کد مطلب: 32292

مدیران خودرو | فروش اقساطی مدیران خودرو

آغاز حراج مدیران خودرو نقدی و اقساطی | هم وام خرید خودرو بگیر هم ماشین لوکس سوار شو

شرایط طرح فروش مدیران خودرو در فروردین 1403 اعلام شد.

آغاز حراج مدیران خودرو نقدی و اقساطی | هم وام خرید خودرو بگیر هم ماشین لوکس سوار شو

گروه خودروسازی مدیران خودرو فروش محصول جدید آریزو6 GT را به صورت نقد و اقساط و با قیمت قطعی مطابق جدول درج شده آغاز خواهد نمود.

شرایط طرح فروش مدیران خودرو فروردین 1403:

مدیران خودرو

نمای ظاهری چری آریزو 6 جی تی نسبت به مدل فعلی تغییری نداشته و مواردی شامل جلوپنجره X شکل، چراغ‌های باریک LED، نشان GT در جلو و عقب بدنه، دو خروجی اگزوز و چراغ سرتاسری عقب با زمینه تیره را به همراه دارد. درواقع طراحی عقب بدنه این خودرو با فونیکس آریزو 6 پرو که در این می‌شناسیم، مشترک است.

آغاز فروش از دم قسط مدیران خودرو به همه

 این خودرو درحال‌حاضر گران‌ترین، لوکس‌ترین و البته مجهزترین محصول مدیران خودرو به‌حساب می‌آید. مشتریان علاقه‌مند به آریزو ۶ جی تی می‌توانند این خودرو را به‌صورت نقد و اقساط خریداری کنند. این بخشنامه از امروز در نمایندگی‌های مدیران خودرو واقع در سراسر کشور قابل دسترسی است.

مدیران خودرو در روز چهارشنبه، 29 فروردین‌ماه 1403، شرایط فروش آریزو 6 جی تی – جدیدترین محصول خود – را اعلام کرد. این خودرو درحال‌حاضر گران‌ترین، لوکس‌ترین و البته مجهزترین محصول مدیران‌ خودرو به‌حساب می‌آید. مشتریان علاقه‌مند به آریزو 6 جی تی می‌توانند این خودرو را به‌صورت نقد و اقساط خریداری کنند. این بخشنامه از امروز در نمایندگی‌های مدیران‌ خودرو واقع در سراسر کشور قابل دسترسی است.

شرایط فروش آریزو 6 جی تی، فروردین 1403:

بزرگ‌ترین وجه تمایز آریزو 6 جی تی در مقایسه با آریزو 5 اسپرت و آریزو 6 پرو، مشخصات فنی آن است. این خودرو به پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ مشترک با فونیکس FX مجهز است که قدرت و گشتاور قابل‌توجهی را به راننده ارائه می‌دهد. استفاده از گیربکس دوکلاچه در بخش انتقال قدرت آریزو 6 جی تی به اسپرت بودن خودرو کمک کرده است.

امکانات رفاهی و ایمنی آریزو 6 جی تی نیز قابل‌قبول هستند و بالاتر از دو سدان دیگر مدیران‌خودرو ارزیابی می‌شوند. این خودرو به دستیارهای رانندگی خودران سطح دوم مجهز است که قابلیت رانندگی نیمه‌خودران را برای راننده فراهم می‌آورند. دیگر تجهیزات آریزو 6 جی تی نیز شامل این موارد هستند: سنسور نور و باران، سنسور باد تایرها، سنسورهای پارک جلو و عقب، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، فرمان صوتی، نوربالای اتوماتیک، سیستم چندرسانه‌ای با نمایشگر 20 اینچی یکپارچه به همراه اندروید اتو و اپل کارپلی، صندلی‌های برقی جلو به همراه تهویه، سیستم تهویه اتوماتیک با خروجی ردیف عقب و فرمان دی‌کات 4 جهته./ انتخاب

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی