شد! اما گفتیم کارنامه کاری، که خب باید بگیم در این سوابق کاری فرشته حسینی در فیلم و سریال هایی همچون قورباغه، شکستن همزمان بیست استخوان، سونامی،هفت و نیم و یلدا اشاره کرد.

نوید محمدزاده

وقتی نوید محمدزاده تو مجری گری خیلی فسقلی بوده!

تا به اینجا از فرشته حسینی گفتیم و شنیدیم، حالا کمی تا قسمتی هم با نوید خانِ سینمای ایران آشنا بشیم که تا سال نود تو برنامه "دوستان" مجری ساده ای بود که اصلا تو حوزه بازیگری حرفه ای دیده نمیشد و حالا چنین داره میتازونه!

 
 

نوید محمدزادهحواشی نوید محمدزاده و فرشته حسینی.

 

چندی پیش فرشته حسینی با تبریک تولد نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی را در مورد این دو بازیگر آغاز کرده بود. او در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند! تولدت مبارک»*

نوید محمدزاده

 

نوید محمدزاده

نوید محمد زاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه با یکدیگر همبازی بودند. مجموعه قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسد زاده است. پخش این سریال از سال ۱۳۹۹ شروع شده و در فروردین سال ۱۴۰۰ به اتمام رسید. در این سریال بازیگرانی همچون صابر ابر، نوید محمد زاده، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، هومن سیدی، مهران غفوریان و آناهیتا افشار به ایفای نقش پرداختند.نوید محمدزاده عکسی از خود و دوستانش با استایلی متفاوت در فضای منتشر کرده است که نظر کاربران را به خودش جلب کرده است

بخاطر حساسیت خانوادم بیشتر در تئاتر های موزیکال و فرم بازی می کردم سپس در تئاتر رسمی تر هم روی صحنه رفتم و در کنار تئاتر تصمیم گرفتم وارد سینما شوم. او اولین بار با فیلم مستند «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال 1394 جلوی دوربین رفت تا اینکه یکسال بعد در فیلم «رفتن» نوید محمدی بازی کرد.فیلم «رفتن» که نازنین بیاتی و بهرنگ علوی نیز حضور داشتند نماینده کشور افغانستان در جشنواره اسکار سال 2016 بود .

جایزه بهترین بازیگر زن

خانوم حسینی سال 1395 با فیلم «رفتن» که با حضور بازیگران ایرانی و افغانی ساخته شده است توانست از جشنواره بین المللی مراکش جایزه بهترین بازیگر زن را بگیرد.

ماجرای عاشقانه های فرشته حسینی و نوید محمد زاده

 نوید محمدزاده با انتشار ویدئویی عاشقانه از فرشته حسینی تولد وی را تبریک گفت و فرشته حسینی را جان خود خطاب کرد. با انتشار این ویدئو شایعاتی مبنی بر ازدواج این زوج قوت گرفت.

از سال ۱۳۹۹ شایعاتی مبنی بر رابطهٔ عاطفی نوید محمدزاده با فرشته حسینی، بازیگر افغانی‌ تبار سینمای ایران، به گوش می‌رسید تا اینکه در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ نوید محمدزاده با انتشار پستی این شایعات را تأیید کرد و فرشته را «جان خود» نامید و به سه زبان فارسی، پشتو و کردی ضمن تبریک تولد وی عشق خود را ابراز کرد؛ حسینی نیز با بازنشر پست محمدزاده، پاسخ او را داد.

نوید محمد زاده با انتشار ویدئویی از خود و فرشته حسینی چنین نوشته است:

«جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ امی، از الان، مبارک. فرشته حسینی در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند​.

قبل از اعلام خبر ازدواج فرشته حسینی و نوید محمد زاده کاربران شبکه های اجتماعی تصاویری را کنار هم قرار داده اند و به این نتیجه رسیده اند که نوید محمدزاده و فرشته حسینی بازیگران مشهور لباس های مشترکی دارند (یا با هم ست کرده اند و یا لباس ها یکی است).  که این اتفاق بیش از پیش حرف و حدیث‌ های پیرامون عاشقانه های بین آنها قوت بخشیده است .ا0د67

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی