کد مطلب: 32486

فوری / آنلاین افتتاح حساب کنید وام بگیرید | جزییات ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بدون سود بانک ملی

طرح مهربانی یک طرح تسهیلاتی ارائه شده از سمت بانک ملی است که با کارمزد دو و چهار درصدی به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود. سقف این تسهیلات 300 میلیون تومان بوده و نیاز به ضامن رسمی دارد.

 فوری / آنلاین افتتاح حساب کنید وام بگیرید | جزییات ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بدون سود بانک ملی

فرادی که به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک ملی تمایل دارند باید از قبل سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده و باید ضامن رسمی داشته باشند. این وام قرض الحسنه بوده و هیچ نوع سودی ندارد، تنها به آن کارمزد تعلق می‌گیرد. این وام به اشخاص دارای چک برگشتی یا بدهی معوق تعلق نمی‌گیرد. افراد بعد از دریافت این تسهیلات حداکثر ظرف مدت 60 ماه امکان پرداخت اقساط آن را خواهند داشت.

با در نظر گرفتن شرایط مذکور و مبلغ وام، میزان هر قسط 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات به 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان خواهد بود.

فرادی که مایل به دریافت تسهیلات مهربانی هستند به صورت آنلاین نیز امکان افتتاح حساب و درخواست تسهیلات مذکور را دارند.

امکان درخواست وام طرح ملی به صورت آنلاین

به این منظور فرد باید وارد سامانه بام شده و گزینه افتتاح حساب را انتخاب کند. پس از آن نوبت به انتخاب حساب قرض الحسنه نهال ملی، طرح مهربانی است. متقاضی با کلیک روی گزینه ادامه مراحل و سپری کردن فرآیند، در صورت نبود مشکل، به راحتی افتتاح حساب خواهد کرد. پایان فرآیند به معنی باز شدن حساب و امکان درخواست ثبت وام است.

لازم به ذکر است در صورتی که فرد به هر دلیلی امکان ادامه فرآیند دریافت وام را نداشته باشد، امکان انتقال امتیاز آن به غیر را خواهد داشت.

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی