کد مطلب: 27734

نوید محمدزاده|نوید محمدزاده عکس|نوید محمدزاده بیوگرافی

عکس ست تابستونی زرد قناری نوید محمدزاده و فرشته حسینی | فرشته خانوم با تیشرت زرافه ای و شلوار مام فیت 12 میلیونیش ترکوند

فرشته حسینی بازیگر مشهوریه که بعد از ازدواج با نوید استایلشو منحصر به فرد کرد، حتی خاص تر از خوده نوید!

عکس ست تابستونی زرد قناری نوید محمدزاده و فرشته حسینی | فرشته خانوم با تیشرت زرافه ای و شلوار مام فیت 12 میلیونیش ترکوند

نوید محمدزاده

فرشته حسینی حد وسط نداره! یا صفر یا صد!

نوید محمدزاده

فرشته حسینی از وقتی که زن نوید شد خب میدونید که تو محافل مختلفی حضور پیدا کرد و حتی حرکات جنجالی بسیاری هم همراه با آقای شوهر زدن که خب مورد توجه و البته تعجب قرار گرفتن. اما نکته اینجا بود که نوید محمدزاده با نردبان کسی دیده نشد و با تلاش خودش بود که کشیده شد بالا و حالا هم از بازیگران واقعا قهار و کاربلد ایرانمونه. اما در رابطه با فرشته حسینی حرف زیاده.

نوید محمدزاده

بسیاری بر این نظرند که خانوم بازیگر اصالتی افغانستانی داره و بازیگری خاصی هم نداره و بعد هم که با ازدواج با پسر مشهور ایرانی شهرت یافت، پس فرشته به خودیه خود و با تلاشش نبود که جایگاه حال حاضر رو دریافت کرد. به همین علت برای هر یک از پست های خانوم بازیگر کامنت های بسیاری دیده میشه که یا صفرو یا صد!

نوید محمدزاده

یعنی یا برای فرشته حسینی آرزوی موفقیت دارند و دوستش دارند و یا با الفاظی نه چندان جالب ازش استقبال می کنند.

نوید محمدزاده

فرشته حسینی با نوید محمدزاده بازیگر شد؟

فرشته حسینی تا به حال در شش فیلم سینمایی و یک سریال سشبکه خانگی ایفای نقش کرده که خب نشون میده خانون بازیگر راه خودش رو خوب بلده بره جلو ولی خب این مدلیه که به قول برخی از کاربران یخ طور بازی میکنه. حالا یعنی چی؟ یعنی مثلا خانوم بازیگر برخلاف اونچه که در واقعیت هست، شیطنت خاصی نداره، زیاد نمیخنده، عصبانی شدن و خوشحالیش خیلی شبیه به همه و همه و همه این موارد باعث شده تا این چهره جوان ما چالش های زیادی در کارنامه کاریش نساخته باشه.

نوید محمدزاده

فرشته حسینی تحت هدایت بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران به نام های اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان، دانش بازیگری رو یاد گرفت و با نقش آفرینی در فیلم رفتن، به کارگردانی نوید محمودی، موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش شد! اما گفتیم کارنامه کاری، که خب باید بگیم در این سوابق کاری فرشته حسینی در فیلم و سریال هایی همچون قورباغه، شکستن همزمان بیست استخوان، سونامی،هفت و نیم و یلدا اشاره کرد.

نوید محمدزاده

وقتی نوید محمدزاده تو مجری گری خیلی فسقلی بوده!

تا به اینجا از فرشته حسینی گفتیم و شنیدیم، حالا کمی تا قسمتی هم با نوید خانِ سینمای ایران آشنا بشیم که تا سال نود تو برنامه "دوستان" مجری ساده ای بود که اصلا تو حوزه بازیگری حرفه ای دیده نمیشد و حالا چنین داره میتازونه!

نوید محمدزادهحواشی نوید محمدزاده و فرشته حسینی.

چندی پیش فرشته حسینی با تبریک تولد نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی را در مورد این دو بازیگر آغاز کرده بود. او در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند! تولدت مبارک»*

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

نوید محمد زاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه با یکدیگر همبازی بودند. مجموعه قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسد زاده است. پخش این سریال از سال ۱۳۹۹ شروع شده و در فروردین سال ۱۴۰۰ به اتمام رسید. در این سریال بازیگرانی همچون صابر ابر، نوید محمد زاده، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، هومن سیدی، مهران غفوریان و آناهیتا افشار به ایفای نقش پرداختند.نوید محمدزاده عکسی از خود و دوستانش با استایلی متفاوت در فضای منتشر کرده است که نظر کاربران را به خودش جلب کرده است.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی