کد مطلب: 27876

علی دایی|علی دایی عکس|علی دایی بیوگرافی

عکس عروسی میلیاردی دختر علی دایی | عکس منزل شیک و اروپایی دایی

بتازگی عکسی احساسی از علی دایی در مراسم عروسی منتشر شده است که شایعاتی درخصوص ازدواج دختر بزرگ اسطوره فوتبال ایران را بر سر زبان ها انداخته. این عکس را با هم در سایت دیجی سرگرمی میبینیم.

عکس عروسی میلیاردی دختر علی دایی | عکس منزل شیک و اروپایی دایی

علی دایی بهترین گل زن تیم ملی ایران است. علی دایی سرمربی و بازیکن پرسپولیس بود. وی کارنامه درخشانی در عرصه ورزشی دارد. علی دایی هر سال فعالیت های خیریه انجام میدهد. علی دایی هم در عرصه ورزش و هم در زندگی شخصی خودش، نماد یک اسطوره است. علی دایی بین مردم ایران محبوبیت فراوانی دارد.
علی دایی

درباره آخرین حضورش در تهران هم او گفته که یک سال قبل به ایران آمده بود و از آن زمان دیگر به وطن بازنگشته است. او چند وقت قبل هم تصویری از دیدارش با علی دایی در امارات منتشر کرده و گفته بود که چند روز به همراه پدر در دبی حضور داشته است. او به تازگی هم تصویری از خودش در سر کلاس درس منتشر کرده  که در آن دنیز دایی به جای گوش دادن به استاد، مشغول بازی با یک کفشدوزک است.

علی دایی

بیوگرافی علی دایی

علی دایی (زادهٔ 14 بهمن 1348، شناسنامه: 1 فروردین 1348 در اردبیل) بازیکن سابق و مربی فوتبال، تجارت‌پیشه و کارآفرین ایرانی است. او مٶسس و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است.دایی بهترین گلزن تیم ملی و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ جام ملت‌های آسیا به‌شمار می‌رود. که در دوران حرفه‌ای فوتبال خود با زدن 109 گل در 149 بازی ملی، رکورد بیشترین گلِ زده در بازی‌های ملی فوتبال مردان جهان را به‌دست‌آورد.

علی دایی در محله جیرال و خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد. علی دایی چهار برادر دارد.

پدرش راننده کامیون بود و مادرش خانه دار؛ متولد 14 بهمن 1348 است اما برای اینکه یک سال زودتر به مدرسه برود در شناسنامه 1 فروردین بعنوان تاریخ تولد درج شده است.

در کودکی او را شهریار صدا می زنند، این نام هم اکنون لقب وی است.

ازدواج اول علی دایی

علی دایی

علی دایی بعد از فوت پدرش در سال 81 با دختری بنام مریم که از آشنایان دورشان بود ازدواج کرد و صاحب دختری بنام دنیز شد اما این وصلت سرانجام بعد از مدت کوتاهی به طلاق منجر شد. دنیز به همراه مادرش سالهاست در آمریکا زندگی می کند.

علی دایی در اول بهمن ماه 1383 برای دومین بار ازدواج کرد و در سال 1384 در خصوص شیوه آشنایی با همسر علی دایی و خصوصیات شریک زندگیش گفت: همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما می باشد، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و بزرگ شده تهران می باشد. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی می باشد، او هشت سال از من کوچک تر است.

دومین فرزند علی دایی در سال 1388 به دنیا آمد. دختری با نام نورا که علی دایی به وی بسیار علاقه دارد و می گوید:دوست دارم نورا به همه چیز برسد. 

علی دایی

عکس عروسی دختر علی دایی

بتازگی عکسی احساسی از علی دایی در مراسم عروسی منتشر شده است که شایعاتی درخصوص ازدواج دختر بزرگ اسطوره فوتبال ایران را بر سر زبان ها انداخته. سایت دیجی سرگرمی این خبر را قویا تکذیب میکند.

علی دایی

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی