کد مطلب: 27037

سایپا| فروش فوری سایپا| پیش فروش سایپا

آغاز پیش فروش سایپا در تابستان امسال | حراج داغ و شگفت انگیز سایپا برای متقاضیان

جزئیات تازه از مرحله جدید پیش فروش سایپا . سایپا این محصول را به صورت پیش فروش و اقساطی عرضه می کند. شرکت سایپا جزئیات کاملی از این طرح جدید خود منتشر کرد. این طرح جذاب سایپا را دنبال نمایید. سایپا فروش با تحویل فوری دارد.

آغاز پیش فروش سایپا در تابستان امسال | حراج داغ و شگفت انگیز سایپا برای متقاضیان

طرح پیش فروش سایپا با توجه به تقاضای زیاد مردم به صورت هفتگی برگزار می گردد و از طریق سایت های معتبر اطلاع رسانی آن انجام می گیرد. پیش فروش سایپا چندمین مرحله اجرایی خود را طی می کند و هنوز متقاضیان زیادی موفق نشدند صاحب خودرو شوند. محصولاتی که در هر دوره پیش فروش سایپا عرضه می گردند، متفاوت هستند. در این طرح پیش فروش سایپا چندین محصول پر فروش سایپا عرضه شده است.

قیمت کوییک اتوماتیک پلاس و کوییک R طی یک ماه گذشته به ترتیب ۸۵ و ۳۵ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است، در این شرایط سایپا اطلاعیه‌ای برای فروش اقساطی کوییک صفر منتشر کرده است.

جدیدترین پیش فروش سایپا امکان  خرید اقساطی کوییک صفر   ۱۴۰۲  را  فراهم کرده است اما قیمت کوییک طی ماه گذشته کاهش چشم‌گیری داشته است و انتخاب برخی از متقاضیان را برای تکمیل فرایند ثبت نام سایپا سخت کرده است.

فروش اقساطی کوییک سایپا

فروش قسطی کوییک  در طرح سایپا مربوط به مدل کوییک دنده ای ( S وR) و کوییک اتوماتیک (پلاس وR)  است و همانطور که اشاره شد این خودروها در قالب طرح پیش فروش سایپا از طریق سامانه یکپارچه عرضه شده‌اند.

جزییات ثبت نام کوییک S

متقاضیان برای تکمیل ثبت نام کوییک S فعلا باید حدود ۱۳۴ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت بپردازند. قیمت این خودرو نسبت به اول خرداد ۵۰ میلیون ریزش داشته است.

جزییات پیش فروش کوییک اتوماتیک پلاس و آر سایپا

همچنین قیمت پیش فروش کوییک اتوماتیک مدل R حدود ۱۶۹ میلیون تومان و کوییک اتوماتیک پلاس نیز در همین حوالی به فروش گذاشته شده است. قیمت این خودرو نیز نسبت به اول خرداد ۸۵ میلیون کاهش داشته است.

جزییات پیش فروش کوییک R  دنده‌ای سایپا

متقاضیان خرید کوییک آر دنده‌ای نیز باید مبلغ ۱۳۵ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت اولیه واریز کنند. قیمت این مدل نیز نسبت به اول خرداد ۳۵میلیون ارزان شده است./اقتصادآنلاین

تیبا+از+کوییک+صفر+گران_تر+شد!+++جدول+قیمت+هاچ+بک+و+صندوق+دار

در جدول زیر قیمت خودروهای کوییک صفر در اولین و آخرین روز خردادماه آمده است.

قیمت بازار انواع خودرو کوییک سایپا

برند مدل(سال ساخت)                قیمت اول خرداد              قیمت آخر خرداد

دنده ای S ۱۴۰۲| سایپا                 ۲۶۸,۱۹۴,۰۰۰ (کارخانه)    ۲۶۸,۱۹۴,۰۰۰ (کارخانه)

دنده ای S ۱۴۰۲| سایپا                   ۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰                           ۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰

اتوماتیک پلاس ۱۴۰۲| سایپا       ۳۳۸,۴۸۴,۰۰۰ (کارخانه)        ۳۳۸,۴۸۴,۰۰۰ (کارخانه)

اتوماتیک پلاس ۱۴۰۲| سایپا         ۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰                           ۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰

دنده ای R ۱۴۰۲| سایپا               ۲۵۵,۹۹۹,۰۰۰ (کارخانه)           ۲۵۵,۹۹۹,۰۰۰ (کارخانه)

دنده ای R ۱۴۰۲| سایپا                 ۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰                           ۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰

 دنده ای ۱۴۰۲| سایپا                   ۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰                            ۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰

دنده ای R ۱۴۰۰| سایپا                 ۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰                           ۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰

دنده ای ۱۴۰۰| سایپا                    ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰                              ۳۱۰,۰۰۰,۰۰

تیبا بخریم یا کوییک | تیبا از کوییک صفر گران‌تر شد

قیمت تیبا هاچ بک EX مدل ۱۴۰۱ امروز ۳۴۰ میلیون تومان اعلام شده است همچنین در بازار امروز خودرو کوییک R دنده ای صفر مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۳۵ میلیون تومان قیمت خورده است! در واقع قیمت تیبا هاچ بک EX مدل ۱۴۰۰ با کوییک آر ۱۴۰۲ برابر شده است./اقتصادآنلاین

 

برند مدل(سال ساخت)                                     کارکرد (کیلومتر)              قیمت (تومان)

هاچ بک EX ۱۴۰۱ | با رینگ فولادی -                       سایپا صفر                      ۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰

هاچ بک EX ۱۴۰۰ | با رینگ فولادی -                       سایپا صفر                     ۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰

صندوق دار SX بنزینی ۱۴۰۱ |                                 سایپا صفر                      ۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰

صندوق دار SX بنزینی ۱۴۰۰ | با رینگ فولادی -      سایپا صفر                      ۳۲۵,۰۰۰,۰۰۰

به اطلاع متقاضیان خرید خودروی چانگان ۳۵+CS که در اسفندماه سال ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی نسبت به ثبت نام اولیه و انتخاب خودرو اقدام کردند، می‌رساند، بر اساس اولویت بندی صورت گرفته توسط وزارت صمت اسامی برندگان پیش فروش چانگان سایپا از طریق پیامک اطلاع رسانی شده است و متقاضیان ثبت نام خودروی وارداتی چانگان می‌تواند مراحل ثبت نام خود را کامل کنند.

متقاضیان ثبت نام خودروهای وارداتی سامانه یکپارچه که برای آنها پیامک واریز وجه ارسال شده است، می‌توانند با مراجعه به سایت فروش سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ مراحل ثبت نام خود را کامل کنند.

پیرو اطلاعیه شماره یک مندرج در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی انصراف از شرکت در پیش فروش چانگان در صورت انعقاد قرارداد نهایی، معادل پرداخت جریمه ای معادل ۵ درصد قیمت پایه خودرو به شرکت واردکننده است. در روش فروش فوق العاده سایپا از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو، سود مشارکت صفر خواهد بود.

قیمت سایپا اطلس اما طبق روال همیشگی خودروسازان و شورای رقابت هنوز اعلام نشده‌است و مشتریان باید با حدس و گمان نسبت به خرید در این فضای انحصاری اقدام کنند. سایپا اطلس نمونه فیس لیفت شده و بهینه شده سایپا کوییک است. پیش بینی می شود این خودرو قیمتی بالاتر از سایپا کوییک اتوماتیک در کارخانه داشته باشد. در حال حاضر کوییک اتوماتیک پلاس در کارخانه قیمتی برابر با ۳۲۷ میلیون تومان دارد.

به نظر ‌می‌رسد نسخه پایه دستی با قیمتی در حدود ۵ درصد گران‌تر نسبت به کوییک R دنده‌ای با قیمت ۲۵۶ میلیون تومان در کارخانه، در حدود ۲۷۰ میلیون تومان قیمت گذاری شود. نسخه پایه اتوماتیک در حدود ۱۰ درصد گران‌تر از کوییک R پلاس اتوماتیک با قیمت ۳۳۸ در کارخانه و در حدود ۳۷۲ قیمت‌گذاری شود.

فربد زاوه، کارشناس بازار خودرو درباره قیمت این خودرو می‌گوید: قاعدتا اگر به صورت کراس اور عرضه شود قیمتی حدود خودرو پژو ۲۰۶ خواهد داشت. مخصوصا با آپشن‌هایی که تاکنون گفته‌اند این خودرو چندان ارزان نخواهد بود. اگر مدل ساده برای آن در نظر بگیرند احتمالا قیمت آن از حدود ۱۷۰ میلیون یا ۱۸۰ میلیون تومان شروع خواهد شد و نمونه‌های فول را ۲۲۰ میلیون یا ۲۳۰ میلیون تومان در نظر خواهند گرفت. اگر اتوماتیک داشته باشد هم احتمالا ۲۶۰ میلیون تا ۲۸۰ میلیون تومان خواهد بود.

وی تصریح می‌کند: اما همه این اعداد به هدف تیراژ بستگی دارد. اگر قصد تکرار موفقیت پراید در تیراژ و دستیابی به ۶۰۰ هزار خودرو تولیدی در سال داشته باشند شاید باید با ۲۰ تا ۳۰ درصد پایین‌تر عرضه شود. هرچند نمونه صندوقدار هم حتما برای چنین تیراژی ضروری است.

زاوه متذکر می‌شود: با قیمت‌های مورد اشاره امکان رسیدن به ۱۲۰ هزار تا۱۵۰ هزار خودرو تولیدی در سال ممکن است البته اگر کیفیت و عمر قطعات به مانند وضعیت قعلی نباشد.

این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر را دارد و همانطور که گفته شد قدرت از طریق جعبه دنده اتوماتیک CVT و یا ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو می رسد.

نسخه S از سایپا اطلس در واقع همان کوییک بوده که بروزرسانی شده است. در این خودرو امکاناتی نظیر فرمان هیدرولیک، رینگ ۱۴ اینچی فولادی، ترمز ABS و EBD، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، کیسه هوای راننده سرنشین، سیستم تهویه الکتریکی دستی، سنسور پارک عقب، چراغ های همراهی تا درب منزل، کامپیوتر سفر، چراغ های روشنایی روز، رادیو پخش (AUX، USB و بلوتوث)، سنسور پایش فشار باد تایر ها (TPMS)، سنسور نور و… را داریم.

از اول خردادماه فرایند واریز پیش پرداخت برندگان سامانه یکپارچه با عرضه شاهین سایپا آغاز شده است. این خودرو مهر الی آذر ۱۴۰۲ تحویل داده خواهد شد. تکمیل مراحل ثبت نام سایپا تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://saipa.iranecar.com/ انجام خواهد شد.

متقاضیان حائز شرایطی کـه پیامـک امکـان واریـز وجـه بـرای ایشـان از طریـق سـامانه گـروه سـایپا ارسـال شده اسـت مـیتواننـد  بــا مراجعــه بــه ســایت فــروش اینترنتــی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. زمان تحویل خودروی ثبت نامی سایپا یعنی شاهین مهر تا آذر امسال خواهد بود.

سایپا با آغاز خردادماه طی اطلاعیه‌ای از آغاز تکمیل فرایند ثبت نام متقاضیان کوییک آر و کوییک پلاس اتوماتیک خبر داد.  متقاضیانی کـه پیامـک امکـان واریـز وجـه بـرای آنها از طریـق سـامانه گـروه سـایپا ارسـال شده اسـت می‌توانند از روز دوشــنبه مــورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ بــا مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا یعنی آدرس https://saipa.iranecar.com/  با تکمیل اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری نسـبت بـه واریـز وجـه و ثبـت نـام اقـدام کنند.

متقاضیانی که اردیبهشت ماه در سامانه یکپارچه عرضه خودرو نسبت به تغییر سفارش خود از محصولات سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا اقدام کردند و درخواست خودروی کوییک آر و پلاس با گیربکس اتوماتیک با اولویت سال ۱۴۰۲ تائید  شده است، می‌توانند در جدیدترین فروش فوری سایپا شرکت کنند. جدیدترین  فروش کوییک با موعد تحویل ۹۰ روزه است.

۱۸ الی ۳۱ خرداد الویت بندی متقاضیان پایش می‌شود و  ۱۰ تیرماه سامانه یکپارچه خودرو نتایج قرعه کشی را اعلام می کند. در واقع تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس اولویت انتخابی مشتری و رتبه اولیه در سامانه انجام خواهد گرفت.

هنوز زمان تحویل خودروهای ثبت نامی سایپا از طریق دومین فروش سامانه یکپارچه خودرو اعلام نشده است اما طبق شنیده‌ها به نظر می‌رسد موعد تحویل تا پایان سال 1402 باشد. با این حال برای دانستن زمان دقیق تحویل خودروهای سایپا باید منتظر نتایج سامانه یکپارچه خودرو و اطلاعیه‌های رسمی ماند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی