کد مطلب: 30268

فروش فوری سایپا | فروش فوری سایپا از امشب

آغاز فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی از امروز | اقساطی و با 100 میلیون پول پیش و ماهی 3 میلیون خودرو بخرید +تحویل 90 روزه​

ثبت نام فروش فوری سایپا و پیش فروش خودرو ویژه آبان 1402 به صورت اقساطی و شرایط عالی آغاز شد.

آغاز فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی از امروز | اقساطی و با 100 میلیون پول پیش و ماهی 3 میلیون خودرو بخرید +تحویل 90 روزه​

دور جدید فروش فوری سایپا آغاز شد. فروش فوری سایپا با یک محصول جدید و جذاب برای مشتریانش امروز شروع شده است.ثبیت نام کتتدگان در طرح فروش فوری سایپا سودی بالای 150 میلیون تومان در کمتر از 1 ماه می کنند . فروش فوری سایپا با شرایط جدید و آسان و بدون قرعه کشی انجام می شود. جزییات مهم از فروش فوری سایپا در هفته سوم آبان ماه را با هم در سایت دیجی سرگرمی میخوانیم.

ثبت نام فروش فوری سایپا بصورت قسطی فقط با 160 میلیون تومان

طرح فروش فوری و پیش فروش خودرو ساینا S ویژه آبان 1402 اعلام شد.

 پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودرو در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس اقدام نموده و اولویت آنها تابستان 1403 تعیین و در تاریخ 1402/08/03 پیامک به ایشان ارسال گردیده می رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد./جی پلاس

فروش فوری سایپا

فروش فوری سایپا / قیمت ساینا صفر به بالای ۴۰۰ میلیون تومان رسید!

قیمت ساینا صفر امروز صعودی شد. بر این اساس قیمت ساینا اتومات طی یک روز ۱۰ میلیون گران شد و حالا ۴۱۰ میلیون تومان شده است.

به گزارش سایت طلا، قیمت ساینا صفر امروز صعودی شد. بر این اساس قیمت ساینا اتومات طی یک روز ۱۰ میلیون گران شد و حالا ۴۱۰ میلیون تومان شده است. این خودروی پرفروش طی ۳ روز ۲۰ میلیون گران شده است. همچنین قیمت ساینا اس صفر بنزینی نیز با افزایش ۵ میلیونی به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت ساینا DA امروز ثابت ماند و هنوز ۳۶۰ میلیون تومانی است. قیمت کارخانه ساینا را نیز در ادامه بخوانید.

قیمت بازار انواع خودرو ساینا

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)

ساینا دنده‌ای EX ۱۴۰۱| سایپا صفر ۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰

ساینا S دنده ای بنزینی ۱۴۰۲| سایپا صفر ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰

ساینا S اتوماتیک ۱۴۰۲| سایپا صفر ۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰

ساینا S دنده ای بنزینی ۱۴۰۲| سایپا استاندارد ۸۵ گانه - سایپا صفر (قیمت کارخانه) ۳۲۶,۳۲۹,۰۰

ساینا S دنده ای گازسوز ۱۴۰۲| سایپا صفر ۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰

ساینا S دنده ای بنزینی DA ۱۴۰۲| سایپا صفر(قیمت کارخانه) ۳۰۱,۷۳۹,۰۰۰

ساینا S دنده ای بنزینی DA ۱۴۰۲| سایپا صفر ۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰

فروش فوری سایپا / صعود قیمت خودرو ساینا

قیمت بازار انواع خودرو ساینا را در این گزارش مشاهده کنید.

ساینا یکی از خودروهای محبوب در بازار خودرو ایران به شمار می رود. این خودرو توسط شرکت سایپا تولید می‌شود و در سه مدل مختلف با نام‌های ELX، LX و EX بازاریابی می‌شود. ساینا با طراحی زیبا و خطوط شیک، دارای فضای داخلی بزرگ و راحتی است که برای سفرهای طولانی مناسب است. این خودرو با موتورهای بنزینی ۱.۸ و ۲.۰ لیتری و قدرت ۱۲۰ تا ۱۴۰ اسب بخار عرضه می‌شود و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا، مورد توجه خریداران خودرو در ایران قرار گرفته است.

قیمت ساینا صفر امروز صعودی شد. بر این اساس قیمت ساینا اتومات طی یک روز ۱۰ میلیون گران شد و حالا ۴۱۰ میلیون تومان شده است. این خودروی پرفروش طی ۳ روز ۲۰ میلیون گران شده است. همچنین قیمت ساینا اس صفر بنزینی نیز با افزایش ۵ میلیونی به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت ساینا DA امروز ثابت ماند و هنوز ۳۶۰ میلیون تومانی است.

فروش فوری سایپا / قیمت ساینا اس باز هم افزایش یافت

قیمت ساینا اس در لیست جدید سایپا باز هم افزایش قیمت را تجربه کرد تا این خودروی پرحاشیه طی ۴ ماه گذشته، ۷ بار افزایش قیمت را به خود دیده باشد.

به گزارش جهان صنعت نیوز امروز دوشنبه (۸ آبان) سایپا لیست جدید قیمت ۱۴ محصول خودرو را منتشر کرد؛ در این لیست قیمت ساینا اس نیز دیده می‌شود. خودرویی پر حاشیه که طی چند ماه گذشته برای چندین مرتبه افزایش قیمت را تجربه کرده‌ و باز هم در لیست جدید مشمول افزایش قیمت شده است.

بر اساس لیست جدید سایپا، قیمت ساینا اس با استاندارهای ۸۵ گانه حدود ۲۷۹ میلیون تومان تعیین شده که با در نظر گرفتن سایر هزینه‌ها با قیمت بیش از ۳۳۰ میلیون تومان به دست مشتری خواهد رسید که نسبت به آخرین قیمت اعلامی ( ۳ آبان) حدود ۷ میلیون تومان گران تر شده است.

این در حالی است که قیمت این خودرو چند روز  پیش و سوم آبان ماه ۲۲ میلیون تومان افزایش یافته بود. به این ترتیب قیمت ساینا s با استاندارهای ۸۵ گانه تنها در آبان حدود ۲۹ میلیون تومان افزایش یافت.

نگاهی به روند قیمت ساینا s از مرداد ماه نشان می‌دهد که در این مدت حدود حدود ۳۳ درصد معادل ۸۲ میلیون تومان افزایش یافته است.

تاریخ اعلام قیمت ساینا اس قیمت (تومان)

مرداد ۲۴۸,۶۹۴,۰۰۰

شهریور ۲۵۴,۷۶۰,۰۰۰

۶ مهر ۲۹۱,۶۵۰,۰۰۰

۱۰ مهر ۲۹۵,۶۴۱,۰۰۰

۱۳ مهر ۳۰۱,۷۳۹,۰۰۰

۳ آبان ۳۲۳,۷۵۷,۰۰۰

۸ آبان ۳۳۰,۴۹۰,۰۰۰

هر چند قیمت ساینا s با استانداردهای ۸۵ گانه در بازار مشخص نیست اما قیمت DA این خودرو در محدوده ۳۵۵ میلیون تومان قرار دارد. قیمت سایپا تیپ DA کارخانه ای نیز بر اساس آخرین لیست قیمتی که امروز منتشر شد حدود ۳۲۳ میلیون تومان است. ( برای مشاهده لیست قیمت جدید سایپا اینجا کلیک کنید) که اختلاف قیمتی حدود ۳۰ میلیونی نسبت به قیمت کارخانه دارد. اگر این اختلاف قیمت برای مدل ساینا s با استانداردهای ۸۵ گانه نیز بر قرار باشد، احتمالا این قیمت ساینا ای در بازار نیز حدود ۳۶۰ میلیون تومان معامله شود.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی